واکنش رسانه های اروپا به درخشش جهانبخش

afra ghatar.com ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۱۴

رسانه های اروپایی به درخشش جهانبخش در دیدار شب گذشته تیم ملی کشورمان مقابل سوریه واکنش نشان دادند.

علیرضا جهانبخش

شب گذشته در اولین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان توانست در ورزشگاه آزادی مقابل تیم ملی سوریه با گلزنی علیرضا جهانبخش به برتری دست یابد.

جهانبخش که در این روزها در باشگاه فاینورد نیز نمایش درخشانی از خود به جا گذاشته، با گلزنی در تیم ملی مورد تمجید دوباره رسانه های هلندی قرار گرفت.

سایت fcupdate نوشت که جهانبخش روز به روز بهتر می‌شود و شرایط بدنی‌اش به مرز ایده‌آل می‌رسد. او توانست پس از درخشش در روتردام برای تیم ملی کشورش نیز نقشی مهم ایفا کند. این رسانه هلندی نوشت که جهانبخش گل حیاتی و حساسی را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی ایران به ثمر رسانده و توانسته اولین پیروزی این تیم را در سریال انتخابی جام جهانی به نمایش گذارد.

  عکس/واکنش سردارآزمون به حذف مهدی طارمی

سایت fr۱۲ نوشت که مسابقات ملی برای بازیکن فاینورد، علیرضا جهانبخش با موفقیت آغاز شد. این بازیکن گل برتری تیمش را وارد دروازه سوریه کرد و توانست اولین پیروزی تیم ملی ایران را به ثبت رساند. او بهترین بازیکن زمین نام گرفت و دقایقی پیش از اتمام مسابقه تعویض شد و به بیرون از مسابقه رفت.

فرانس ۲۴ نیز به تمجید از جهانبخش پرداخت ولی در کنار علیرضا از پاس زیبای طارمی نیز صحبت کرد. فرانس ۲۴ نوشت: بازی طبق سنت قدیمی کند آغاز شد ولی کاپیتان علیرضا جهانبخش با یک پاس دیدنی از طارمی در دقیقه ۵۶ توانست تیم ملی ایران را مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی به برتری برسانند.

فرانس ۲۴ البته نوشت که گل جهانبخش با کمی شانس به ثبت رسید و شوت این بازیکن با برخورد به بازیکن تیم ملی سوریه وارد دروازه شد.

  عکس/چمدان‌های ملی‌پوشان در لبنان سوال‌برانگیز شد

توتومرکاتو هم به درخشش جهانبخش در این مسابقه اشاره کرد و نوشت که این بازیکن باعث پیروزی تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ شده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: افکارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx