(ویدئو) جنجال افتتاح اولین مدرسه پری دریایی در کرج

suzan ghatar.com ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۸۴

روز گذشته بود که کاربران ویدیویی تحت عنوان افتتاح اولین مدرسه پری دریایی در کرج منتشر کردند. ویدیویی که حالا دست به دست می‌چرخد و واکنش‌های متفاوت و گسترده‌ای را به دنبال داشته است.

وبگردی: اما بررسی ما نشان می‌دهد که این ویدیو مربوط به یک سال قبل است و افتتاح این باشگاه ورزشی هم به سال گذشته بر می‌گردد. ویدیو را هم سمیه مرکیدی منتشر کرده است، یک مربی ایرانی که خود را بنیانگذار رشته پری دریایی با پوشش کاملا اسلامی در ایران معرفی است.

او دوم دی ماه سال ۹۹ به جام جم البرز گفته بود که توانسته پس از دو سال تلاش و پیگری، رشته شنای پری دریایی را برای اولین بار در ایران مطرح کند. بعد هم با رکورد ۴۱ متر و ده سانتی متر آن را ثبت کشوری برساند.

درباره این رشته هم، همان سال هادی رضایی رییس کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفته بود که ثبت رکورد در این رشته برای اولین بار در کشور صورت گرفته است و در سطح جهانی فقط حرکات نمایشی در آن وجود دارد.

یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد و به اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

اما با وجود این انتقاد‌ها هنوز مسئولان آموزش و پرورش به این تغییر نام واکنشی نشان نداده اند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: فرارو

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx