تشخیص کلاهبرداران در خدمات سئو

dell ghatar.com ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ یک دیدگاه ۱۸

همانطور که اطلاع دارید در هر کاری یک سری کلاهبردار وجود دارد که تنها هدف آنها خالی کردن جیب مشتریان است. این موضوع در ارائه خدمات سئو مانند هر حوزه دیگری وجود دارد، بدین ترتیب افرادی که نیازمند خدمات سئو هستند، به هیچ وجه نباید غفلت کنند و گول چنین افرادی را بخورند. در این مطلب قصد داریم این موضوع را تا حدودی شفاف سازی کنیم تا کسی گرفتار دام کلاهبرداران نشود.

خدمات سئو بمب

در سال های اخیر ترفندهای بسیار مختلفی را کلاهبرداران امتحان کرده اند تا به واسطه آن بتوانند مشتریان را به سمت خود بکشانند و جیب آنها را خالی کنند. تکنیک ها و حربه های مختلف معمولا بر روی برخی از افراد چنان تاثیری می گذارد که هر چقدر پول که کلاهبرداران پیشنهاد کنند، پرداخت نموده تا بتوانند خدمات مورد نظر را دریافت نمایند، این در حالی است که اگر کمی اطلاعات خود را در حوزه سئو سایت بالا ببرند، متوجه می شوند که خدماتی که به آنها ارائه می شود، هرگز در لیست خدمات سئو بمب جایی ندارد. با ما همراه باشید تا با برخی از رایج ترین تکنیک های کلاهبرداران در رابطه با خدمات سئو آشنا شوید.

تکنیک های کلاهبرداران در رابطه با ارائه خدمات سئو

بهبود رتبه الکسا

یکی از تکنیک هایی که در سال های اخیر نیز استقبال از آن بسیار زیاد بوده و افراد زیادی گول آن را خورده اند، بهبود رتبه الکسا می باشد. رتبه الکسا هر چند می تواند نشان دهنده تعداد بازدید کننده سایت و یا میزان حضور افراد در یک سایت باشد، اما هرگز ملاکی برای بهبود سئو سایت نمی باشد. بدین ترتیب شرکت ها و یا هر مجموعه ای که ادعا می کند با بهبود رتبه الکسا می تواند تاثیری بر روی سئو سایت بگذارد، کلاهبردار تلقی می شود.

افرادی که دارای اطلاعات کافی در حوزه سئو می باشند متوجه هستند که رتبه الکسا هرگز متر ومعیاری برای سنجش سئو سایت محسوب نمی شود. بدین ترتیب هر گاه دیدید که یک شخص یا شرکت یا هر مجموعه ای ادعا می کند که خدماتی مثل بهبود تبه الکسا را ارائه می کند، بدانید که تنها هدفی که دنبال می کند، کسب درآمد می باشد و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. بدین ترتیب تا به اینجای کار متوجه شدیم که بهبود رتبه الکسا نمی تواند یکی از خدمات سئو به شمار برود.

خدمات سئو بمب

کسب جایگاه برای یک یا چند عبارت خاص

یکی دیگر از تکنیک هایی که افراد کلاهبردار به کار می برند و بسیار هم وسوسه انگیز است، قول دادن برای رسیدن به جایگاه مورد نظر در یک یا چند کلمه است. معمولا افرادی که چنین پیشنهادی به شما می دهند، قصد دارند از سئو کلاه سیاه برای رسیدن یک یا چند کلمه به جایگاه مورد نظر استفاده نمایند.

این کار ممکن است برای یک بازه زمانی هم اتفاق بیفتد، اما به سرعت این جایگاه از بین رفته و ممکن است جریمه هایی نیز از سوی گوگل برای سایت شما در نظر گرفته شود. حال بر اساس تکنیک کلاه سیاه به کار رفته، ممکن است این جریمه سبک و یا بسیار سنگین باشد. بدین ترتیب هرگز پیشنهادی این چنین را از شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو نپذیرید. هر چند شرکت های معتبر و مجاز در زمینه ارائه خدمات سئو، هرگز چنین پیشنهادی را به مشتریان خود نمی دهند و حتی در صورت درخواست مشتری نیز چنین کاری را قبول نمی کنند.

تعداد صفحات ایندکس شده

ایندکس صفحات سایت کاری است که ربات های گوگل با خزش در سایت انجام می دهند. هیچ فردی نمی تواند تعداد صفحات ایندکس شده توسط ربات های گوگل را مشخص کند. ربات های گوگل خودشان طبق برنامه ریزی که برای آنها انجام شده، به صورت کاملا هوشمند تشخیص می دهند که هر چند وقت یک بار به سایت سر بزنند و صفحات جدید آن را ایندکس نمایند.

بدین ترتیب افرادی که این موضوع را به عنوان یکی از خدمات سئو به مشتریان ارائه می دهند، در واقع قصد دارند از این ترفند برای خالی کردن جیب مشتری استفاده نمایند. بدین ترتیب تا حدودی متوجه شدیم که ترفندهای کلاهبرداری به واسطه ارائه خدمت سئو کدامند و این موضوع کمک می کند تا گرفتار چنین ترفندهایی نشده و هزینه ها را به طور هدفمند و موثر انجام دهیم.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx