استارت کنار گذاشته شدن کریم باقری زده شد/رسانه‌ای شدن ماجرای حاشیه‌ای علیه مربی محبوب

afra ghatar.com ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۰۹

اتفاقات اخیر نشان می‌دهد عده‌ای در تلاش هستند تا کریم باقری قید حضور در کادر فنی تیم ملی را بزند.

کریم باقری

از زمان پیگیری مسابقات پیش‌مقدماتی جام‌جهانی در خردادماه سال گذشته بود که کریم باقری با نظر دراگان اسکوچیچ به‌عنوان مربی به کادرفنی اضافه شد و روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نشست.

در آن مقطع حضور همزمان باقری در پرسپولیس و تیم ملی کمی حاشیه‌ساز شد، اما تیم ملی آنقدر مشکل داشت که همه با رمز وحدت و همدلی دنبال صعود بودند و کسی به فکر این مسائل نبود. بعدا که تیم ملی از آب و گل درآمد، به‌تدریج داستان کریم باقری هم به‌طور جدی‌تر پیگیری شد.در نهایت امروز رسیده‌ایم به نقطه‌ای که قرارداد باقری با فدراسیون به پایان رسیده و فعلا هم خبری از تمدید آن نیست.
کریم حتی در سفر تیم ملی به کره‌جنوبی هم کاروان کشورمان را همراهی نکرد تا از همان زمان شایعاتی در مورد قطع همکاری احتمالی دو طرف منتشر شود. حالا هم که خبرهای جنجالی دیگری از فدراسیون به بیرون درز کرده و می‌گویند باقری به ازای هر بازی حضور روی نیمکت تیم ملی ۱۰۰میلیون تومان دستمزد می‌گیرد.

  تصاویر/تشنج روی سکوهای پرسپولیس/مخالفان و موافقان یحیی درگیر شدند!

این حرف و حدیث‌ها می‌تواند مقدمه حذف کریم از تیم ملی باشد. طبیعتا اگر جا پای اسکوچیچ سفت بود، با نظر او کریم باقری هم ماندگار می‌شد، اما نکته اینجاست که فعلا تکلیف خود اسکوچیچ هم به‌طور قطعی روشن نیست. با وجود همه تضمین‌های نصفه‌ونیمه شفاهی، به‌نظر می‌رسد دست‌کم تا زمان تعیین تکلیف قطعی فدراسیون فوتبال، وضعیت مربی کروات هم نامعلوم باشد. خلاصه بیچاره تیم ملی که آینده تک‌تک اعضای کادرفنی‌اش در هاله‌ای از ابهام است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx