عکس/ استایل مه لقا جابری در جشنواره کن ۲۰۲۲

afra ghatar.com ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ (۲) دیدگاه ۲۱۸۳۷

مه لقا جابری، یکی از مدل‌های زیبا و مشهور ایرانی حضور پر رنگی در هفتادوپنجمین مهمانی جوایز فیلم کن در مقابل دوربین عکاسان داشت.

وبگردی: مه لقا جابری مدل ۳۳ ساله ایرانی-آمریکایی که در جشنواره کن ۲۰۲۲ حضور یافته، با لباس‌ها و جواهراتی از برندهای atelier zuhra، danyatrache، Eman Alajlan و chopard در چند نوبت در فرش قرمز جشنواره کن شرکت کرد.

او در دومین روز جشنواره فیلم کن و نمایش «تاپ گان: ماوریک» با هنرمندی جنیفر کانلی و تام کروز، لباسی با برند Atlier Zuhra و جواهرات Top Gun به تن کرد. مه لقا در تازه‌ترین حضور خود در جشنواره کن در مراسم فیلم «تصمیم برای ترک‌ کردن» به کارگردانی پارک چان ووک شرکت کرد.

مه لقا جابری مدل ارانی امریکایی

مه لقا جابری در جشنواره کن

لباس مه لقا جابری فرش قرمز جشنواره کن 2022

سلیقه مه‌لقا جابری در نوع پوشش و آرایش منحصر به فردش در این جشنواره، تحسین همگان را به دنبال داشت. او در اولین حضورش در مراسم کن امسال، لباس شب بلند و بدون آستینی با طراحی ایمان العجلان پوشیده و دلفریبی ظاهرش را با جواهرات لوکس شوپارد کامل کرده بود. آرایش خنثی این مدل چشم‌عسلی را که شباهت زیادی به آیشواریا رای، بازیگر هندی، دارد، ماریا اسدی (آرایشگر ایرانی افراد مشهور) و شارلوت تیلبری (آرایشگر و تولیدکننده لوازم آرایشی اهل بریتانیا) انجام داده بودند.

  لیندا کیانی با تیپ بهاری در جشنواره کن +عکس

مه لقا جابری در مراسم فیلم تاپ گان

مه لقا جابری مدل در جشنواره کن

لباس مه لقا جابری در جشنواره کن

سال گذشته مه لقا از نظر منتقدین مد یکی‌ از خوش پوشترین افراد در طول این فستیوال انتخاب شد.

کوتاه از بیوگرافی مه لقا جابری:

مه لقا جابری متولد ۲۷ خرداد ۱۳۶۸ در اصفهان است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته تجارت بوده که به همراه خانواده به کشور آمریکا مهاجرت نمود.
خواهرش استعداد او را در حرفه مدلینگ کشف کرد. به این ترتیب بود که از سال ۸۸ مه لقا با طی کردن کلاس های مدلینگ وارد این شغل شد. مه لقا جابری به زبان انگلیسی و فارسی مسلط است. دارای قد ۱۷۸ سانتی متر و وزن ۵۷ کیلوگرم بوده و هنوز ازدواج نکرده است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
2
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx