تولید و فروش انواع توری گابیون، توری حصاری، سرندی و… در شهر مفتول

dell ghatar.com ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۵

سیم‌های فولادی امروزه کاربرد بسیاری در صنعت ساخت‌وساز و ایجاد امنیت دارند. از سیم‌های فولادی معمولا به عنوان مفتول در ساخت انواع توری گابیون، مرغی، توری مش، توری حصاری و... استفاده می‌شود.

توری گابیون، یکی از انواع توری است که به شکل قفس‌های مستطیل شکل ساخته شده و ساختار اصلی آن سیم پیچ مش شش ضلعی است. این توری با سنگ‌های معدنی مناسب پر می‌شود. برای تهیه این توری از سیم گالوانیزه استفاده می‌شود.

فروش انواع توری گابیون

فروش انواع توری گابیون

توری گابیون به نام توری سنگی نیز معروف است. این توری، نوعی توری فلزی است. ساختار اصلی توری گابیون، از مفتول گالوانیزه است. از آن جایی که این توری چشمه‌های شش ضلعی دارد، بنابراین از نظر ظاهری شبیه به توری مرغی است. توری گابیون بر خلاف سایر توری‌ها بیشتر کاربرد عمرانی و راه‌سازی دارد. کاربرد توری گابیون یا توری سنگی بر اساس مشخصات فنی و سایز مفتول و همچنین نوع بافت چشمه متفاوت است. قیمت توری گابیون نیز بر اساس مشخصات آن متفاوت است.

تولید انواع توری گابیون یا توری سنگی

به طور کلی از توری گابیون به صورت رول و برای متراژ‌های بالا استفاده می‌شود. کاربرد اصلی این توری نیز جلوگیری از ریزش سنگ در اطراف جاده‌ها و یا خطوط راه آهن است. معمولا برای این کار نیز از توری گابیون به عنوان فنس استفاده می‌شود. اما توری گابیون دارای انواع مختلفی است که رایج‌ترین آن‌ها توری گابیون سازه‌های مکعبی شکل و سبدی است.

سبد گابیون

سبد گابیون، یکی از رایج‌ترین نوع توری‌های گابیون است که به شکل جعبه‌های مکعبی است. این سبد‌ها دارای ابعاد مختلف هستند. معمولا داخل سبد گابیون با سنگ ریزه پر می‌شود و در کنار جاده‌ها و سواحل و یا به منظور نماسازی در ساخت‌وساز کاربرد دارد.

تشک‌های گابیون

تشک‌های گابیون، نوع دیگری از توری‌های گابیون هستند. این تشک‌ها در مقایسه با نوع قبلی دارای ارتفاع کمی هستند. به این نوع توری گابیون، از آن جهت تشک‌های گابیون گفته می‌شود که مثل تشک روی محل مورد نظر پهن می‌شود. شکل ظاهری این توری پهن و کوتاه است و به صورت پله‌ای جلوی فرسایش خاک را می‌گیرد. به طور کلی از این نوع توری گابیون به منظور جلوگیری از تخریب آب در کانال‌های آبی استفاده می‌شود.

کیسه‌های گابیون

کیسه‌های گابیون مصرف عمومی و خانگی ندارد. این نوع توری در واقع برای شرایط اضطراری و در مواقعی که مدت زمان کم است مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیسه‌ها دارای انعطاف‌پذیری بالایی بوده اما مقاومت زیادی دارند.

انواع گابیون تزئینی

از این نوع توری گابیون معمولا برای محوطه‌سازی استفاده می‌شود. همان‌طور که از نام این توری پیداست بیشتر کاربرد تزئینی داشته و برای باغ و ویلا و نمای شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر کاربردهای این توری می‌توان به تزئینات داخلی و ساخت سازه‌هایی برای رشد گیاهان آپارتمانی اشاره کرد.

فروش توری حصاری در شهر مفتول

فروش توری حصاری در شهر مفتول

از آنجایی که توری حصاری امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد، لازم است قبل از خرید توری هدف از استفاده را مشخص کنید. در نتیجه با توجه به کاربرد، نوع مناسبی از توری را خریداری نمایید. بنابراین لازم است با مشخصات و ویژگی‌های این محصول نیز آشنا شوید. در ادامه به منظور شناخت بهتر این توری با ما همراه باشید.

فنس که توری حصاری نیز نامیده می‌شود، یک ابزار محافظتی فلزی است. به عبارتی، توری حصاری شبکه‌ای از انواع مفتول‌های گالوانیزه یا روکش‌دار است. این توری شامل دو بخش ستون و مفتول‌های افقی است که چشمه‌های الماس مانند بزرگ و کوچک را شکل می‌دهند. بنابراین در مدل‌ها، سایزها و قیمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش توری سرندی در شهر مفتول

فروش توری سرندی شهر مفتول

توری سرندی شبکه منظمی از مفتول‌هایی درهم تابیده شده، با جنس و قطر متفاوت است. این توری دارای تنوع و کاربردهای گوناگونی از جمله سرند یا غربال کردن شن و خاک در صنعت می‌باشد. توری سرندی بر خلاف توری گابیون، توری مرغی و یا توری فرنگی، دارای چشمه‌های لوزی شکل است که همانند زنجیرهای در هم تنیده شده می‌باشد. این محصول از جنس آهن، استیل، گالوانیزه، مسوار، فولاد و… قابل تولید است.همان‌طور که از نام توری مشخص است، برای تولید سرندهای صنعتی و یا صافی‌های ریخته‌گری کاربرد دارد. این توری‌ها براساس نوع کاربرد و نیاز مشتری تولید می‌شوند و از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. به منظور خرید و فروش توری سرندی با شهر مفتول در ارتباط باشید.

تولید و فروش توری گابیون در شهر مفتول

شهر مفتول، بزرگ‌ترین تولیدکننده و عرضه کننده صنایع مفتولی و فروش توری گابیون است. در صورتی که قصد خرید توری گابیون، توری مرغی، توری حصاری، انواع تیرچه، الکترود، واتراستاپ و… را دارید، با شهر مفتول در ارتباط باشید. محصولات مفتولی و انواع توری را با قیمتی مناسب و با کیفیتی تضمینی خریداری نمایید. به منظور ارتباط با این مجموعه با شماره ۰۲۱۵۴۴۸۳ تماس حاصل نمایید و با کارشناسان فروش در ارتباط باشید. همچنین از طریق مراجعه به وب سایت شهر مفتول، می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. محصولات مفتولی را با کیفیت تضمینی خریداری کنید. برای ثبت خرید به صورت اینترنتی به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه نموده و در شهر مفتول با ما در ارتباط باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx