کسب درآمد از دعوت دوستان در صرافی آنلاین چگونه است؟

dell ghatar.com ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۸

یکی از راه های کسب درآمد در صرافی آنلاین ارز دیجیتال، دعوت دوستان است. در این مقاله با روش کسب درآمد از این طریق آشنا می شوید و عضویت در صرافی ارز دیجیتال را یاد می گیرید.

برای اینکه بتوانید از فعالیت در صرافی آنلاین کسب درآمد کنید راه های مختلفی وجود دارد. مرسوم ترین راه برای دستیابی به سود در صرافی های ارز دیجیتال، خرید و فروش رمز ارز می باشد. با این روش های دیگری هم هستند که شاید شما و بسیاری از علاقه مندان به ارز دیجیتال از آن ها بی خبر باشید. یکی از این روش ها، کسب درآمد از طریق دعوت دوستان می باشد که به درد افراد بسیاری می خورد. شما در این روش بدون اینکه خودتان معامله ای انجام دهید هم می توانید به درآمد برسید. در این مقاله روش کسب درآمد از دعوت دوستان در صرافی آنلاین ارز دیجیتال را به شما یاد می دهیم تا بتوانید با انجام این کار به سود برسید.

کسب درآمد از دعوت دوستان

کسب درآمد از دعوت دوستان در صرافی آنلاین

سیستم درآمدزایی شبکه ای که نمونه بارز آن را پیشتر در نتورک مارکتینگ دیدیم، اکنون در صرافی های آنلاین هم اجرا می شود. با اینکه در این پلتفرم ها، دعوت دوستان به منزله راه اصلی درآمد شما نمی باشد و هر کسی فقط از کسانی که مستقیما توسط خودش دعوت شده اند سود می گیرد. این یعنی اگر فرد دعوتی شما هم یک نفر دیگر را عضو کند، شما دیگر پورسانت معاملات زیر شاخه دوم را دریافت نمی کنید. با این حال می توانید با کد یا لینک دعوت خود افراد متعددی را مستقیما عضو کنید و از معاملات آن ها سود خوبی را به دست آورید. اما سوال اینجاست که استفاده از این روش برای چه کسانی سودآور است؟

  • کسانی که تخصصی در بازار ارز دیجیتال ندارند و به دنبال راه جایگزینی برای خرید و فروش ارز دیجیتال می گردند
  • افرادی که می خواهند در کنار خرید و فروش ارز دیجیتال یک راه کسب درآمد جانبی مطمئن را برای خود ایجاد کنند
  • کسانی که گروه ها یا کانال های شلوغی در فضاهای مجازی دارند و می توانند افراد زیادی را دعوت کنند
  • سیگنال فروش ها و تحلیلگرانی که می توانند شاگردان خود را به سمت یک صرافی آنلاین سوق دهند
  • کسانی که تجربه فعالیت در نتورک مارکتینگ را دارند و می توانند زیر شاخه های زیادی را جذب کنند

همه این افراد می توانند از سیستم دعوت دوستان صرافی های آنلاین استفاده کنند و به درآمد خوبی برسند. با این حال اگر شما هیچ یک از ویژگی های فوق را ندارید هم می توانید از این سیستم استفاده کنید و به سود برسید. اما پیش از این کار باید مطابق راهنمای بخش بعد در صرافی آنلاین مورد نظر خود عضو شوید.

ثبت نام در صرافی آنلاین

عضویت در صرافی آنلاین چگونه است؟

برای اینکه بتوانید لینک و کد دعوت مخصوص خود را از صرافی دریافت کنید، ابتدا باید در آن عضو شوید. عضویت شما در صرافی آنلاین ۳ مرحله دارد:

  1. ثبت نام
  2. احراز هویت
  3. تایید احراز هویت

ثبت نام شما به سادگی و با ورود به بخش ثبت نام سایت صرافی آنلاین صورت می گیرد. در این بخش اطلاعات اولیه خود از جمله ایمیل و شماره تلفن همراه را وارد می کنید و یک رمز عبور امن (مطابق الگو) برای خود می سازید. پس از آن با مطالعه قوانین، ثبت نام خود را انجام می دهید و در قسمت ورود، وارد حساب کاربری تان می شوید. پس از ورود به حساب کاربری، در منوی سمت راست صفحه به بخش اطلاعات کاربری می روید و با تکمیل اطلاعات احراز هویت می کنید. مرحله آخر عضویت شما تایید احراز هویت می باشد که باید از طرف صرافی انجام شود. پس از آن می توانید طبق راهنمای بخش بعدی مقاله، دعوت دوستان را انجام دهید و با این کار به درآمد برسید.

صرافی آنلاین

چگونه از دعوت دوستان کسب درآمد کنیم؟

پس از اینکه مراحل بخش قبل را طی کردید و عضو صرافی شدید، می توانید از سیستم دعوت دوستان آن استفاده کنید. به منظور انجام این کار باید مجددا به منوی سمت راست صفحه رجوع کنید و وارد بخش دعوت دوستان شوید. در این بخش سه کد و لینک دعوت مختلف در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از هر کدام به صورت نامحدود استفاده کنید. این لینک ها و کدها در میزان سود دریافتی شما و میزان کارمزد پرداختی فرد دعوت شده تاثیر می گذارند. شما می توانید تمام سود حاصل از دعوت را خودتان دریافت کنید یا بخشی از آن را با فردی که دعوت کردید شریک شوید. سود دعوت دوستان زمانی شکل می گیرد که مراحل زیر به ترتیب انجام شوند:

  • فرد دعوت شده با لینک دعوت شما وارد قسمت ثبت نام شود یا کد دعوت شما را در قسمت اختیاری کد دعوت وارد کند
  • احراز هویت خود را انجام دهد و پس از شارژ حساب، شروع به معامله کند

زمانی شما بیشترین سود را از این کار به دست می آورید که موارد زیر رخ دهند:

  • تعداد افراد دعوتی شما زیاد باشد
  • افرادی که با دعوت شما عضو صرافی آنلاین شدند معاملات زیادی را انجام دهند
  • حجم معاملات افراد دعوت زیاد باشد

هر کدام از موارد فوق می توانند سود دعوت دوستان را افزایش دهند. بنابراین باید سعی کنید که افراد بیشتری را عضو صرافی کنید و آن ها را به سمت احراز هویت و انجام معامله سوق دهید. در این صورت می توانید بدون انجام معامله ارز دیجیتال و به سادگی به درآمد برسید.

رپروتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx