بهترین صبحانه بوشهر را کجا بخوریم؟

mozhgan ghatar.com ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ دیدگاه ۵۱۸۸

بوشهر شهر متفاوتی نسبت با سایر بنادری است که دیده‌اید. این شهر بندری از سه طرف به دریا راه دارد و حس یک جزیره بزرگ را برای شما خواهد داشت. از خرید تا گردش ساحلی، از مناطق سنتی و دیدنی تا ساختمان‌های مدرن را می‌توانید در این شهر ببینید. صبح ساحل، عصر ساحل و غروب ساحلی را از دست ندهید. یک صبح خوب در این بندر زیبا با بهترین صبحانه بوشهر شروع می‌شود.

وبگردی: صبحانه در بوشهر می‌تواند برای شما وعده به یاد ماندنی و متفاوتی باشد. اولین دلیل اهمیت این وعده غذایی، آش صبحانه مخصوص بوشهر است. آش بوشهری یکی از معروفترین و بهترین صبحانه‌های این بندر جنوبی کشورمان است. گوشت، حبوبات و سبزیجات محلی ترکیب این آش را تشکیل می‌دهند. نان و نارنج و پیاز هم در کنار این آش قرار می‌گیرد تا صبحانه متفاوتی را تجربه کنید.

بهترین صبحانه بوشهر

این آش را در تمام نقاط شهر می‌توانید پیدا کنید، اما به کیفیت این آش توجه کنید. در کنار بو و طعم خوب، کش آمدن آش از نشانه‌های کیفیت خوب این خوراکی لذیذ است. البته ممکن است بخواهید صبحانه‌های دیگری را نیز امتحان کنید یا از صبحانه‌های معمول اما در محیطی متفاوت لذت ببرید. در ادامه بهترین کافه‌ها و رستوران‌های مناسب برای این تجربه ماندگار و خوشمزه را به شما معرفی خواهیم کرد.

کلبه‌ای برای بهترین صبحانه بوشهر

اگر خواستید که صبحانه‌های درجه یک اروپایی را در بوشهر میل کنید، کافه رستوران کلبه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این کافه رستوران محیط آرام و دلنشینی دارد. قهوه‌های این کافه نیز در بوشهر مشهور است. صبحانه فرانسوی کافه کلبه از انتخاب‌های خوبی است که می‌توانید در منوی این کافه رستوران پیدا کنید. بد نیست بدانید کلبه، اولین و بزرگترین کافه رستوران استان بوشهر است.
آدرس: بوشهر، ابتدای خیابان باهنر، تلفن: ۰۹۳۳۷۰۷۴۰۰۸

کافه کلبه بوشهر صبحانه

بهترین صبحانه بوشهر در کافه دلفین: صبحانه‌ای در کنار مرغ‌های دریایی

صبحانه‌ای که بیشتر در فیلم‌های خارجی دیده‌اید را در کافه ساحلی دلفین، نوش جان کنید. منظره‌ای که شما در کنار میل کردن صبحانه خواهید دید، امواج چشم‌نواز خلیج فارس به همراه پرواز مرغان دریایی خواهد بود. سبک این کافه شبیه کافه‌های استوایی است و کافه معروفی بین هنرمندان و ورزشکارانی است که به بوشهر سفر می‌کنند. کیفیت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های کافه دلفین نیز خوب بوده و شما را کاملا راضی خواهد کرد. این کافه را در اسکله ساحلی خیابان خلیج فارس پیدا کنید. این کافه از ساعت ۸ صبح برای صرف صبحانه آماده پذیرایی است.
منوی صبحانه کافه دلفین:
سینی ویژه: پنینی مرغ، کوکتل پنیری، کیک، املت، پیازچه، کروسان شکلاتی، دست پیچ پنیری، توپک پنیری، میوه
سینی گلت: گلت، پنیر، توپک پنیری، قارچ، لوبیا، سیب زمینی، سوسیس کوکتل، کره، مربا
سینی انگلیسی: نیمرو، هات داگ، لوبیا، قارچ، سیب زمینی، کیک، میوه
سینی فریتاتا: تخم مرغ، ریحان، سیر، خامه، گوجه گیلاسی
سینی عربی: بلالیت، تخم مرغ، کیک، توپک پنیری، میوه، کیک
سینی سنتی: املت گوجه، توپک پنیری، کیک، میوه
آدرس در کافه دلفین: بوشهر، خیابان خیلج فارس، اسکله ساحلی، روبروی باغ پرندگان، تلفن: ۰۹۳۳۰۶۸۲۱۲۱

  طرز تهیه پنکیک صبحانه

کافه دلفین بوشهر

کافه کهن، صبحانه‌ای در گذشته دور

در کافه کهن می‌توانید علاوه بر میل کردن بهترین صبحانه بوشهر، از محیط، دکوراسیون و چیدمان خاص آن هم لذت ببرید. در طراحی این کافه نشانه‌ای از معماری غربی و یا حتی معماری نوین ایرانی نمی‌بینید. همانطور که از اسم این کافه مشخص است، طراحی داخلی این کافه بر اساس ایران کهن انجام شده است.

معماری این کافه از دوره قاجاریه با درهای چوبی، گلدان‌های خوش منظره و خوش بو، پنجره‌های ارسی و میز و صندلی چوبی شما را به سال‌های دوری خواهد برد که شاید چند نسل قبل‌تر از ما در چنین محیطی نفس کشیده باشند. موسیقی سنتی این کافه نیز حس و حال شما را کامل‌تر خواهد کرد. هنرمندان و هنر دوستان بوشهری به این کافه علاقه خاصی نشان می‌دهند و تقریبا همیشه در این کافه هنرمندی را می‌توانید پیدا کنید. کافه کهن همچنین با عنوان کافه فرهنگ و هنر نیز شناخته می‌شود. این کافه در خیابان انقلاب بوشهر قرار دارد. برای رسیدن به این کافه می‌بایست از کوچه‌های باریک و بافت قدیمی بوشهر عبور کرد.
آدرس کافه کهن: بوشهر، خیابان انقلاب (ششم بهمن)، قبل از خ آهنگران، کوچه انقلاب ۵، بین پست بانک و کلیسا – تلفن: ۰۹۰۱۱۸۷۵۵۵۶ (بهتر است قبل از مراجعه برای صرف صبحانه، هماهنگ کنید)

صبحانه در کافه کهن بوشهر

کافه رستوران فانوس

اگر به دنبال جایی هستید که در هنگام صرف صبحانه، چشم انداز دریا را داشته باشید و از صدای دلنشین امواج دریا و مرغان دریایی لذت ببرید، کافه رستوران فانوس را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح میزبان مشتریان خود برای صرف صبحانه می‌باشد. منوی صیحانه کافه رستوارن فانوس شامل: صبحانه ایرانی، صبحانه محلی بوشهری، صبحانه انگلیسی، املت ایرانی، املت پنیر ژامبون، املت فرانسوی، واویشکا، املت اسپانیایی، سوسیس تخم مرغ، خوراک مرغ و رولت مکزیکی است.
آدرس رستوران فانوس: بوشهر، محله جلالی، بلوار خلیج ‌فارس، تلفن: ۰۹۱۷۰۱۲۲۰۰۵

  صبحانه اصفهان کجا بریم؟ | پیشنهادهای خوشمزه

بهترین صبحانه بوشهر در کافه رستوران فانوس

کافه آبرنگ بوشهر

عبور از جاده ساحلی بوشهر به تنهایی می‌تواند یک خاطره شیرین و ماندگار از یک سفر باشد. حالا تصور کنید که صبح در جاده ساحلی باشید و بتوانید در کنار امواج خلیج فارس، صبحانه لذیذی را هم نوش جان کنید. مطمئن باشید که کافه آبرنگ با سبک مدرنی که در طراحی خود استفاده کرده است، گزینه مناسبی برای کسب این تجربه خواهد بود.

کافه آبرنگ بوشهر

صبحانه هنری در کافه هنر

کافه‌ای که پاتوق هنرمندان شهر است و محیط هنری خوبی در کنار منوی صبحانه خوب دارد، انتخاب خوبی برای صبحانه شما می‌تواند باشد. شهرت این کافه مخصوصا به برنامه‌های خیام خوانی و اجرای موسیقی زنده است. طراحی کلاسیک این کافه در کنار کیفیت صبحانه، حس و حال خوبی برای شما خواهد ساخت. این کافه در خیابان چمران قرار دارد.
آدرس کافه هنر: بوشهر، خیابان چمران (چهار باندی)، بعد از خیابان خیبر، کوچه ساحل ۱ – تلفن: ۰۷۷۳۳۵۶۵۲۳۰

کافه هنر بوشهر

صبحانه لاکچری در کافه مظفر

کافه مظفر، کافه مشهور و خاصی در بوشهر است. موسیقی کلاسیک همیشه در این کافه شنیده می‌شود. منوی صبحانه این کافه لوکس و با قیمت‌های گران‌تری نسبت به قیمت‌های یک صبحانه در بوشهر است. اصولا قشر ثروتمند بوشهر در این کافه تردد دارند و از محیط و خوراکی‌های لوکس آنجا لذت می‌برند. پیشنهاد ما این است که تجربه یک صبحانه با کیفیت و لاکچری را در این کافه از دست ندهید. صبحانه کافه مظفر را می‌توانید در خیابان شهید رجایی، نبش خیابان باهنر تجربه کنید.
آدرس کافه مظفر: بوشهر، خیابان شهید رجایی، خیابان فنس، نبش باهنر، تلفن: ۰۹۱۲۸۷۷۷۰۷۹

رستوران ساحلی میداف

اگر به دنبال رستوران شیک و بزرگی برای میل کردن بهترین صبحانه بوشهر در کنار ساحل باشید، باید به رستوران میداف سری بزنید. سه طبقه رستوران با طراحی مدرن آماده پذیرایی خوبی از شما است. در طبقه‌های بالا و در کنار پنجره نمای بسیار زیبای خلیج فارس را مشاهده می‌کنید، طبقه سوم هم دکوراسیون سنتی بسیار زیبایی دارد. دلیل شلوغی این رستوران هم کیفیت خوب مواد غذایی، هم طراحی مدرن و هم برخورد خوب پرسنل رستوران است.
آدرس رستوران میداف: بوشهر، خیابان ساحلی جفره ماهینی، تلفن: ۰۷۷۳۳۳۲۱۷۹۰

رستوران میداف بوشهر

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx