موبایل سامسونگ بخریم یا اپل؟

dell ghatar.com ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۵۰

خرید موبایل در کنار همه شیرینی ها و جذابیت هایی که دارد، وقت و انرژی خاصی را می طلبد تا در میان انبوهی از مدل ها و برندها به جستجو بپردازیم. اما معمولا خرید گوشی موبایل در نهایت بعد از کش و قوس های فراوان به دو ال سه برند حداقل برای ما یارانی ها ختم می گردد. در این بین دو مدل مطرح که معمولا در صد  پرطرفدارترین ها برای ایران ها قرار می گیرند، سامسونگ و اپل است. سامسونگ با داشتن موبایل های بسیار زیاد در مدل های متنوع و با کیفیت های مختلف و اپل نیز با طراحی های خاص و ایجاد کیفیت بی نظیر در موبایل های خود اقدام به تولید مدل های محبوبی نموده اند. اما اپل بخریم یا سامسونگ؟

در این مقاله نکاتی را برای این انتخاب مطرح کرده و همچنین شما را با یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل این برندها آشنا می نماییم.

خرید گوشی موبایل

اطلاعات کافی برای خرید موبایل داشته باشید
به عنوان اولین و شاید هم مهم ترین نکته باید تاکید کنیم که خرید موبایل نیاز به اطلاعات کاملی دارد. شما بایستی بنا به شرایط مورد نیاز و امکانات مد نظر خود دست به این انتخاب بزنید. داشتن شناخت کافی نسبت به کیفیت قطعات، انواع مدل ها، امکانات و همچنین استانداردهای تولید هر مدل می تواند شرایط بسیار عالی تری را در زمان خرید برای شما رقم بزند. این موضوع درباره انتخاب میان یکی از برندهای سامسونگ و اپل نیز صادق است. از کجا اطلاعات کافی، دقیق و البته کارشناسی پیدا کنیم؟ سایت موبایل کمک به آدرس اینترنتی mobilekomak.com یکی از سایت های مرجع در زمینه ارائه اطلاعات درباره قطعات مختلف موبایل های سامسونگ و اپل است که می توانید از اطلاعات آنها استفاده کنید.
 
بودجه یکی از اصلی ترین معیارها در خرید موبایل اپل یا سامسونگ
یکی از اولین نکاتی که در هنگام انتخاب میان اپل و سامسونگ باید به آن برسیم، بودجه در نظر گرفته شده است. اپل به جای تولید انبوهی از مدل های گوشی، هر ساله چند مدل روانه بازار می کند. اکثر مدل های این برند نیز قیمت بالایی دارند. اگر سراغ محصولات سال های گذشته این برند نیز بروید، برای خرید آنها نیاز به پرداخت هزینه های بالای ۱۰ میلیون خواهید داشت. پس اگر بودجه کمتر از این مقدار برای خرید موبایل در نظر گرفته اید، اصلا سراغ مدل های اپل نرفته و از میان، میان رده های سامسونگ دست به انتخاب بزنید.
 
بر اساس نیاز خرید کنید
بسیارند افرادی که ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان برای خرید موبایل اپل هزینه می کنند اما در نهایت تنها از ابتدایی ترین امکانات این گوشی ها استفاده کرده و حتی سالی یک بار هم دوربین های فوق مدرن این گوشی ها را باز نمی کنند. اگر چشم و هم چشمی را کنار بگذارید، شما باید بر حسب نیاز اقدام به انتخاب از میان مدل های متنوع گوشی سامسونگ و اپل نمایید.

  چرا کریس رونالدو برای فرزندش موبایل نخرید؟!

خرید گوشی موبایل

خریداران سامسونگ انتخاب های بیشتری دارند
علاقمندان به خرید موبایل سامسونگ با تنوع بالاتری روبرو بوده و در هر رنج قیمتی می توانند از میان مدل های متنوع دست به انتخاب بزنند. از سری میان رده پرطرفدار A این برند گرفته تا گوشی های مدرن سری S و حتی Note می توانید در یک بررسی کامل دست به انتخاب بزنید. اما در خرید از برند اپل با محدودیت انتخاب روبرو خواهید بود.
 
برای کاربرهای حرفه ای اپل بخرید
افرادی که به دنبال کارهای خیلی حرفه ای با دوربین و صفحه نمایش موبایل خود هستند، می توانند از میان مدل های جدید اپل دست به انتخاب بزنند. هر چند خرید این مدل ها نیاز به هزینه بسیار زیادی دارد، اما با این حال خرید موبایل از این میان این مدل ها باعث می شود با خیال راحت کارهای گرافیکی حرفه ای خود را انجام دهید.
 
به اندروید و iOS هم دقت کنید
همچنین یکی دیگر از نکات مهمی که در خرید موبایل از میان سامسونگ و اپل باید به آن دقت کنید، سیستم عامل این گوشی ها است. اگر تجربه کار با iOS را ندارید، خود را برای یک چالش آماده نمایید.
 
از موبایل کمک، کمک بگیرید
استفاده از اطلاعات سایت های مرجعی مانند موبایل کمک می تواند دید بهتری برای خرید موبایل جلوی روی شما قرار دهد. موبایل کمک به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات موبایل در ایران، این خدمات را با گارانتی ارائه نموده و شما در عین استفاده از اطلاعات ای سایت در صورت نیاز به تعمیر موبایل خود نیز می توانید، از خدمات به روز آنها بهره ببرید. بهینه سازی هزینه تعمیرات و استفاده از قطعات صد در صد اورجینال و فابریک از دیگر مزیت های موبایل کمک برای تعمیر موبایل کاربران خود است.

  دانلود واتساپ قدیمی برای اندروید پائین و گوشی های سامسونگ

رپورتاژ آگهی

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx