عکس/پیام ویژه یحیی گل‌محمدی با عکسی معنادار/شما همه با من هستید!

suzan ghatar.com ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵۰

طی روزهای گذشته شایعات زیای در مورد تقویت کادرفنی پرسپولیس به گوش می‌رسید.


یحیی گل محمدی ودستیارانش

تقویت، عبارتی است که معمولا به حفظ سرمربی و تغییر برخی دستیاران او اطلاق می‌شود. وقتی به‌نظر می‌رسد تیم مشکلاتی دارد، این گزینه روی میز قرار می‌گیرد.

این اواخر هم هواداران پرسپولیس نسبت به برخی مسائل در تیم‌شان گلایه داشتند. به‌طور مشخص افت دروازه‌بان‌هایی مثل حامد لک و بوژیدار رادوشویچ باعث شده بود در مقطعی عملکرد داوود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم به‌شدت مورد انتقاد قرار بگیرد. شایعه جدایی او از پرسپولیس، از سایر دستیاران جدی‌تر بود.

همچنین برخی هواداران نسبت به آمادگی بدنی کافی تیم تردید دارند. تعداد مصدوم‌ها زیاد است و در بعضی مسابقات اینطور به‌نظر می‌رسد که بازیکنان به اندازه کافی توان ندارند. به این ترتیب شایعه حضور یک بدنساز جدید در جمع سرخپوشان هم پیچید. حتی حمید مطهری نیز از این موج بی‌نصیب نماند. بعد از گره خوردن کار تیم، او به‌عنوان تئوریسین اصلی سرخپوشان تحت فشار قرار گرفته و برخی‌ها خواهان حضور یک دستیار مفیدتر هستند. به‌طور کلی خود یحیی هم این روزها به رفیق‌بازی متهم می‌شود. با این حال بعید به‌نظر می‌رسد گل‌محمدی تا زمانی که در پرسپولیس کار می‌کند، دست به ترکیب دستیارانش بزند. او در تمرین روز سه‌شنبه کنار تمامی دستیارانش ایستاد و یک عکس دسته‌جمعی شاد و معنادار به یادگار گذاشت. این لابد یعنی تا من هستم، همه دوستانم هم هستند. والسلام!

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  عکس/کنایه پیشکسوت استقلال به بیانه‌های پرسپولیس
منبع: خبرورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx