sara khabarnama.net ۱۸ آبان ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۹۴

در فرهنگ امروزی، بسیاری از ادم‌ها نیازهای مردان در یک رابطه را مد نظر نمی‌گیرند و فکر می کنند که یک مرد در یک رابطه، باید قوی و کامل باشد. آن ها معتقدند که مردان باید دنیا را بدون نشان دادن هیچ نقطه ضعفی بر دوش خود حمل کنند. این طرز فکر، بیشتر از این که مفید باشد، بسیار زیان بار است.

واقعیت این است که آقایان در یک رابطه به چیزهای خاصی نیاز دارند اما به دلیل ترس از این که کمتر مرد دیده شوند و یا ضعیف به نظر برسند، نمی خواهند این نیازها را بپذیرند. در این جا پنج موردی که اکثر مردان به آن نیاز دارند ولی هرگز نمی پذیرند را توضیح می دهیم.

۱٫ نیازهای مردان در یک رابطه؛ قدرت، حمایت و حضور
برای بسیاری از مردان این مساله عادی است که نمی خواهند در مورد مشکلات خود صحبت کنند. آن ها می خواهند به تنهایی همه چیز را حل کنند. مردان از حل مشکلات لذت می برند.آنها همیشه به دنبال راهی برای بهبود وضعیت هستند.با این حال، ناامیدی هایی که همراه با ماهیت حل مسئله است، می تواند پیامدهای شدیدی داشته باشد. زمانی که یک مرد در موقعیتی قرار می گیرد که در مواجهه با مشکل احساس ضعف و ناامیدی می کند به طور فزاینده ای نگران می شوند.در چنین شرایطی مردان به حمایت و حضور شما نیاز دارند. همین که بدانند وقتی به دیواری برخورد می کنند، کسی کنار او است و با او صحبت می کند و دل داری اش می دهد، احساس خوبی پیدا می کنند. البته باید به خاطر داشته باشیم که نباید حمایت مان را به مردان تحمیل کنیم. منتظر باشیم هر وقت آماده بودند، حتما حمایت مان را می پذیرند.

  رابطه جنسی، چند بار در هفته نیاز است؟

بسیاری از مردان نسبت به احساسات شریک زندگی خود در مورد رفتار و سبک زندگی خود احساس ناامنی می کنند. به طور مداوم خود را قضاوت می کنند و به این فکر می کنند که آیا همسرشان در حال اندازه گیری هستند یا خیر. این مردان نیاز دارند که شریک زندگی خود را خوشحال ببینند. اگر احساس کنند که شریک زندگی او به خاطر رفتار نامناسبش ناراحت است، به شدت احساس بدی پیدا می کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx