رامین رضاییان هم از پرسپولیس دور شد

suzan ghatar.com ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ دیدگاه ۴۱

مدافع سابق تیم ملی نمی تواند در نیم فصل به پرسپولیس بیاید.

رامین رضاییان

یکی از بازیکنانی که چند روزی است شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده رامین رضاییان است. رامین که ۲ فصل سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه دارد و به همراه این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را هم تجربه کرده است در فوتبال قطر شرایط خوبی ندارد و رسانه های قطری هم از او به شدت انتقاد کردند.

رضاییان که در جام جهانی قبلی بازیکن فیکس تیم ملی بود، مدت هاست به تیم ملی دعوت نمی شود و اسکوچیچ هم اعلام کرد علاقه ای به سبک بازی این بازیکن ندارد.

رضاییان که به لحاظ فنی بازیکن باکیفیتی است خیلی دوست دارد تا دومین جام جهانی خود را هم تجربه کند. از همین رو خیلی ها به این بازیکن توصیه کردند برای رسیدن دوباره به تیم ملی به پرسپولیس بیاید تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

خود رضاییان هم طی چند وقت اخیر چند بار به طرق مختلف برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده و دوست داشت دوباره پیراهن این تیم را بر تن کند.

  علاقه شدید یحیی به جذب این ستاره سپاهان / عکس

حتی این بازیکن به یحیی قول داد پرسپولیسی شود ولی به نظر می رسد انتقال این بازیکن به پرسپولیس منتفی خواهد بود.

در شرایطی که آخرین دور از مذاکرات رامین رضاییان با باشگاه الدحیل برای جدایی و توافق دو طرفه دوشنبه انجام شد باشگاه قطری رضایت‌نامه جدایی این مدافع راست سابق تیم ملی را صادر نکرد و او باید تا پایان این فصل در همان تیم السیلیه به کار خود ادامه دهد.

بنا بر آنچه که به رامین رضاییان گفته شده با توجه به اینکه او به عنوان بازیکن قرضی از الدحیل به السیلیه پیوسته، در جدایی از تیم السیلیه باید نظر باشگاه الدحیل را لحاظ می‌کرده که با توجه سه جانبه نبودن این توافق، رضاییان باید در نیم فصل دوم لیگ ستارگان نیز کار را در باشگاه السیلیه کار را دنبال کند.

  واکنش طوفانی مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به استقلالی‌ها

این در حالیست که رضاییان با یحیی گل‌محمدی مذاکراتی داشته و قصد او حضور در پرسپولیس در نیم فصل دوم بوده است. همچنین رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس با مدیربرنامه‌های این بازیکن برای امضای قرارداد با پرسپولیس به مذاکره و توافق ابتدایی دست یافته بود. با این حال این اتفاق اکنون رخ نداده و رضاییان باید نیم فصل دیگر را در قطر به بازی ادامه دهد.

اگر رضاییان امروز قرارداد خود را فسخ می‌کرد باشگاه الدحیل باید خسارت سنگینی (چیزی حدود یک میلیون دلار) به این بازیکن ایرانی پرداخت می‌کرد که به این دلیل از تصمیم برای فسخ و دادن رضایت‌نامه صرف نظر کرد.

چیزی که مشخص است بازگشت رامین به پرسپولیس فعلا منتفی است ولی این احتمال وجود دارد در تابستان آینده این اتفاق رخ دهد.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: مشرق نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx