تیتر توهین‌آمیز روزنامه اصولگرا درباره فائزه هاشمی+عکس

baran ghatar.com ۱۳ تیر ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۹۰

روزنامه اصولگرای وطن امروز در صفحه نخست شماره امروز خود با انتشار تصویری از فائزه هاشمی، فعال سیاسی به خبر صدور کیفرخواست برای دختر هاشمی واکنش عجیبی نشان داد و نوشت: فاضلاب اصلاحات!

روزنامه وطن امروز

این روزنامه نزدیک به جبهه پایداری با استقبال از این پیگرد فائزه هاشمی نوشت:
* فائزه هاشمی پس از اظهارات هتاکانه اخیرش علیه نظام در موضعی ایران‌ستیزانه کشورمان را برای منطقه خطرناک‌تر از رژیم‌صهیونیستی دانست!

* فائزه هاشمی در حالی ایران را خطرناک‌تر از اسرائیل و عامل آشوب در کشورهای دیگر می‌داند که خطر خود و دوستانش به مراتب بدتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم ایران است؛ ۸ ماه بحران‌آفرینی برای کشور در سال ۸۸، حمایت از تحریم مردم ایران، همچنین دعوت مردم به آشوب تنها گوشه‌ای از اقدامات نفاق‌انگیز هاشمی و امثال اوست.

* فائزه هاشمی باید بداند اگر به زعم او جمهوری اسلامی ایران خطرناک‌تر از اسرائیل است، خطر منافق نیز برای مردم، به مراتب بیشتر از بیگانگان است.

* ادبیات تثبیت شده فائزه هاشمی در هتاکی به مقدسات و حمله به اصول و منافع ملی را که همواره با حمایت مستقیم و غیرمستقیم رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب همراه بوده است، می‌توان عصاره‌ای از روش و منش جریان اصلاحات دانست. تغییر دولت و سقوط آزاد اصلاح‌طلبان در فضای عمومی جامعه ایران بار دیگر فرصتی را فراهم آورده است تا این جریان واقعیت اندرونی خود را ظهور و بروز بیرونی ببخشد.

  واکنش «فائزه هاشمی» به انتشار یک فیلم جنجالی

 

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx