حرکت زشت رونالدو بعد از باخت منچستریونایتد/عکس

didi ghatar.com ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۶۰

اوضاع اصلا باب میل کریستیانو رونالدو و یونایتد نیست و این ستاره گلزن حال‌وروز خوشی ندارد.

اورتون در شرایطی موفق به کسب پیروزی مقابل منچستریونایتد شد که در هفته های اخیر اصلا نتایج خوبی نگرفته بود، اما تیم فرانک لمپارد عملکردی فراتر از انتظار در خانه داشته و با یک گل برابر حریف پرستاره خود به برتری رسید. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد، پس از شکست ۱-۰ تیمش مقابل اورتون نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند و واکنش عجیبی به هوادار تیم حریف نشان داد.

هنگامی که رونالدو قصد داشت زمین را ترک کند، هوادارن اورتون تا توانستند اعصاب این بازیکن را بهم ریخته و برای ستاره پرتغالی حریف کری خواندند. در تصاویر منتشر شده به نظر می‌رسد که رونالدو به یکی از طرفداران اورتون حمله کرده و اخباری مبنی بر آسیب رساندن این بازیکن به تلفن همراه این هوادار در جریان این برخورد منتشر شده است.

  پسر کریس رونالدو به منچستر یونایتد پیوست +عکس

رونالدو

جالب اینجاست تعدادی از نیروهای پلیس در همان حوالی نظاره‌گر صحنه بودند، اما مداخله نکرده و ترجیح دادند عکس العملی در مقابل عصبانیت رونالدو نشان ندهند. در واقع در تصاویر به نظر می‌رسد این هوادار قصد دارد از نزدیک از رونالدو فیلم بگیرد و این بازیکن تلفن همراه این طرفدار را به زمین می‌اندازد. ممکن است از سوی باشگاه منچستریونایتد و اتحادیه لیگ برتر جرائمی برای این فوق ستاره پرتغالی در نظر گرفته شود.

شکست رونالدو و هم‌تیمی‌هایش در گودیسون پارک باعث شد رقابت برای کسب مقام چهارم و سهمیه لیگ قهرمانان اروپای این فصل حساس‌تر از قبل شده و البته اوضاع برای تیم رالف رانگنیک وخیم‌تر شود. شیاطین سرخ تنها موفق به کسب یک پیروزی از پنج دیدار اخیر خود در لیگ برتر شده و در رتبه هفتم جدول قرار دارند.

  عاشقانه‌های رونالدو با جورجینا +تصاویر

در صورت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان موقعیت کریستیانو رونالدو نیز در اولدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت، زیرا بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت هرگز علاقه‌ای ندارد در سال‌های پایانی دوران ورزشی خود غیبت در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx