خوشحالی خاص فرهاد مجیدی در آغوش چشمی+ عکس

afra ghatar.com ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ دیدگاه ۲۹۱

روزبه چشمی در زمان به ثمر رسیدن گل تساوی استقلال، یکی از خوشحال ترین بازیکنان کنار زمین بود.

روزبه چشمی که پس از جدایی یزدانی و مرادمند به عوض ثابتی از ترکیب خط دفاعی استقلال تبدیل شده، این روزها در پست غیرتخصصی خود به میدان می رود که اتفاقا عملکرد قابل قبولی را نیز از خود به نمایش گذاشته و توانسته است رضایت کادرفنی را به دست آورد.

روزبه در شهرآورد پایتخت نیز همچون دیدارهای قبلی در پست مدافع میانی و در سیستم ۳ دفاعه تیمش حضور پیدا کرد که اتفاقا در کارهای دفاعی نیز خوب کار کرد و با ۳ قطع توپ و ۲ دفع توپ، موثر ظاهر شد و توانست یک بار نیز از بازیکنان حریف خطا بگیرد.

با وجود اینکه دربی پایتخت درحضور هواداران برگزار می شد و این مسئله به عاملی برای افزایش استرس نزد بازیکنان تبدیل شده بود اما روزبه آمار بسیار خوب ۹۱ درصد پاس صحیح را از خود به جا گذاشت تا همچنان در بخش ارسال پاس های درست، یکی از سه بازیکن برتر استقلال در لیگ بیست و یکم باشد.

  عکس لورفته از بازیکنان استقلال در عروسی فوتبالیست معروف

مجیدی در آغوش چشمی

در دقایقی که استقلال نیازمند رسیدن به گل تساوی بود، روزبه از زمین بازی بیرون رفت تا آبی ها تغییر آرایش داده و فشار را بر روی دروازه حریف بیشتر کنند که اتفاقا این تصمیم کادرفنی نتیجه داد و استقلال توانست از شکست فرار کند.

پس از گل تساوی رودی ژستد بود که نیمکت آبی پوشان سر از پا نمی شناخت. یکی از افراد حاضر در حلقه شادی آبی ها، روزبه چشمی بود که قرص و محکم فرهاد مجیدی را در آغوش گرفته بود و خوشحالی خاصش را به او به نمایش گذاشت تا اینگونه استقلالی از گل دقایق پایانی تیمشان راضی و خوشحال باشند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: افکارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx