نام‌های پر طرفدار ایرانی‌ها در ۵ سال اخیر چه بوده‌اند؟

suzan ghatar.com ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ دیدگاه ۲۸۴

انتخاب نام از جمله موضوعاتی است که برای اکثر خانواده‌های ایرانی اهمیت دارد و آن‌ها دوست دارند تا نام مناسبی را برای فرزندانشان انتخاب کنند.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان ثبت احوال کشور در ۵ سال اخیر نام فاطمه همواره رتبه اول در فراوانی نام‌های برگزیده شده برای دختران را داشته است، همچنین امیرعلی نیز دارای بیشترین فراوانی در نام‌های برگزیده شده برای پسران در سال‌های اخیر بوده است.

فاطمه، زهرا، نازنین زهرا، یسنا، زینب، ریحانه، فاطمه‌زهرا، باران، رها، ثنا، مریم، نرگس، آوا، النا، بهار، ستایش، عسل، سارا، الینا، مهدیس، آیدا، سوگند، ملیکا، نازنین، معصومه، آتنا و اسما، در لیست فراوان‌ترین نام‌های برگزیده برای دختران طبق آمار در ۵ سال اخیر بوده است.

همچنین فراوان‌ترین نام‌های برگزیده برای پسران در این ۵ سال امیرحسین، امیرعلی، ابوالفضل، علیرضا، مهدی، علی، محمدرضا، حسین، رضا، محمدمهدی، امیررضا، امیرمحمد، محمدامین، عرفان، سجاد، نیما، حمیدرضا، سینا، امید، دانیال، امیرمهدی، متین، امیر، مصطفی، هادی، احسان، امین، مبین، پارسا، علی‌اصغر، ایلیا، شایان، آرمین، آرش، امیرعباس و یوسف بوده است.

همچنین نام‌های برگزیده و پرطرفدار برای دختران و پسران در سال ۹۹ شامل، فاطمه، زهرا، حلما، آوا، مرسانا، رستا، بهار، یسنا و همتا در میان دختران بوده است، در پسران نیز نام‌های محمد، امیرعلیف امیرحسین، حسین، ابوالفضل، آراد، سامیار، آریا و امیرعباس از نام‌های پر مخاطب بوده است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx