همه چیز درباره سریال نیسان آبی! / معرفی کامل این سریال پرطرفدار +عکس‌ها

mozhgan ghatar.com ۲۳ دی ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۸۸

سریال نیسان آبی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین سریال‌های کمدی فیلیمو است. این سریال به کارگردانی منوچهر هادی تولید شده است و چهارشنبه هر هفته ساعت هشت صبح مهمان‌خانه‌هایتان است. برای تهیه و تماشای هر قسمت از این سریال پربازدید و خنده‌دار لازم است به فروشگاه‌های سراسر کشور مراجعه کنید و یا به‌ صورت نیم‌بها و آنلاین از سایت فیلیمو به تماشای آن بنشینید و یک دل سیر در کنار خانواده خود بخندید.

سریال نیسان آبی

در این سریال کمدی ترکیبی از بازیگران جدی و کمدی در کنار هم قرار گرفته‌اند و همین موضوع به خاص شدن سریال کمک می‌کند. تماشای این سریال برای افراد خانواده هیچ محدودیتی ندارد و محتوای آن کاملاً مناسب خانواده است.

اما داستان سریال نیسان آبی از چه قرار است؟

داستان این سریال با عشق شدید جمشید به ماشینش که یک نیسان آبی‌رنگ است آغاز می‌شود، او در کنار این عشق عجیب خود به‌شدت شیفته هنرمند بزرگ کشور جناب آقای جمشید هاشم‌پور هم است. عشق جمشید به هاشم‌پور باعث شده تا او برای شکل ظاهر خود و رفتارش از این بازیگر معروف الگو بگیرد. جمشید در این سریال یک دوست صمیمی و قدیمی به نام رضا دارد که هر دو در دنیایی مشترک با هم ماجراها دارند.

داستان سریال نیسان آبی

چرا این سریال کمدی پرطرفدار است؟

در این روزهای پر از غم و استرس بد نیست با تماشای فیلم‌های طنز و پرمفهومی همچون سریال نیسان آبی شادی را به خانه‌هایمان بیاوریم و لحظاتی را در کنار خانواده خود خوشحال و خندان سپری نماییم. یکی از دلایل پرطرف‌دار شدن این سریال در این روزهای کرونایی داستان خاص و غیرتکراری آن است. طنز متفاوت این سریال در شبکه نمایش خانگی سبب گرایش مخاطبان به آن شده است.

  عکس‌های نیکی میربها بازیگر نیسان آبی و پایتخت +بیوگرافی

منوچهر هادی نیز به ‌عنوان یک کارگردان باتجربه و کاربلد توانسته به‌خوبی این سریال را به سمت موردنظر هدایت کند. این کارگردان قبلاً سریال‌هایی نظیر دل، عاشقانه، گیسو و فیلم‌های طنزی نظیر رحمان ۱۴۰۰، من سالوادور نیستم، آینه‌بغل و… را کارگردانی کرده است.

در سریال طنز نیسان آبی شاهد شوخی‌های کلامی پاشنه آشیلی که در سال‌های اخیر رایج شده است هستیم. جدا از بحث جنس خاص این سریال حضور بازیگران مطرحی نظیر حسین یاری، جمشید هاشم‌پور، مهران غفوریان، یکتا ناصر و… نیز سبب محبوب شدن این فیلم کمدی شده است. در ادامه بیشتر راجع به بازیگران این مجموعه صحبت خواهیم کرد.

یکتا ناصر بهناز جعفری نیسان آبی

سریال نیسان آبی چند قسمت است؟

یکی از سؤالاتی که ذهن بینندگان این سریال جذاب را به خود مشغول کرده است، این است که چند قسمت است؟ در پاسخ به این سؤال باید خدمت شما عزیزان بگوییم که این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش از فیلیمو تهیه و تدوین شده است.

عوامل سریال نیسان آبی

نیسان آبی همان‌طور که گفته شد به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور تولید شده است. فیلم‌نامه این سریال پرطرفدار را جناب آقای سعید دولت خانی و سعید هوشیار نوشته‌اند و به‌ منظور نوشتن آن از فیلمنامه جناب آقای کمیل روحانی الهام گرفته‌اند.

مدیریت فیلم‌برداری سریال نیسان آبی بر عهده روزبه رایگا است و طراحی صحنه این سریال را قاسم ترکاشوند انجام می‌دهد. آرتا ماهان طراح لباس این سریال خانگی است و امید گل زاده به ‌عنوان طراح چهره‌پرداز این سریال انتخاب شده است. دستیار اول کارگردان در نیسان آبی علی سخنگو است، مسئولیت صدابرداری را وحید دوزنده برعهده دارد و مدیر تولید آقای محمد جمشیدی است. موسیقی این سریال را آریا عظیمی نژاد تهیه کرده است و صداگذار آرش قاسمی است. امین قوامی مدیر برنامه‌ریزی بوده و مسئولیت تدوین فیلم بر عهده سیاوش کردجان است. مهتاب شهرابی منشی صحنه این سریال است و عکاسی فیلم بر عهده سمیه میری است.

منوچهر هادی در پشت صحنه نیسان آبی

بازیگران سریال خانگی نیسان آبی

از بازیگران مشهور این سریال طنز می‌توان به افراد معروف و محبوبی نظیر حسین یاری و مهران غفوریان به ‌عنوان دو بازیگر نقش اول سریال نام برد. سایر بازیگران محبوب این سریال شامل: یکتا ناصر، بهناز جعفری، ‌سیروس همتی و ایمان صفا هستند. شاید جالب باشد که بدانید یکتا ناصر در اصل همسر منوچهر هادی است و این دو صاحب فرزند نیز هستند.

خاواده رضا خرسند
خانواده رضا خرسند (با بازی مهران غفوریان) در سریال نیسان آبی

در کنار بازیگران اصلی بازیگران معروفی نظیر سحر قریشی، علیرضا خمسه، گیتی قاسمی، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیک‌خواه، حسام نواب صفوی، یوسف صیادی، آرش ظلی‌پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات و بهزاد رحیم خانی، رضا بنفشه نیز در این سریال حضور دارند. حضور جمشید هاشم‌پور به‌عنوان به کاراکتر جدی و مشهور، یکی دیگر از سورپرایزهای این سریال کمدی است.

حسین یاری نیسان آبی

حسین یاری در این سریال نقش بسیار متفاوتی را نسبت به نقش‌های قبلی‌اش در سایر فیلم و سریال‌ها برعهده دارد. برخی منتقدان معتقدند که این نقش متفاوت، شاید سکوی پرتاب مجددی برای این بازیگر مطرح کشور محسوب شود. مهران غفوریان نیز پس از کاهش وزن شدید خود و همچنین حمله قلبی توانست نقش مؤثر و مهمی در این سریال ایفا کند. البته باید گفت ناراحتی قلبی این بازیگر محبوب سینما، طرفدارانش را نگران کرد؛ اما خوشبختانه مهران غفوریان به بهبود کامل دست یافت و با قدرت به کار خود ادامه داد.

  عکس/ ایمان صفا بازیگر سریال «نیسان آبی» و «جوکر» و خواهرش

انتظارمان از سریال نیسان آبی چیست؟

سریال نیسان آبی بی شک یکی از بهترین تجربه‌های منوچهر هادی در عرصه تولید فیلم و سریال است. باتوجه‌به اینکه این هنرمند در رزومه کاری خود فیلم‌های طنز قوی و موفقی دارد، انتظار مخاطبان از او در سریال کمدی نیسان آبی نیز بالا است. اما به‌طورکلی در هر سریال مخاطبین انتظار دارند تا داستان بی‌محتوا نباشد و با سرعت مناسب پیش برود. هر بیننده‌ای از اینکه حول یک محور تکراری و بی مفهوم بچرخد و با دیدن هر قسمت از سریال به وجد نیاید و به عبارت ساده‌تر چیز جدیدی دستگیرش نشود کلافه می‌شود.

منوچهر هادی اگرچه در فیلم‌هایی نظیر گیسو یا دل تا حدودی ناکام بوده است، اما به کمک پخش این سریال طنز در نمایش خانگی مجدداً می‌تواند در عرصه سریال‌های خانگی شکوفا شود و آن ناکامی‌ها را جبران نماید. داستان و ماجرای خاص این فیلم اگر به همین خوبی که هست پیش برود قطعاً جبران‌کننده کمی و کاستی‌های این کارگردان خواهد بود. چهارشنبه هر هفته با دیدن این سریال خنده را مهمان خانه‌هایتان کنید.

عکس‌های جذاب سریال نیسان آبی:

مهران غفوریان و سیروس همتی در گاوداری سریال نیسان آبی

مهران غفوریان و بهناز جعفری

یکتا ناصر و گیتی قاسمی در سریال نیسان آبی

رضا خرسند و جمشید قاسم پور نیسان آبی

حسین یاری و ایمان صفا

جمشید هاشم پور در سریال نیسان آبی

نیکی میربها بازیگر نیسان آبی

بازیگران نیسان آبی

حسین یاری و یکتا ناصر

بهناز جعفری در نیسان آبی

حسام نواب صفوی و حسین یاری

علیرضا خمسه در نیسان آبی

بهشاد شریفیان در نیسان آبی

سخن آخر

امیدواریم که با خواندن این مطلب اطلاعات بیشتری درباره سریال به دست آورده باشید. اگر مجذوب این سریال طنز شده‌اید، درنگ نکنید و همین حالا برای تماشا و دانلود قانونی سریال نیسان آبی اقدام کنید. از اینکه تا انتهای مطلب ما را همراهی نمودید ممنونیم.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx