نکات کلیدی در خرید گیربکس صنعتی و دستگاه سنگ شکن

dell ghatar.com ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۲

گیربکس ها مجموعه تجهیزاتی می باشند که کارخانجات بسیاری کاربرد دارند. به طور معمول گیربکس ها معمولا انتقال قدرت از یک ماشین به ماشین دیگر می دهند و نکته اساسی این است که ما متوجه شویم که گشتاور مورد نیاز برای دستگاهی که می خواهیم از گیربکس در آن استفاده کنیم چه میزان می باشد.

در واقع گیربکس صنعتی نیروی مکانیکی را از یک موتور منتقل می کنند و به یک دستگاه و یا بالعکس می فرستند. به طور کلی در تمام گیربکس ها نیرو از طریق شافت منتقل می شود. امروزه خرید دستگاه سنگ شکن با توجه به رشد صنعت و معدن افزایش یافته است .در این میان سنگ شکن هیدروکن به عنوان یکی از نمونه های ان بسیار کاربردی می باشد که می توانید از طریق خرید آنلاین اقدام به تهیه آن نمایید.

گیربکس صنعتی

گیربکس صنعتی چیست؟

گیربکس صنعتی ماشینی می باشد که جهت انتقال توان مکانیکی از یک منبع تولید توان به یک مصرف کننده و هچنین برآورده ساختن گشتاور و سرعت دورانی مورد نیاز مصرف کننده کاربرد دارد .در واقع گیربکس صنعتی یک واسطه بین منبع توان و مصرف کننده توان است که بین منبع توان و مصرف کننده توان یک انعطاف پذیری ایجاد می کند.

به علت هماهنگ بودن گشتاور و سرعت دورانی منبع تولید توان با مصرف کننده به ماشینی که بتواند این هماهنگی را به صورت یک واسطه برقرار کند نیاز می باشد و استفاده از آن ضرورت دارد . دستگاهی که این خواسته را می تواند تامین نماید گیربکس صنعتی نامیده می شود. منبع تولید توان اهیمتی ندارد با چه نوع سوخت یا منابع انرژی توان را تولید می کند . درواقع نکته مهم انتقال توان لازم در شفت ورودی به گیربکس به صورت گشتاور منتقل کند.

نحوه نصب گیربکس صنعتی

در قسمت ورودی و خروجی گیربکس های صنعتی شفت قرار داردو برای  نصب به الکتروموتور و تجهیز می بایست روی شاسی نصب شوند. در زمان نصب گیربکس های صنعتی باید به الاین بودن گیربکس توجه کرد، به گونه ای که در گیربکس های صنعتی جهت نصب پولی و تسمه و یا چرخ و زنجیر و یا کوپلینگ لازم است تا محورهای شفت کاملا موازی و با فاصله مناسب قرار بگیرند. ضمن اینکه پس از نصب باید غلظت و میزان روغن گیربکس بررسی گردد و دمای گیربکس هنگام کار کنترل شود.

خرید سنگ شکن

در ابتدا لازم است قبل از اقدام به خرید سنگ شکن با دستگاه و نحوه عملکرد آن آشنا شوید. در عملیات خرد کردن ، مواد از ابعاد اولیه خارج می شود و از معدن تا بدست آوردن ابعاد دانه بندی مناسب برای خوراک آسیاها، توسط لوازمی صورت می گیرد که به آن ها  سنگ شکن می گویند.  با توجه به محدودیت کاربرد و نسبت خرد کردن در سنگ شکن ها، این عملیات در مراحل متعدد صورت می گیرد. تعداد مراحل سنگ شکنی با توجه  به ابعاد اولیه و درخواست مصرف کننده ، به ۲ تا حتی ۴ مرحله تقسیم می شود. در ابتدای مرحله  قطعات بزرگ حاصل از آتشبار و یا استخراج با ابعاد طبیعی تا به حدی که ابعاد آن ها برای حمل توسط وسائل معمول حمل و نقل همچن نوارنقاله  و انتقال به مرحله بعدی  که سنگ شکنی ثانویه می باشند ، خرد می شوند.

خرید سنگ شکن

مکانیسم و ساختار سنگ شکن هیدروکن

دستگاه سنگ شکن هیدروکن در معادن و کارخانه‌های مختلف کاربرد دارد. در سنگ شکن هیدروکن همه ی مواد به وسیله نیروهای فشاری یا برشی بین دو صفحه ،صاف و یا موجدار که یکی از آن ها ثابت و دیگری متحرک می باشند، خرد می گردد. حرکت دستگاه به روش های مختلفی صورت می گیرد که هدف اصلی، ایجاد بیشترین نیرو در فاصله بین دو فک جهت خرد کردن مواد می باشد. به طور کلی اغلب دستگاه های سنگ شکن عملی یکسان دارند.

ویژگی های سنگ شکن هیدروکن

  • کاربرد هیدروکن به عنوان سنگ شکن اولیه و ثانویه است.
  • به علت سیستم روغنی مخصوص، در مکان‌های گرم و خشک هم کاربردی می باشد
  • به علت وزن پایین حمل و نقل آن آسان‌ تر است.
  • هزینه تعمیر و نگهداری از هیدروکن به علت سیستم خاص داخلی کم است.
  • دارای ظرفیت بسیار بالایی بوده و برای تولید‌های انبوه مفید می باشد.
  • بدنه از جنس فولاد منگنز دار بود و باعث مقاومت زیاد می شود.
  • دهانه ورودی توسط سیستم هیدروست تنظیم می شود.

چگونه بهترین خرید سنگ شکن را تجربه کنیم؟

سنگ شکن ها جهت تغییر سایز سنگ ‌ها و سایر مواد معدنی کاربردی می باشند که با توجه به کاربرد و نحوه کار به مدل‌های مختلفی تقسیم بندی می ‌شوند. توان دستگاه یا قدرت خرد کردن مواد بسیار حائز اهمیت می باشد و در زمان خرید یکی از انواع این محصولات، می بایست به آن توجه ویژه ای شود تا نیاز شما را رفع گردد. باتوجه به اینکه هزینه تعمیر و نگهداری هر سنگ شکن با مدل دیگر متفاوت می باشد، بهتر است قبل از خرید سنگ شکن نیاز خود را سنجیده و با توجه به کارایی و ظرفیت مورد نیاز یکی از این مدل ‌ها را خریداری نمایید.

ماکان سنگ شکن

چهار فاکتور مهم و اساسی دقت ، سرعت ، تضمین کیفیت و ارائه خدمات سراسری از ویژگی های شرکت ماکان سنگ شکن می باشد که این مجموعه همواره در تلاش می باشد در راستای آن به مشتریان ارائه خدمات کند. این مرکز همواره در تلاش است که خرید سنگ شکن و انواع سنگ شکن هیدروکن ، در کمترین زمان برای مشتری میسر باشد و خدمات خود را در حداقل زمان با قیمت مناسب و با بهترین کیفیت به مصرف کننده ارائه کند.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx