روش های درآمدزایی از طریق وب سایت

dell ghatar.com ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ (۶) دیدگاه ۴۱

در این مقاله قصد داریم تا چند روش مختلف برای درآمدزایی از طریق وب سایت را به شما بگوییم.

شما می توانید از این روش ها به عنوان یک منبع درآمد ثانویه استفاده کنید که پس از مدتی بصورت خودکار برای شما درآمدزایی می کند. در دنیای امروزی از نظر فعالان اقتصادی و همچنین شرکت طراحی سایت در مشهد آریاز، داشتن یک وب سایت یک ضرورت است.

درآمدزایی از طریق وب سایت

پیش گفتار

در دنیای امروز، تاثیرات رشد و گسترش تجارت الکترونیک، بر هیجکس پوشیده نیست. همه ما به نوعی با این پدیده نه چندان نو ظهور، به نحوی درگیر هستیم. تجارت الکترونیک به دلیل سادگی و در دسترس بودن به سرعت، در بین مردم جهان مجبوب شد.

شرکت ها و غول های صنعتی با ورود به حوزه تجارت الکترونیک، اقدام به ارائه کالا و خدمات خود بصورت آنلاین کردن و در این مسیر هر کدام از آن ها، بخشی از ایرادات و مشکلات تجارت در بستر اینترنت را برطرف کردند. مشکلاتی مانند، پرداخت های اینترنتی امن، عدم اعتماد مردم، ارسال کالا، ارائه خدمات از راه دور و… .

معرفی روش های کسب درآمد از طریق وب سایت

در ادامه انواع روش های کسب درآمد از طریق طراحی سایت را به شما معرفی می کنیم:

کسب درآمد از وب سایت با فروش مستقیم کالا

یکی از روش هایی که در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است، طراحی سایت فروشگاهی است. شما در این نوع وب سایت ها بخشی به نام فروشگاه خواهید داشت که از طریق آن محصولات خود را معرفی کرده و به فروش می رسانید. کسب درآمد از طریق وب سایت و به روش فروش مستقیم کالا بسیار ساده است. درست مانند یک فروشگاه واقعی. شما کالای خود را به مشتری معرفی می کنید و در صورت رضایت، کاربر (مشتری) آن را از شما خریداری می کند.

ضرورت ها در فروش مستقیم کالا در وب سایت:

  1. تصاویر با کیفیت از محصول و از تمام زوایای مهم
  2. معرفی کامل محصول از طریق محتوای متنی، تصویر، صوت یا ویدئو
  3. امکان خرید بدون ثبت نام در سایت
  4. ساده سازی مراحل خرید محصول تا حد امکان ( مراحل نهایی سازی خرید و ثبت سفارش باید تا حد امکان ساده و روشن باشد تا حتی کم تجربه ترین کاربر نیز بتواند به راحتی خرید را انجام دهد.)
  5. تعریف روش های مختلف ارسال محصول
  6. امکان پرداخت در محل (این مورد ضرورت نیست اما در ایجاد اعتماد درکاربر تاثیر شگفت انگیزی دارد)
  7. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی
  8. ایجاد راه های ارتباطی ( کاربر باید بتواند با شما ارتباط برقرار کند تا در مورد محصول یا مراحل خرید سؤالات خود را بپرسد.)
  9. امکان رصد وضعیت محصول خریداری شده
  10. ارسال کد رهگیری مرسوله برای مشتری
  11. در نهایت بهتر است شما پس از رسیدن محصول به دست مشتری، از طریق تماس تلفنی یا پیامک نظر مشتری را در مورد تجربه وی از خرید از شما بپرسید. این کار نیز در تبدیل مشتری به مشتری دائمی و وفادار و همچنین ایجاد حس صمیمیت، احترام و اعتماد در مشتری بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

کسب درآمد از وب سایت

کسب درآمد از وب سایت از طریق ارائه خدمات بصورت آنلاین

کسب درآمد از وب سایت و از طریق ارائه خدمات بصورت آنلاین یکی دیگر از روش هایی است که می تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند. در این روش شما می توانید انواع خدمات را بصورت آنلاین ارائه دهید. خدماتی مانند: تعمیر در محل، کارواش سیار، تولید محتوا، کارپردازی و … .

در این روش شما باید خدمات خودتان را به مشتریان معرفی کنید و آن ها را مجاب کنید کنید که دریافت این خدمات از شما، مزایای بیشتری نسبت به رقبایتان خواهد داشت. این مزایا می تواند قیمت کمتر، ارائه گارانتی خدمات، خدمت رسانی ۲۴ ساعته و … باشند. ارائه خدمات در بستر اینترنت، نیازمند این است که شما بتوانید در هر لحظه پاسخگوی مشتری باشید. چون معمولا در وب سایت های خدماتی، مشتری نیاز خواهد داشت که با شما تماس گرفته و در مورد برخی موارد با شما صحبت کند.

ضرورت های ارائه خدمات از طریق وب سایت:

  1. ایجاد راه های ارتباطی مختلف (تماس تلفنی، فرم آنلاین، واتساپ و…)
  2. معرفی کامل خود و مجموعه تان و خدماتی که ارائه می دهید
  3. مزایای دریافت خدمات از شما
  4. ثبت کسب و کارتان در نقشه گوگل برای دیده شدن در جستجوهای محلی
  5. پاسخگویی مداوم
  6. قرار دادن نظر مشتریان سابق در مقابل دید مشتریان جدید

کسب درآمد از وب سایت از طریق تبلیغات

این روش ممکن است نسبت به روش های قبلی اندکی زمان برتر باشد و نیازمند صرف زمان بیشتری باشد. اما اگر این وب سایت ها بصورت اصولی طراحی و مدیریت شوند، می توانند درآمد بسیار زیادی را داشته باشند. نکته جالب تر این است که پس از مدتی، کسب درآمد از اینگونه وب سایت ها دیگر نیازمند صرف زمان زیاد نخواهد بود و درآمد حاصل آن بسیار دلچسب می شود.

پایه و اساس این روش کسب درآمد از طریق وب سایت، جذب بازدید کننده است. هرچه بازدید سایت شما بیشتر باشد، می توانید هزینه بیشتری را در ازای تبلیغات در وب سایت تان از افراد مختلف دریافت کنید. در این روش شما باید به طریقی مخاطبان زیادی را به سمت وب سایت تان جذب کنید.

رایج ترین روش جذب مخاطب در این روش، از طریق ایجاد یک وب سایت خبری است. اخبار همیشه مخاطبان زیاده داشته و خواهند داشت به همین دلیل اینگونه وب سایت ها معمولا مخاطبان بسیار زیادی را نیز دارند. اما به دلیل وجود رقابت بسیار شدید در این حوزه مسیر دشواری پیش روی شما خواهد بود.

وب سایت های سرگرمی نیز مخاطبان زیادی دارند. این طور وب سایت ها صرفا پر از مطالب و حواشی هستند و از طریق تیترهای زرد و پرداختن به حواشی افراد مشهور مخاطبان پرتعدادی را به خود جذب می کنند.

علاوه بر فروش محل تبلیغ در وب سایت تان، شما می توانید از طریق ارائه تبلیغات همسان، فروش رپورتاژ آگهی، فروش لینک در سایدبار و سایر فضاهای وب سایت تان نیز کسب درآمد داشته باشید

کسب درآمد از طریق تبلیغات

ضرورت های کسب درآمد از طریق تبلیغات:

  1. ایجاد بازدید زیاد در وب سایت
  2. صرف زمان برای قرار دادن مطالب بصورت روزانه
  3. داشتن زیرساخت قوی برای وب سایت که پاسخگوی حجم زیادی از بازدیدکننده باشد
  4. طراحی مناسب به گونه ای که محتوای تبلیغاتی زیاد به تجربه کاربری آسیب کمتری وارد کند

کسب درآمد از وب سایت با مشارکت در فروش

مشارکت در فروش یا Affiliate Marketing  یک روش بازاریابی است که در آن شما با فروش کالا یا خدمات یک شخص یا شرکت دیگر پورسانت فروش دریافت می کنید. در این روش شما از طریق یک لینک مخصوص به خودتان کاربر را به نحوی به سمت صفحه فروش یک محصول مشخص هدایت می کنید و زمانی که کاربر آن محصول را خریداری کند، پورسانت فروش آن به حساب شما واریز می شود.

شما می توانید با راه اندازی یک وب سایت، محصولات مورد نظرتان را بصورت کامل معرفی کنید. نقد و بررسی محصول یک روش بسیار عالی برای مشارکت در فروش است. کاربران معمولا قبل از خرید محصول به دنبال بررسی ها و نقدهای آن میگردند تا از مزایا و نقطه ضعف های آن آگاه شوند.

اگر شما برای یک محصول مشخص یک نقد بسیار خوب و کامل بنویسید و آن را در وب سایت خود قرار دهید و در انتها لینک خرید آن محصول را نیز به مشتری ارائه دهید، می توان گفت ۹۰ درصد مسیر کسب درآمد از طریق مشارکت در فروش را رفته اید.

پیش از هرچیز شما باید در قسمت همکاری در فروش وب سایت ارائه دهنده محصول ثبت نام و احراز هویت نموده و لینک اختصاصی خود را دریافت کنید. سپس شما می توانید این لینک را در وب سایت یا حتی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. سپس هر کاربری که از طریق این لینک محصول را خریداری کند، پروسانت مشخصی به حساب شما واریز می شود.

سخن پایانی

روش های دیگری هم برای کسب درآمد از وب سایت وجود دارد، اما ما در اینجا سعی کردیم روش هایی را به شما معرفی کنیم که کسب درآمد از طریق آن ها تقریبا مطمئن باشد. اما این موضوع به آن معنی نیست که طراحی و راه اندازی یک وب سایت به تنهایی برای کسب درآمد کافی است؛ خیر! به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد. اما شما می توانید با صرف دو تا سه ساعت بصورت روزانه برای هرکدام از این روش ها، پس از مدتی به یک درآمد خوب و قابل قبول برسید.

شرکت توسعه گران آریاز بهترین شرکت طراحی سایت در مشهد است؛ این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در این حوزه می تواند وب سایتی را برای شما طراحی کند که علاوه بر پاسخگویی به نیاز کاربر، پتانسیل بالایی نیز برای کسب درآمد داشته باشد. شرکت آریاز، طراح سایت مشهد، بصورت رایگان به شما در این زمینه مشاوره ارائه می دهد. کافی است به وب سایت ما به آدرس WWW.AriazDevs.com مراجعه کنید و فرم درخواست مشاوره را تکمیل و یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
6
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx