چاپ سربرگ حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

dell ghatar.com ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۴

امروزه داشتن سربرگ برای یک کسب و کار ، جهت انجام امور اداری از قبیل چاپ نامه بر رروی سربرگ یا چاپ فاکتور بر روی آن ، یک امر ضرروی محصوب می شود.

رپورتاژ آگهی: دلیل این امر را می توان در این موضوع جستجو کردن که چاپ یک برگه بدون سربرگ در دستان مشتریان شما ، می تواند بی اعتبار بودن آن را نشان دهد و از روی دیگر چاپ یک برگه با وجود یک سربرگ حرفه ای می تواند اعتبار دوچندانی را به کسب و کار شما در نگاه مشتریانتان دهد .

در همین راستا می بایست توجه داشته باشید که برای چاپ سربرگ ، اصولی را رعایت کنید که در نهایت، یک سربرگ حرفه ای، بعد از فرآیند چاپ در دستان شما باشد . از این رو تا پایان این مقاله کوتاه با ما همراه باشید تا به شما اصول داشتن یک سربرگ حرفه ای را بازگو کنیم .
 
۱-انتخاب رنگ سازمانی در سربرگ
در قدم اول شما می بایست با توجه به نوع برند خود ، یک رنگ سازمانی برای کسب و کار خود انتخاب کنید ، به طور مثال اگر صاحب یک برند آرایشی هستید می توانید به سراغ رنگ های صورتی یا بنفش که رنگ های مورد علاقه خانمها هستد بروید و یا اگر دارای یک شرکت واردات و صادرات هستید وبه سراغ رنگ سرمه ای یا قهوه ای تیره که رنگ های رسمی به شمار می روند بروید .

داشتن یک رنگ سازمانی جذاب برای کسب و کار می تواند در برند سازی کسب و کارتان کمک شایانی کند و از روی دیگر شما می توانید این رنگ سازمانی را در چاپ ست اداری (کارت ویزیت ، پاکت نامه ، فولدر و …)هم استفاده کنید .

چاپ سربرگ

۲-طراحی لوگو جهت چاپ بر روی سربرگ
بعد از انتخاب رنگ سازمانی ، باید برای کسب و کار خود دنبال یک طراحی لوگو جذاب باشید ، رنگی که در طراحی لوگوی شما استفاده می شود می بایست با رنگ سازمانی شما یکی باشد ، داشتن یک لوگوی حرفه ای بر روی سربرگ می تواند اعتبار دوچندانی را به کسب و کار شما دهد .
 
۳-استفاده از فونت مناسب و جانمایی نوشته ها در طراحی سربرگ
در گام بعدی می بایست نوشته های شما با یک فونت درست و متناسب با برند شما برروی سربرگ در جای درست قرار گیرد ، جاتمایی درست عنوان ، تلفن و آدرس در یک سربرگ ، می تواند به خروجی زیبای یک طراحی کمک زیادی کند .
 
۴-ابعاد استاندارد سربرگ
بهترین ابعاد برای سربرگ ، سایز A4 است. سربرگ A4 یک سایز رسمی و استناندارد برای چاپ سربرگ است و اگر می خواهید یک سربرگ حرفه ای داشته باشید ، می بایست به سراغ چاپ سربرگ A4 بروید .
 
۵-استفاده ازجنس کاغذ درجه یک در سربرگ
یکی دیگر از مواردی که باید در چاپ سربرگ به آن توجه کرد ، جنس کاغذ آن است ، در حال حاضر جنس هایی همچون ، تحریر ۸۰ گرم ، تحریر ۱۰۰ گرم ، کتان ۱۲۰ گرم و کارتی ۱۴۰ گرم در بازار ایران برای سربرگ وجود دارد .

پیشنهاد ما به شما برای داشتن چاپ یک سربرگ حرفه ای ، استفاده از کاغذهای کتان ۱۲۰ گرم و یا کارتی ۱۴۰ گرم است . این دو کاغذ مقاومت بالاتری نسبت به کاغذ های دیگر دارند ، و خروجی چاپ بر رو این دو مدل بالاتر خواهد بود
 
چاپ سربرگ حرفه ای در مجموعه چاپ “تیم گرافیک”
حال که با اصول داشتن یک سربرگ حرفه ای آشنا شدید ، می خواهیم شما را با یک مجموعه حرفه ای در چاپ سربرگ به نام چاپ “تیم گرافیک”آ شنا کنیم  . مجموعه چاپ “تیم گرافیک” با ارائه انواع سربرگ و همچنین به عنوان تنها مجموعه چاپی که برای محصولات خود ضمانت کمترین قیمت را در ایران می هد ، می تواند پاسخگوی کامل نیاز شما در چاپ سربرگ باشد .

شما می توانید برای ثبت سفارش سربرگ در این مجموعه به آدرس سایت TEAMGRAPHIC.IR مراجعه کنید و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۰۴۴۸۲۷-۰۲۱۴۴۰۴۴۸۸۱-۰۲۱۴۴۰۵۵۹۹۵۲ تماس حاصل فرمائید

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx