پسر و دختر کبری خزعلی هم در آمریکا زندگی می‌کنند!

suzan ghatar.com ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۱۳

مهدی خزعلی گفت : نه تنها پسر کبری خانم؛ حتی خواهرزاده دیگرم، یعنی دختر ایشان نیز سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند ... پسر انیسه خانم هم که در کانادا صاحب شرکتی است که در زمینه وی‌پی‌ان فعالیت می‌کند، می‌دانید که ثبت شرکت در کانادا هزینه‌ای بیش از صد میلیارد ریال دارد.

انسیه و کبری و مهدی خزعلی

بعد از رسانه‌ای شدن این خبر که پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در کانادا زندگی می‌کند، کاربری در توئیتر درباره اینکه احسان نوحی بزنجانی،‌ فرزند کبری خزعلی،‌ رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در آمریکا زندگی می‌کند، افشاگری کرد.

مهدی خزعلی درباره این خبر گفت:خبر صحت دارد، نه تنها پسر کبری خانم؛ حتی خواهرزاده دیگرم، یعنی دختر ایشان نیز سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند.

پسر انیسه خانم هم که در کانادا صاحب شرکتی است که در زمینه وی‌پی‌ان فعالیت می‌کند، می‌دانید که ثبت شرکت در کانادا هزینه‌ای بیش از صد میلیارد ریال دارد.

مساله من این نیست که چرا این عزیزان یا هر هم‌وطن دیگری به خارج از کشور مهاجرت و زندگی کند، که این حق هر کسی است اما این عزیزان با رانت رفته‌اند و این موفقیت‌ها را به دست آورده‌اند.

  معاون رئیسی: مردم اشتباه نکنند/ایران اصلا گشت ارشاد ندارد

این درست نیست که والدین کسی در ایران موافق فیلترینگ باشد اما او در خارج از این در زمینه وی‌پی‌ان کار کند.

شما نمی‌توانید موافق حجاب، آن هم نه شال ومانتو که فقط چادر باشید اما فرزندان خود را بفرستید در جایی که حجاب آزاد است، زندگی کنند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: اصلاحات نیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx