رقم قرارداد کاپیتان پرسپولیس لو رفت

didi ghatar.com ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۰۰

کاپیتان پرسپولیس در میان بازیکنان این تیم کمترین دریافتی را طی چند سال گذشته داشته است.

سیدجلال حسینی

در هفته‌های اخیر عملکرد خیره کننده سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس باعث تحسین همگان شده است. کاپیتان پرسپولیس که در ۳۹ سالگی به سر می‌برد، در چهار بازی تیمش توانسته تک گل سه امتیازی به ثمر برساند تا تیمش عملا با گل‌های او ۱۲ امتیاز به دست بیاورد. از طرف دیگر او به عنوان یک مدافع هم نقش کلیدی در دفاع از دروازه‌ تیمش داشته تا پرسپولیس با اطمینان خاطر از خط دفاع، کار کند. در این میان اما حسینی عملا دستمزد کمتری نسبت به سایرین در پرسپولیس می‌گیرد.

در این خصوص ایسنا گزارش داده که، سیدجلال حسینی برای فصل ۹۷ – ۹۸، دستمزد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی به عنوان پایه در قراردادش نوشته شده بود و در ادامه هم برای فصل ۹۸ -۹۹، رقم پایه قرارداد او به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسید و حالا برای فصل ۹۹ – ۱۴۰۰، پایه قرارداد سید جلال حسینی به یک میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که عملا قرارداد بازیکنان جدید این تیم و برخی دیگر بسیار بیشتر  از مبلغ قرارداد سید جلال حسینی است.

  رونمایی از جانشین رادوشوویچ در پرسپولیس!

نکته مهم ماجرا هم اینجاست که حسینی به همراه برخی دیگر از بازیکنان، پیش از آغاز فصل جدید، حدود ۴۰ درصد از طلب‌های خود را به باشگاه بخشیدند تا در شرایط سخت مالی، به پرسپولیس کمک کرده باشند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز، ۳۵ درصد از پایه قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی در فصل جدید را به حساب‌شان واریز کرده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: همشهری آنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx