اعتراض کاربران به مادریدگردی نمایندگان مجلس/عکس

baran ghatar.com ۰۸ آذر ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۶۰

در حالی حضور زنان در ورزشگاه‌ها چند سالی است که به یکی از بحث برانگیزترین مسایل اجتماعی در کشور تبدیل شده که حضور دو نماینده مجلس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در شهر مادرید اسپانیا واکنش اعتراضی کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.


مادرید گردی نمایندگان مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس به اسپانیا رفته‌اند؛ ظاهراً سانتیاگوبرنابئوگردی نمایندگان انقلابی از جمله برنامه‌های این نمایندگان بوده است.

علی نیکزاد؛ نائب رئیس مجلس ۵ آذرماه در راس هیاتی متشکل از احمد نادری، نماینده مردم تهران و رییس شورای اجرایی (IPU) و مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران و رحیم زارع، نماینده مردم آباده در مجلس و عضو(IPU) در یکصد و چهل و سومین اجلاس بین‌المجالس جهانی در مادرید پایتخت کشور اسپانیا شرکت کردند.

در حالی که مردم با مشکلات اقتصادی و غیره در حال گذران زندگی هستند و به سختی روز را شب می‌کنند و همچنان موضوع  ورود زنان به ورزشگاه ها با مخالفت‌های زیادی همراه است، احمد نادری نماینده تهران در مجلس که همراه هیاتی از مجلس برای شرکت در اتحادیه بین‌المجالس به مادرید رفته‌، با انتشار عکس‌هایی گفته که برای تماشای دیدار رئال مادرید و سویا به استادیوم سانتیاگو برنابئو رفته است.

  استعفا، استیضاح یا عزل وزیر اقتصاد؟

در ادامه بخشی از واکنش کاربران توئیتر به این موضوع را بخوانید:

واکنش کاربران به سفر نمایندگان به مادرید

واکنش کاربران به سفر نمایندگان به اسپانیا

واکنش کاربران به سفر نمایندگان انقلابی به مادرید

توئیت آزاده مختاری

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: توئیتر

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx