برای ورود به بازار کار آرایشگری از کجا شروع کنیم؟

dell ghatar.com ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۵

موفقیت در رشته آرایشگری و رسیدن به درآمدهای بالا اصول و قوانین خود را دارد. اگرچه برای ورود به دنیای آرایشگری به تحصیلات آکادمیک نیاز ندارید، اما گذراندن دوره های آموزشی در آموزشگاه های معتبر از قدم های اصلی ورود به بازار کار این حرفه پردرآمد است.

رپورتاژ آگهی: اگر شما هم از علاقه مندان به این هنر هستید، رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، اما نمی دانید که از کجا شروع کنید، این مطلب را از دست ندهید. ما در این مقاله به شما می گوییم که برای ورود به بازار کار این حرفه از کجا شروع کنید و چه مراحلی را طی کنید.

آموزش آرایشگری

مراحل ورود به بازار کار آرایشگری

 آرایشگری در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده و به رشته های مختلفی تقسیم شده است. هرکدام از این رشته ها سرفصل های مخصوص به خود را دارند و باید در دوره های جداگانه و با اصول و تکنیک های خاص خود آموزش داده شوند. بنابراین شرکت کردن در دوره های آموزشی و کسب مهارت در رشته مورد نظر از اهمیت بسیاری برخوردار است. به طور کلی، برای شروع و ورود به بازار کار آرایشگری و موفق شدن در این حرفه باید مراحل زیر را طی کنید:

ثبت نام در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر 

انتخاب یک آموزشگاه خوب و معتبر از اولین قدم های مهم ورود به دنیای آرایشگری است. یک آموزشگاه خوب می تواند تمام دوره های آموزشی مورد نظر شما مانند آموزش بافت مو، آموزش کاشت مژه و … را به بهترین شکل، توسط اساتید مجرب و حرفه ای،‌ با جدیدترین متدهای آموزشی، و جدیدترین و با کیفیت ترین ابزار و لوازم آرایشگری برگزار کند. همچنین، یک آموزشگاه حرفه ای و باسابقه فرصت آموزش عملی و تمرین و تکرار را در اختیار هنرجویان قرار می دهد و آن ها را برای ورود به بازار کار آماده می کند.

اخذ مدرک 

قدم بعدی برای ورود به بازار کار آرایشگری پس از شرکت در دوره های آموزشی، اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه ای است. داشتن مدرک معتبر یکی از موارد ضروری برای شروع کار و به خصوص تاسیس سالن آرایشگری است. همچنین، این مدرک می تواند شناسنامه کاری شما باشد و اعتبار حرفه ای شما را بالا ببرد. علاوه بر این، برای مهاجرت، کار در کشورهای خارجی، گذراندن دوره های حرفه ای تر در سایر کشورها به یک مدرک معتبر بین المللی نیاز خواهید داشت. برای اخذ این مدرک مهم است که دوره آموزشی خود را در یک آموزشگاه خوب و معتبر گذرانده باشید. زیرا یک آموزشگاه خوب می تواند شما را برای آزمون هماهنگ سازمان فنی و حرفه ای آماده کند و شانس شما را برای قبولی در این آزمون ها و اخذ مدرک بالا ببرد.

آموزش تاتو ابرو

شروع کار به عنوان کارآموز

 با در دست داشتن مجوز یا مدرک، وقت آن است که از مهارت هایی که در آموزشگاه آموخته اید استفاده کنید. باید کار پیدا کنید. اگر مانند بسیاری از هنرجویان هنگام شرکت در کلاس ها، در سالن های زیبایی نیز به عنوان کارآموز کار کنید، قطعا مهارت بیشتری پیدا می کنید و آماده ورود به بازار کار حرفه ای می شوید. کار کردن به عنوان کارآموز نزد یک آرایشگر باتجربه می تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که تجربه کسب کنید، با چالش های واقعی کار آشنا شوید،‌ و اشکالات خود را رفع کنید.

 تاسیس سالن یا همکاری با سالن های زیبایی

 اگر مدرک فنی و حرفه ای خود را در زمینه آرایش و پیرایش گرفته باشید، می توانید سالن خود را تاسیسس کنید. اما اگر دوره های آموزشی دیگری مانند آموزش تاتو بدن را گذرانده باشید و مدرک مربوط به آن را دریافت کرده باشید، امکان تاسیس سالن برای شما وجود ندارد. در این صورت می توانید باسایر سالن ها همکاری کرده و کار خود را آغاز کنید.

آموزشگاه آرایشگری

 آشنایی با آموزشگاه دترلند

همانطور که گفتیم، اولین و مهم ترین قدم برای ورود به بازار کار آرایشگری، انتخاب یک آموزشگاه معتبر و باسابقه است. یک آموزشگاه خوب می تواند بهترین دوره آموزشی را برگزار کند و شما را به خوبی برای آزمون فنی و حرفه ای و ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند. آموزشگاه آرایشگری دترلند در طول سال های فعالیت خود دوره های آموزشی مختلفی مانند آموزش آرایش صورت، آموزش کوتاهی مو، آموزش اپیلاسیون بدن و … را برگزار کرده و هنرجویان بسیاری را وارد بازار کار کرده است. این آموزشگاه با سال ها تجربه در زمینه آرایشگری و بکارگیری آخرین متدها و تکنیک ها توانسته است توجه هنرجویان بسیاری را به خود جلب کند. برخی از مهمترین ویژگی های آموزشگاه دترلند عبارتند از:

  • برگزاری دوره های آموزشی در دو سطح مبتدی و پیشرفته
  • ارائه مدارک فنی و حرفه ای معتبر
  • همکاری با اساتید مجرب و حرفه ای
  • ارائه آموزش ها به صورت کاملا عملی
  • ایجاد فضای مناسب برای تمرین و تکرار بر روی مدل های مصنوعی و واقعی
  • ارائه ابزار و وسایل آرایشگری با کیفیت و به روز
  • ارائه تمام سرفصل های تعیین شده توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل برای افراد شاغل

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx