حمله شدید منصوریان به مجیدی؛ آقا پسر …

didi ghatar.com ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ دیدگاه ۱۵۸

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت پس از شکست تیمش برابر استقلال به انتقاد از رفتار سرمربی استقلال پرداخت و گفت: فکر می کنم ما را شطرنجی کرده بودند که مجیدی از کنارمان رد شد!

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان بعد از شکست یک بر صفر نفت آبادان مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود اما آنچه به بچه‌ها گفتیم و آنالیز کرده بودیم ۳۰ دقیقه از شروع مسابقه را از دست دادند. برای لحظه‌ای دچار غافلگیری شدند.در سمت راست دو تعویض تاکتیکی انجام دادم. دو جوان گذاشته بودم که دو جوان دیگر جای آنها آوردم تا روش بازی‌مان را عوض کنیم. بچه‌ها در آن لحظه خواب‌شان برد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی مالکانه انجام دادیم و به نسبت به فشاری که مقابل پرسپولیس تحمل کردیم، کارمان بسیار سبک‌تر بود. در خیلی از لحظات بازی می‌توانستیم کاملا بر جریان بازی مسلط باشیم. با توجه به فشار فیزیکی صنعت نفت، استقلال را مجبور کردیم فقط به بازی مستقیم رو بیاورد. با تمام احترام به استقلال و پرسپولیس نگاه می‌کنم. شاید اگر هفته قبل زود گل نمی‌زدیم، از تیم یحیی گل‌محمدی آسیب می‌خوردیم.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: مقابل استقلال زود گل خوردیم و مجبور شدیم آسیب بخوریم. با توجه به اینکه بازی زیاد نگاه کردم، مثل داور چهارم برخی اتفاقات را متوجه می‌شوم. کار ما هر روز تاکتیکی است و داخل ۱۸ قدم را نگاه می‌کنیم. احساس من از راه دور این بود بازیکن حریف پس از ضربه رضا جبیره، پای او را شوت کرد. شاید هم اشکان خورشیدی این صحنه که سریع اتفاق افتاد را ندید.

منصوریان تصریح کرد: خیلی مالکانه فوتبال بازی کردیم اما به استقلال تبریک می‌گویم. سعی و تلاش ما بر این بود سه امتیاز را برای آبادانی‌های عزیز به ارمغان ببریم. این مسابقه یک نکته کاملا تاریک داشت که کادرفنی استقلالی مرا خیلی اذیت کرده است. همه می‌دانید پس از بازی استقلال و ذوب آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی، کنفرانس ۸۸ دقیقه‌ای داشتم. همه نسل ۹۸ اخلاق مرا می‌دانند.

  تند و هشداردهنده از نکونام: همه با هم غرق می‌شویم

وی عنوان کرد: زیر و رو ندارم و اگر پشت کسی غیبت کنم، حتما شب به او زنگ زده و از وی عذرخواهی می‌کنم. تمام زندگی من محور احترام است. یک کلام حاج امیر قلعه‌نویی در بازی با گل‌گهر گفت یک پنالتی برای ما نگرفتند که من هم گفتم پنالتی بوده است. تمام زندگی ام روی این است که قدم را کوتاه کنم تا بتوانم با مردم انعطاف داشته باشم. مردم آبادان دیده‌اند. استنباطم بر این است خداوند به امثال من لطف و عنایتی کرده که نباید خودمان را حتی در این شرایط کرونایی در خانه پنهان کنیم.

سرمربی نفت آبادان اضافه کرد: ما باید در اختیار مردم باشیم و به آنها و دوستان قدیمی خود احترام بگذاریم. این بازی نکته تاریکی دارد. از صمیم قلب برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. آبادان را کنار بگذاریم که فقط زرد طلایی است. اگر در ته لنجی آبی یا قرمز بپوشید جوری نگاه تان می‌کنند که دوان دوان می‌روید یک پیراهن زرد می‌خرید. از سال ۱۳۶۳ فوتبال بازی می‌کنم. اینها را می‌گویم که به آن نقطه تاریک برسیم.

منصوریان تصریح کرد: از سال ۸۷ کار مربیگری‌ام را شروع کردم. امروز اتفاقی افتاد که نمی‌دانم قیمت فوتبال چه قدر است. دوست خوب ما یعنی فرهاد مجیدی خیلی ریلکس آمد و از کنارمان رد شد. نگاهی به محمد خرمگاه و حسین کاظمی کردم و یاد آن زمانی افتادم که مجیدی آمده بود استقلال فوتبال بازی کند و علی فتح‌الله زاده می‌گفت خیلی لاغر است. گفتم ۱۰ تومن بده و بگذار خانه بگیرد. گفت نمی‌دهم زیرا ۱۰ میلیون تومان به خودش دادم. گفتم از شما خواهش می‌کنم این پول را به فرهاد بده. او هم گفت چک شرکتت را بیاور و اینجا بگذار. آن چک من خانه فتح‌الله زاده است. قرار بود اگر مجیدی آسیب ببیند ، این پول از قرارداد من کم شود. امروز نکته تاریکی در فوتبال دیدم. فکر می کنید قیمت یک برد و قهرمانی چه قدر است؟

  اتفاق غیرمعمول در ورزشگاه آزادی با زنان استقلالی

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم برای استقلالی‌ها کسی بالاتر از امیرخان قلعه‌نویی نیست. اگر من ۱۵-۱۰ سال تلاش کنم و ۵-۴ قهرمانی بیاورم، یک روز به او نگاه می‌کنم و می‌گویم تا زمانی که پدرم زنده بود شما، عمو نصی، بهتاش فریبا و کاظم اولیایی را دعایتان کرد همانگونه که مادرم که در قید حیات است و خانواده‌ام دعایتان می‌کنند. می‌خواهم به عنوان برادر فرهاد مجیدی را نصیحت کنم. دوران فوتبال می‌گذرد و قهرمانی‌ها پشت سر هم می‌آید. بالاتر از منصور پورحیدری در دوره قبل از لیگ برتر نداشتیم.

کاپیتان اسبق استقلال خاطرنشان کرد: ناصر حجازی را داشتیم که خودش اسطوره اخلاق بود. آقا پسر گل هیچ مسئله‌ای نیست که ما را بردی. ما باختیم اما تلاش کردیم شما را ببریم ولی اینکه می‌آیی از بغل محمد خرمگاه و حسین کاظمی با ژست همیشگی‌ات رد می‌شوی، یک دوربین هم با خودت می‌بری و در راه کتت را به کسی می‌دهی تا آن را نگه دارد تا به رختکن بروید و دست بزنید، درست نیست. به نظر من در آینده هیچکس از نسل سال ۹۰ و ۱۴۰۰ فوتبال ما یادش نمی‌آید

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx