معرفی رئالیتی شوی جذاب سریال جوکر +تصاویر

mozhgan ghatar.com ۲۱ دی ۱۴۰۰ دیدگاه ۵۵۶

معرفی رئالیتی شوی جوکر

مطمئناً شما هم چند وقتی است که اسم سریال جوکر به گوشتان خورده است و با شنیدن اسم این برنامه ناخودآگاه حس کنجکاوی به سراغتان آمده است. اما موضوع این سریال یا برنامه از چه قرار است؟ جوکر در واقع نوعی رئالیتی شو است که در هر قسمت آن یک مسابقه هیجان‌انگیز هم بین حضار برنامه وجود دارد. اما برای پی‌بردن به اینکه موضوع مسابقه و برنامه چیست با ما همراه باشید.

وبگردی: اولین چیزی که با شنیدن اسم برنامه و رئالیتی شو جوکر به یاد آن می‌افتیم فیلم سینمایی و معروف جوکر است. این فیلم قدیمی و مشهور درباره یک دلقک است که ظاهری خندان دارد ولی از پشت این نقاب پر خنده مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود می‌آورد. اما باید گفت که موضوع طنز جوکر این‌چنین نیست، به عبارت ساده‌تر در این رئالیتی شو هر کس زودتر بخندد می‌بازد!

امیر کاظمی جوکر

خلاصه ماجرا در این مسابقه همین است. در ادامه بیشتر با این مسابقه و شیوه انجام آن توضیح خواهیم داد. با تماشای این مسابقه هیجان‌انگیز و خنده‌دار شادی را به خانه خود برگردانید. برای تهیه و تماشای قانونی این سریال می‌توانید دوشنبه هر هفته ساعت هشت صبح آن را از فیلیمو دریافت نمایید.

داستان و روش بازی سریال جوکر چیست؟

مسابقه جوکر به فارسی به معنی لطیفه‌گو یا بذله‌گو است، این برنامه توسط یک مجری یا میزبان گردانده می‌شود و مجری نقش داور مسابقه را نیز بر عهده دارد. مجری این برنامه در اتاقی مجزا که مجهز به مانیتورینگ است می‌نشیند و چنانچه هر یک از افراد بخندند، با یک دکمه قرمز مخصوص بازی را متوقف می‌کند.

در هر فصل از جوکر هشت بازیگر معروف و شناخته شده انتخاب می‌شوند تا در مدت شش ساعت در کنار هم و در یک‌ خانه مجهز به دوربین و امکانات رفاهی همدیگر را به هر نحوی بخندانند. هر فردی تنها یک بار حق خندیدن دارد و بار دوم به طور کامل از بازی حذف می‌شود. روال بازی به این صورت است که ابتدا فرد برای بار اول کارت زرد دریافت کرده و بار دوم با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج می‌شود. ممکن است این فرد لحظاتی بعد به‌ عنوان زامبی وارد اتاق شده و هر کاری برای خنداندن دیگر بازیگران انجام می‌دهد.

بیژن بنفشه خواه و سام درخشانی در جوکر

هر هشت بازیگر منتخب دارای فرصتی به نام جوکر تایم هستند. در این فرصت بازیگر می‌تواند خودش بخندد و همچنین باید دیگران را به هر نحوی بخنداند، او می‌تواند به‌منظور خنداندن سایر بازیگر خاطره تعریف کند، لطیفه بگوید، از اکسسوری‌های اتاق گریم استفاده کند، حرکات موزون دربیاورد و…

  پست عصبانی احسان علیخانی با تصویری دردناک

در سریال جوکر فضای اتاقی که بازیگران در آن حضور دارند، شبیه فضای یک خانه واقعی است. این اتاق دارای آشپزخانه، اتاق نشیمن، وسایل منزل، دستشویی، اتاق اکسسوری و… است.

سیامک انصاری میزبان جوکر

شرکت‌کنندگان مسابقه جوکر چه کسانی هستند؟

تابه‌حال دو فصل از مسابقه جوکر پخش شده است. میهمانان فصل اول این برنامه شامل بازیگران: سام درخشانی، بیژن بنفشه‌خواه، امیرمهدی ژوله، امیر کاظمی، هومن حاجی‌عبدالهی، سهیل مستجابیان، رضا نیک‌خواه و امین حیایی بود. در فصل دوم نیز هشت هنرمند محبوب دعوت شده‌اند که شامل آقایان هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، آرش نوذری، سپند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی، شهرام قائدی، ایمان صفا و وحید آقاپور هستند. بد نیست بدانید مجری ثابت این برنامه جذاب و هیجان‌انگیز سیامک انصاری است.

مهمانان فصل اول جوکر

آیا مسابقه جوکر کپی مسابقات خارجی است؟!

کپی‌کردن کارهای بین‌المللی اصلاً کار بدی نیست. اساساً برنامه‌های موفق و شادی که در دنیا ساخته می‌شوند، تبدیل به یک الگوی جدی برای ساخت سایر برنامه‌ها خواهند شد. بنابراین جوکر هم یک برنامه الهام گرفته از نمونه‌های موفق خارجی است که با معیارها و فرهنگ ایرانی ادغام شده است و اکنون در شبکه خانگی فیلیمو به ‌نمایش ‌درآمده است.

سریال جوکر برگرفته از یک بازی معروف جهانی است، در این بازی باید تلاش کرد تا دیگران بخندند، اما شما نباید بخندید. نخستین ‌بار این بازی تحت عنوان Documental از جانب یکی از چهره‌های کمدی مطرح ژاپن خلق شد. پس از این فرد، طی پنج تا نه سال برنامه‌های مختلفی با این موضوع در کشورهای استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، کانادا، اسپانیا، هند و مکزیک تولید و تدوین شده است.

جوکر رئالیتی شو برگرفته از داکیومنتال Documental

سریال جوکر از چه کسانی تشکیل شده است؟

پس اکنون می‌دانید که با یک برنامه جهانی روبه‌رو هستید که با فرهنگ ایرانی مطابقت یافته است. همان‌طور که می‌دانید طرف‌داران برنامه‌های طنز در سراسر دنیا در حال افزایش هستند و مردم نسبت به گذشته بیشتر تمایل به شاد زیستن دارند.

در کشور ایران نیز یکی از این برنامه‌های طنز مسابقه جوکر نام دارد و توسط استودیو قرن ساخته شده است. همان‌طور که گفته شد مجری این برنامه سیامک انصاری، بازیگر نقش زامبی علی لک‌پوریان و کارگردانان مجموعه احسان علیخانی و سید حامد میر فتاحی هستند. امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری نیز تهیه‌کننده اجرای این برنامه هستند و خواننده تیتراژ پایانی جوکر سینا حجازی است. همچنین باید اضافه کرد که گویندگان این مسابقه ناصر طهماسب و ژاله صامتی هستند و ایمان قیاسی و علی رضازاده سرپرست نویسندگی این برنامه را برعهده دارند.

  عکس/واکنش مجری سرشناس به ماجرای سطل ماست

احسان علیخانی کارگردان جوکر

بر اساس قالب پیچیده و خاص این برنامه پیش‌بینی می‌شود این برنامه در آینده‌ای نزدیک جز برنامه‌های بی‌سابقه و درجه یک کشور شود. سریال جوکر برای نخستین ‌بار از دکور ۳۶۰ درجه برای یک رئالیتی شو استفاده کرده است که طراح صحنه آن سمیه ربیعی است. دکور این برنامه بالای ۵۰۰ مترمربع بوده و مساحت صحنه درگیر شده جهت ساخت برنامه در حدود ۲ هزار مترمربع است. همچنین مراحل مسابقه با ۴۵ دوربین ضبط می‌شود.

هومن حاج عبدالهی و رضا نیکخواه

رکورد بی‌سابقه رئالیتی شوی جوکر

مسابقه جوکر اولین‌بار در ۶ آذر از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شد و توانست طی ۱۶ ساعت رکورد بی‌سابقه‌ای را از تماشای مخاطبین ثبت کند. این سریال در مدت ۱۶ ساعت پس از انتشار توانست ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار بازدید را از آن خود کند. اما آیا این رکوردشکنی و ثبت رضایت بالای مخاطبین در این برنامه ادامه می‌یابد؟ برای پاسخ به این سؤال پیشنهاد می‌کنیم این مسابقه را شخصاً تماشا کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

رضا نیکخواه و سیامک انصاری رئالیتی شو

نتیجه‌گیری

همان‌طور که گفتیم سریال جوکر یکی از مسابقات طنزی است که با اصول و فرهنگ ایرانی پیش می‌رود. جهت تماشای این رئالیتی شو جذاب می‌توانید دوشنبه هر هفته به فیلیمو مراجعه کنید و از دیدن این مسابقه پرهیجان لذت ببرید. بی‌صبرانه منتظر دریافت نظرات، انتقادات، سؤالات و پیشنهادهای شما عزیزان درباره این برنامه دیدنی هستیم.

تصاویر بیشتر از سریال جوکر:

رضا نیکخواه رئالیتی شو جوکر

امین حیایی در جوکر

امیرمهدی ژوله در جوکر

فصل دوم جوکر

ایمان صفا و عباس جمشیدی فر جوکر

وحید آقا پور و بهنام تشکر در رئالیتی شو جوکر

آرش نوذری مهمان فصل دوم جوکر

شهرام قائدی وحید آقاپور در سریال جوکر

هومن برق نورد جوکر

سپند امیر سلیمانی در جوکر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx