حمل خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در خودروبر امید

dell ghatar.com ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۸۸۵

رپورتاژ آگهی: خودروبر امید ارائه دهنده تمامی خدمات خودروبر ، حمل خودرو ، خودرو بر ، خودروبر تهران ، ماشین بر در تمامی مناطق تهران از جمله شمال تهران میباشد.

خودروبر

خودروبر چیست ؟ جالب است بدانید؛ یکی از پرتقاضاترین و مهم‌ترین خدمات در صنعت خودرو، که انجام آن نیازمند توجه و تخصص می‌باشد، عرصه حمل و نقل خودرو و حمل یا به عبارتی دیگر خودروبر است. البته باید توجه داشته باشید که کار را دست کاردان ( خودروبر تهران امید ) بسپارید.  گروه خودروبر امید ارائه دهنده خدمات تخصصی ( خودرو بر و خودروبر تهران ) به صورت شبانه روزی به شما هموطنان عزیز به خصوص مردم عزیز تهران می‌باشد.

خودروبر

خدمات حمل خودرو چگونه است؟

خدمات حمل خودرو برای خودروبر ها به طور کلی به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • خودروبر تهران درون شهر

کلیه خدمات حمل و نقل خودرو در شهرهای سراسر ایران به ویژه مراکز استانها که توسط ماشین کفپوش یا چرخ دستی نیسان انجام می‌شود.

  • خودروبر تهران حومه شهر

کلیه خدمات حمل و نقل خودرو از مبدا یکی از شهرها تا مقصد اعلام شده توسط شما مشتری گرامی که توسط کامیون کفپوش و تریلر حمل وسایل نقلیه و چرخ دستی نیسان انجام می‌شود.

خودروبر تهران

نکات مهم قبل از حمل خودرو

قبل از بارگیری و حمل خودرو به این نکات توجه کنید:

  • آن را کاملا تمیز و مرتب کنید. اینگونه متوجه تمام لکه‌ها و ایرادات ظاهری خودروی خود خواهید شد. اینگونه شما می دانید که ناشی از حمل ماشین نیست.
  • حتما قبل از بارگیری خودرو را از نظر قیمت به کارشناسان نشان دهید. و نتیجه را به کارشناسان خودروبر تهران ارائه دهید. و بر اساس قیمت آن را بیمه کنید. تا در صورت آسیب بتوانید خسارت خود را دریافت کنید.
  • خودرو بر تمامی خدمات حمل و نقل خودرو را در تمامی ساعات شبانه روز به شما ارائه می دهد. زیرا دارای نیروهای متخصص و تجهیزات کامل کافی می باشد.

تعرفه مناسب خودروبر تهران به چه چیزی بستگی دارد؟

فروشندگان خودرو در تهران زیاد مشغول به کار هستند. آنها یا به صورت شرکتی یا فردی کار می‌کنند. شرکت به معنای تعداد زیادی خودرو در هر مجموعه است. که به طور جامع دارای متخصصان و مکانیک‌های ماهر است. قیمت خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد:

  • نوع و مدل ماشین شما (لوکس- تصادفی- صفر- وارداتی- مسابقه و…). مثلا یک خودروی لوکس وارداتی قطعا با یک پراید داخلی متفاوت است. هم از نظر هزینه ماشین و هم از نظر بیمه. زیرا هر چه قیمت خودرو بالاتر باشد قیمت تمام شده خودرو نیز بیشتر می‌شود.
  • مقدار مسیر با محاسبه هر کیلومتر (روستا – مناطق صعب العبور – زمان رفت و آمد و ۲ ).
  • نوع ماشینی که برای حمل آن ماشین مناسب است. مثلاً می‌خواهد از کفی خودروبر کامیون یا ماشین روی دوچرخه یا جرثقیل و … استفاده کند. همچنین مواردی چون؛ اینکه ماشین را از کجا باید بارگیری کرد؟ و تا چه جایی باید حمل شود. آیا این مسیر سخت است یا راحت؟ و….

لزوم استفاده از نیروهای متخصص در انواع حمل و نقل خودرو!

همان طور که گفته شد، مدل‌های خودرو و تجهیزات مورد استفاده برای این منظور، نقش زیادی در تعیین هزینه حمل و نقل خودرو دارد. به عنوان مثال، وقتی مشتری می‌خواهد ماشین را به مکان دیگری حمل کند، ماشین روشن نیست و باید توسط ماشین خودروبر تهران نقل مکان به جایی امن و مطمئن صورت گیرد.

باید بگوییم کسانی که در خیابان از مردم کمک می‌گیرند و فقط ماشین را یدک می‌کشند، به خود و ماشینشان ظلم می‌کنند. زیرا این یک کار تخصصی در صنعت خودرو است و به همین راحتی هم نیست. هر ماشینی نباید بکسل شود. ماشین شما ممکن است آسیب جدی ببیند و برای ماشین یدک کش اهمیت چندانی نداشته باشد. این کار عواقب خود را دارد و در چند سال آینده مشکلات آن مشخص خواهد شد و باید مدام در مکانیکی باشید. پس کار خود را به کسانی بسپارید که هم دانش و تخصص خود را در این راه سرمایه گذاری کرده اند. در اینجا می‌توان که خودرو بر امید با سال‌ها تجربه می‌توان  یاری رسان شما به بهترین شکل ممکن باشد.

تأثیر نوع وسیله نقلیه و تفاوت در عملکرد خودرو بر

نوع وسیله نقلیه خودرو بر بنا به درخواست مشتری یا با نظر کارشناسان خودرو مشخص می‌شود. در هر صورت در هر زمینه‌ای مشاوره قبل از عملیات حمل خودرو توسط تیم تخصصی خودرو بر امید انجام می‌شود. به عنوان مثال، کفی ماشینی که در مسافت‌های طولانی حرکت می‌کند، می‌تواند ماشین را نیز حمل کند. اما یک ماشین روی جرثقیل نمی‌تواند بیش از ده یا بیست کیلومتر حمل شود. بحث قدرت خودرو نیست بلکه مسئله آسیب دیدن خودروی در حال حمل است. چون در این ماشین بازوی جرثقیل خودروبر دارد، با تسمه ماشین را به دنبال خود می‌کشد و فشار زیادی به ماشین وارد می‌کند.

بهترین روش های ماشین بر با خودرو بر

بر اساس مواردی که بیان کردیم مشخص شد که وسایل نقلیه به چه منظور و به چه دلایلی باید حمل و نقل شوند و برای انجام این کار ما خودمان نمی‌توانیم به ماشین فشار بیاوریم و آن را حمل کنیم و یا ماشین دیگری ان را بکشاند و به مکان مورد نظر برساند. در این صورت نه ماشین ما و نه ماشین طرف مقابل مثل قبل نخواهد بود. بنابراین برای کاهش هزینه‌ها و همچنین صرفه جویی در زمان و حفاظت از خودرو در برابر هر گونه آسیب باید از خودرو بر مناسب و کار بلد استفاده کنید. در ابتدا با مشاوره گرفتن از کارشناس می‌توانید وسیله نقلیه مناسب را انتخاب کنید و خودرو خود را با امنیت کامل جا به جا کنید.

خودرو بر

خودرو بر امید میتواند به صورت ۲۴ ساعته به شما مردم عزیز تهران و تمامی شهرستان ها پشتیبانی دهد پس اگر خودروی شما خراب شده و یا از شهری به شهر دیگری میخواهید انتقال دهید از خدمات خودرو بر تهران استفاده کنید.

خودرو بر تهران از کفی استفاده کرده و بدون هیچ آسیبی خودروی شمارا به مقصد میرساند. خودرو بر امید به کمترین و ارزانترین هزینه ماشین شمارا جابه جا میکند.

خودرو بر

موارد مهم برای خودرو بر که باید به آن توجه داشت

بسیاری از کریرها را می‌توان برای انتقال خودرو استفاده کرد، اما نه هر ماشینی برای مثال خودروهایی که دارای محافظ فایبرگلاس هستند. آن‌ها هرگز بکسل نمی‌شوند، چه با جرثقیل یا یدک کش. زیرا این نوع حمل و نقل آسیب جدی به این قطعه و تو دوزی خودرو وارد می‌کند. یا ماشین‌های دو دیفرانسیل یا دیفرانسیل جلو و عقب.

هر کدام باید جداگانه و به تنهایی با ماشین حمل شوند. مثلا در خودروهایی که دو دیفرانسیل هستند، برای حمل ماشین هرگز از یدک کش استفاده نکنید. زیرا در این خودروها هر چهار لاستیک با هم حرکت می‌کنند. ماشین را حمل کنید و اگر دو چرخ را به سمت بالا بکشیم، دو لاستیک دیگر همچنان در حال چرخش هستند. گیربکس خودرو سعی می‌کند دو لاستیک را روی زمین قفل کند و در نتیجه باعث گیر کردن آن در داخل گیربکس می‌شود.

انواع خودروهای ماشین بر توسط مجموعه خودرو بر امید

  • انواع خودروهای وارداتی و صفر
  • انواع ماشین‌‌های کلاسیک و نمایشگاهی
  • انواع خودروهای معیوب و تصادفی
  • و سایر ماشین آلات با وزن کمتر از ۴ تن که در ابعاد کف قرار گرفته و قابل حمل می‌باشد.

برای اطلاعا بیشتر در مورد خودروبر تهران به سایت https://khodrobaromid.com/ مراجعه کنید.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx