عکس/ فاطمه مسعودی فر در نقش «سارای گرجی» ناصرالدین شاه

baran ghatar.com ۳۱ تیر ۱۴۰۰ دیدگاه ۵۰۶

فاطمه مسعودی فر، بازیگر جوان اهل تبریز، ایفگر نقش سارای گرجی در سریال «جیران» حسن فتحی شد.

وبگردی: نخستین تصویر از سارای گرجیِ سریال عاشقانه- تاریخی «جیران» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.

فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی

فاطمه مسعودی فر، بازیگر جوانِ اهل تبریز که با بازی در فیلم «پوست» در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر جلب توجه کرد، نقش سارای گرجی سریال تازه حسن فتحی را بر عهده دارد.

فاطمه مسعودی فر بازیگر نقش سارای گرجی

«جیران»، روایت‌گر دوران ناصرالدین‌شاه و زمان پس از قتل امیرکبیر است. نویسندگان «جیران» که در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد، احسان جوانمرد و حسن فتحی‌ هستند و تهیه‌کننده آن اسماعیل عفیفه است.

بیوگرافی فاطمه مسعودی فر
فاطمه مسعودی فر بازیگر ۲۳ ساله ایرانی، فارغ التحصیل رشته ادبیات انگلیسی است. برای اولین بار در فیلم سینمایی پوست به شهرت رسید. این فیلم به کارگردانی بهرام و بهمن ارک در سال ۱۳۹۸ ساخته شد. بهمن ارک وقتی به اجرای تئاتر فاطمه مسعودی فر در آموزشگاه شکلک رفته بود از بازی وی خوشش آمد و وی را برای نقش مارال در فیلم پوست انتخاب کرد.

  گریم پژمان بازغی با ریش قرمز /عکس

«جیران»، جدیدترین اثر «حسن فتحی»، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه-خانوادگیست که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود. ستارگان بسیاری در این سریال به ایفای نقش انداخته اند که از میان آن ها می توان به «بهرام رادان»، «پریناز ایزدیار»، «مریلا زارعی»، «رعنا آزادی ور»، «بابک حمیدیان»، «امیر جعفری» و «گلاره عباسی» نام برد. داستان سریال درمورد یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه به اسم «جیران» است که پادشاه عاشق او می شود اما مسیر این عشق، مسیر راحت و آسانی نخواهد بود!

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx