تصویری از هواپیماربای پرواز اهواز – مشهد

aflatoon ghatar.com ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۵۲۲

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با قدردانی از زحمات گارد امنیت پرواز سپاه پاسداران، جزئیات هواپیماربایی پرواز اهواز-مشهد را تشریح کرد.

قطار وبگردی: محمد حسن ذیبخش اظهار کرد: پرواز ۳۳۴ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از نوع فوکر ۱۰۰ در مسیر اهواز به مشهد در موقعیت اصفهان تهدید به بمب گذاری شد و پرواز سریعا در ساعت ۲۲:۴۰ به فرودگاه اصفهان تغییر مسیر داد.

وی با بیان اینکه این پرواز ۶۳ مسافر ‌و ۹ خدمه پرواز داشت افزود: خلبان ضمن اعلام وضعیت فوق العاده درخواست فرود در اصفهان داشت که بدون مشکل فرود آمد و سپس هواپیما به منطقه امن هدایت و مسافران پیاده شدند.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع نیروهای امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواپیما ربایان دستگیر شدند و هواپیما مورد بازرسی امنیتی قرار گرفت و همچنین در دستوری ویژه بازرسی ‌های فرودگاهها در ترمینال ها و رمپ پروازی علی الخصوص در فرودگاه اهواز تقویت شد.

  تصاویر/تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاده اهواز - خرمشهر

یک منبع اگاه در گفت وگو با ایلنا درباره جزییات این هواپیماربایی گفت: شب گذشته در مسیر مشهد-اهواز در هواپیمای ایران ایر یکی از مسافران مدعی می‌شود که حامل بمب است.

وی ادامه داد: یک خانواده چهار نفره در این هواپیما با یک مهماندار وارد تنش و بحث می شوند و با جدی تر شدن دعوا، مدعی می‌شوند که حامل بمب هستند و هواپیما بمب گذاری شده است.

به گفته این مقام اگاه؛ مهماندار به خلبان اطلاع می دهند و خلبان به سرعت در فرودگاه اصفهان فرود می آید.

وی ادامه داد: البته هیچ بمبی در کار نبوده و این افراد به دور کمر خود چوب بسته بودند.

هواپیماربای پرواز اهواز مشهد
تصویری از دستگیری عامل هواپیماربایی پرواز اهواز – مشهد که خبرگزاری صداوسیما منتشر کرده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  سقوط مرگبار هواپیما در کاشمر +عکس
منبع: خبرگزاری تسنیم

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx