ماجرای تجاوز راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل

afra ghatar.com ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۷۳۰

راننده اینترنتی به اتهام ارتباط نامشروع با یک زن جوان و متأهل از سوی قضات شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به هفت سال و نیم حبس و شلاق محکوم شد.

براساس اوراق این پرونده رابطه نامشروع راننده تاکسی با زن متاهل، مهر پارسال زن جوانی هراسان به اداره پلیس مراجعه کرد و از مردی که راننده اینترنتی بود به اتهام تعرض شکایت کرد. این زن جوان گفت: من برای معالجه به تهران آمده بودم، وقتی از بیمارستان مرخص شدم می‌خواستم به فرودگاه بروم و به خانه‌ام برگردم که درخواست تاکسی کردم.

راننده خیلی زود آمد و بعد از طی مسافتی از عقب ماشین صدایی شنیدم راننده گفت ماشین مشکل دارد و با اصرار زیاد از من خواست که روی صندلی جلو بنشینم، من هم این کار را کردم و بعد از مدتی با اینکه او متوجه شد حالم خوب نیست، در یک جاده خاکی به من تعرض کرد. من هم موضوع را به پلیس خبر دادم.

مأموران بعد از ردیابی‌هایی که انجام دادند راننده جوان را شناسایی و بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها قبول کرد که به زن جوان تعرض کرده اما ادعا کرد نمی‌دانسته که او زنی متأهل است.

  افشاگری کتایون ریاحی اینستاگرام را ترکاند!+عکس

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه این جوان آماده ‌شد و متهم به پای میز محاکمه رفت. او این‌بار اعترافات گذشته‌اش را پس گرفت و گفت: من اصلاً به این زن تجاوز نکرده‌ام و گفته‌های قبلی‌ام تحت فشار بوده و همه آنها را پس می‌گیرم.

قضات دادگاه صبح دیروز پس از بررسی محتوای پرونده رابطه نامشروع راننده تاکسی با زن متاهل و مشاهده مدارک پزشکی قانونی اتهام تجاوز را نپذیرفتند ولی او را به اتهام رابطه نامشروع به هفت سال و نیم حبس محکوم کردند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: منیبان

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx