ویدئو / زورگیری وحشیانه از دختر جوان در مجیدیه

aflatoon ghatar.com ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ دیدگاه ۴۲۳

سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در پی زورگیری از خانمی داخل خودرو در محدوده مجیدیه جنوبی مراتب در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۷ نارمک قرار گرفت.

ماموران با رصد دوربین‌های مداربسته و تحقیق از محل سرنخ‌هایی از سارقان به دست آورده و نسبت به شناسایی آنان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه ماموران پیش از انتشار ویدیو اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این افراد را آغاز کردند، گفت: در ادامه با شناسایی زورگیران هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری آنان انجام شده و این افراد ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع جرم از سوی ماموران پلیس در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در مجموع چهار نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند، گفت: بررسی سوابق افراد دستگیر شده نشان داد که این افراد دارای سوابق متعدد کیفری بوده و پیش از این نیز چندین بار به دلیل ارتکاب جرائم مشابه بازداشت شده‌اند. این افراد در نقاط مختلف شهر اقدام به سرقت و موبایل قاپی کرده بودند.

  اعترافات جنجالی زورگیر اتوبان نیایش

موقوفه‌ای با بیان اینکه چهار متهم با تشکیل پرونده اولیه به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند، گفت: تحقیقات در خصوص این افراد از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال انجام است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبرآنلاین

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx