تصاویر/درهای استادیوم به روی دختران باز شد/ ساکت کرونا رو دور زد!

didi ghatar.com ۰۸ آبان ۱۴۰۰ دیدگاه ۳۷۵

از تمام تیم‌های باشگاه سپاهان در مراسم رژه‌ای که در نقش جهان ترتیب داده شده بود، تقدیر شد.

برای تقدیر از ورزشکاران باشگاه سپاهان به مناسبت هفته سپاهان مراسمی در نقش جهان با حضور تمام ورزشکاران و همینطور تیم فوتبال بزرگسالان در نظر گرفته شده بود و این ورزشکاران ضمن اینکه دوباره شانس دیدن تماشاگران در نقش جهان را پیدا کردند و نزدیک به ۳۰ هزار هوادار در نقش جهان با فراخوان باشگاه سپاهان گرد هم آمدند، مورد تقدیر هم قرار گرفتند و مقابل چشم چند هزار هوادار زن و مرد سپاهانی رژه‌ای نمادین رفتند.

به استثنای اعضای تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه که مورد توجه ترین تیم حاضر در این مراسم بود و به شدت توسط تماشاچیان حاضر در نقش جهان مورد تشویق قرار گرفت، می‌توان به برخی چهره‌های شاخص دیگر باشگاه نظیر خواهران منصوریان که در رشته ووشو فعالیت می‌کنند، فرزانه فصیحی که در تیم دو و میدانی سپاهان حضور دارد و همینطور زهرا کیانی اشاره کرد.

  فاکتورهای جذابیت زنان

در میان والیبالیست‌های تیم سپاهان که دو سه سال بیشتر از زمان شروع کارشان نمی‌گذرد و در حال حاضر چهره‌های شناخته‌شده‌ای در آن حضور دارند، می توان به امیر غفور و مرندی اشاره کرد؛ البته فرهاد قائمی نیز یکی از بازیکنان تراز اول سپاهان در این رشته به شمار می رود که روز گذشته پس از شنیدن خبر غم انگیز درگذشت پدرش مجبور به ترک اصفهان شد.

در این مراسم محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان نیز فرصتی پیدا کرد تا از عباس رضایت که در رده پایه سپاهان زیر نظر او کار کرده بود، تشکر کند. تشویق شدید شهریار که با کنایه به پرسپولیسی‌ها همراه بود و سایر بازیکنان تیم از دیگر نکات جالب توجه این مراسم بود.

همچنین می‌توان به رژه موتورهای سنگین و حضور اسب‌ها در پیست تارتان ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد که برای سپاهانی‌ها تداعی گر روز خاطره انگیز کسب اولین قهرمانی در تاریخ لیگ برتر با فرهاد کاظمی بود.

  نامه رسمی پرسپولیس؛ این ۳ ستاره سپاهان را می‌خواهیم

بخش پایانی این مراسم هم تمرین تیم بزرگسالان تیم پیش از وارد شدن به مصاف هفته سوم برابر هوادار بود که هزاران تماشاگر زن و مرد شانس تماشای آن را پیدا کردند و حضور بانوان موضوعی بود که روز خاص سپاهانی ها را ویژه تر هم کرد.

تصاویر حضور زنان در ورزشگاه نقش جهان را در زیر ببینید:

حضور زنان در ورزشگاه

زنان در ورزشگاه سپاهان

تماشاچیان سپاهانی

زنان در ورزشگاه نقش جهان

زنان طرفدار سپاهان

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx