قیمت پنجره دوجداره و سایبان پنجره

dell ghatar.com ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ دیدگاه ۳۴

پنجره­‌ها نقش مهمی در زیبایی داخلی و محیط بیرونی یک ساختمان خواهند داشت. اما در کنار زیبایی مواردی چون راحتی و نیز آسایش شما نیز بایستی تامین شود. این روزها پنجره دوجداره و سایبان پنجره دو موردی هستند که با استفاده از آن­ها ضمن دستیابی به زیبایی هر چه بیشتر، می­توان شرایط بسیار مطلوب­تری را برای محیط زندگی، محل کار، ویلا و... فراهم نمود.

خرید پنجره دوجداره و سایبان پنجره

تا به این جا در مورد قیمت پنجره دوجداره و سایبان پنجره صحبت کردیم. برای خرید سایبان پنجره و نیز پنجره دوجداره با مناسب­ترین قیمت می­توانید به فروشگاه پارس در مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع پنجره دوجداره و سایبان پنجره با قیمتی بسیار مناسب عرضه می­شوند.

در این مطلب به طور مفصل در مورد این دو و نیز قیمت پنجره دوجداره و سایبان پنجره صحبت خواهیم کرد:

پنجره دوجداره چیست؟

پنجره دوجداره را می­توان یکی از جدیدترین و البته بهترین نوع پنجره دانست. این پنجره از جنس UPVC که همان مشتقات نفتی است ساخته می­شود. این نوع پنجره در واقع دارای دو لایه شیشه است که این دو با نوار از هم جدا می­شوند. برای پر کردن فضای خالی میان این دو شیشه از گاز آرگون استفاده می­شود. این گاز سبب شده انتقال حرارت و البته صدا از طریق پنجره صورت نگیرد.

لذا پنجره دوجداره به نسبت پنجره­های عادی، از شرایط بسیار مطلوب­تری برخوردار است. این پنجره­ها اگر چه در نهایت همگی دارای یک ماهیت هستند اما از نظر شکل ظاهری ممکن است با هم متفاوت باشند.

سایبان پنجره چیست؟

 

سایبان پنجره در واقع پوششی است که از قسمت بیرون ساختمان در بالای پنجره نصب شده و ضمن زیبایی بخشی به ساختمان باعث شده که ساختمان زیاد آفتاب نگیرد و گرمای زیادی به درون محیط داخلی ساختمان راه پیدا نکند.

این سایبان­ها انتخابی عالی برای پنجره خانه­ها، مغازه­ها، کافی شاپ­ها، ویلا و… محسوب می­شوند. این سایبان­ها را می­توان سقفی کوتاه برای پنجره دانست که باعث شده پنجره از عوامل بیرونی در امان باشد.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره و سایبان پنجره

 

استفاده از پنجره دوجداره و سایبان پنجره مزایای زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. در ادامه برخی از مزایای این دو را با هم بررسی خواهیم نمود:

مزایای پنجره دوجداره

  1. مانع از گرم شدن بیش از حد محیط می­شود؛
  2. عایق خوبی برای صدا خواهد بود؛
  3. از مقاومت و استحکام خیلی خوبی برخوردار است؛
  4. برای آب و هوای گوناگون مناسب است؛
  5. در مصرفه انرژی صرفه جویی خواهد نمود؛
  6. دارای وزن کمی است؛
  7. در مقابل زلزله مقاومت خیلی خوبی دارد؛
  8. مانع از تعریق شیشه­ها خواهد شد؛
  9. زیبایی خاصی به محیط داخلی و بیرونی ساختمان می­بخشد.

مزایای استفاده از سایبان پنجره

  1. این امکان را خواهد داد تا نور درون ساختمان را تنظیم نمود؛
  2. از نصب آسانی برخوردار است؛
  3. زیبایی مطلوبی به پنجره و محیط بیرونی ساختمان می­بخشد؛
  4. در برخی محیط­ها نظیر رستوران­ها و کافی شاپ­ها در زیر سایبان، سایه خیلی خوبی برای نشیمن فراهم خواهد شد؛
  5. از گرم شدن درون محیط جلوگیری می­کند.

قیمت پنجره دوجداره

پنجره دوجداره

 عوامل مختلفی ممکن است قیمت پنجره دوجداره upvc را دستخوش تغییر کند. در ادامه چند مورد از این فاکتورها را با هم بررسی خواهیم نمود:

۱٫ تعداد پنجره­ها

بسته به این که برای محیط موردنظر به چه تعداد پنجره نیاز است قیمت نهایی پنجره دوجداره متغیر خواهد بود. با افزایش تعداد پنجره­ها، هزینه ملزومات و دستمزد نصاب نیز بیشتر خواهد بود.

۲٫ نوع شیشه

برای ساخت پنجره­های دوجداره از شیشه­های متنوعی استفاده می­شود. بسته به کیفیت هر یک از این شیشه­ها طبیعی است که قیمت آن­ها نیز بیشتر باشد.

۳٫ جنس فریم پنجره

جنس فریم پنجره نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این پنجره­هاست. از رایج­ترین جنس­های فریم پنجره یا پروفیل می­توان به آلومینیوم یا UPVC اشاره نمود. در این بین نمونه­های آلومینیومی دارای قیمت بیشتری هستند و البته مزایای بیشتری چون کاهش مصرف انرژی را به همراه دارند.

۴٫ ابعاد پنجره

هر چه پنجره موردنظر ابعاد بیشتری داشته باشد قیمت نهایی آن نیز به دلیل استفاده از متریال بیشتر، افزایش خواهد یافت.

۵٫ شکل ظاهری و سبک پنجره

پنجره­ها از نظر ظاهری به دو نوع ساده و دکوراتیو تقسیم خواهند شد. همچنین هر چه طراحی پنجره موردنظر پیچ و خم­های بیشتری داشته باشد قیمت آن به مراتب بالاتر خواهد بود.

۶٫ ابزار و یراق آلات مصرفی

یراق آلات مختلف نظیر دستگیره، لولا، اسپانیولت و… نیز در قیمت این پنجره تاثیر می­گذارند. هر چه برای پنجره موردنظر از یراق آلات باکیفیت­تری استفاده شده باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

۷٫ هزینه نصب

برای تعیین قیمت پنجره دوجداره باید هزینه نصب را نیز درنظر داشت. هزینه نصب نیز بسته به ابعاد پنجره، تعداد پنجره­ها و نیز شرکت موردنظر متفاوت خواهد بود.

 

قیمت سایبان پنجره

سایبان پنجره

 قیمت سایبان پنجره نیز تحت عوامل زیر با کاهش یا افزایش روبه­رو است

۱٫ نوع سایبان پنجره

سایبان­ها دارای انواع مختلفی هستند. برای همین هر یک بسته به نوعی که داشته، قیمت و نصب متقاوتی خواهند داشت. در واقع هر یک به واسطه ویژگی­هایی که داشته قیمت آن با دیگری متفاوت است.

از نظر نوع، می­توان سایبان­ها را در انواع قابل حمل، ثابت، جمع شونده و برقی دسته­بندی کرد.

۲٫ اندازه سایبان پنجره

به طبع هر چه سایز سایبان پنجره بزرگتر باشد، متریال بیشتری به کار برده شده و همچنین زمان بیشتری برای نصب نیاز خواهد بود. از این رو قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

۳٫ میزان دسترسی به پنجره موردنظر

این که قصد نصب سایبان برای چه پنجره­ای و با چه موقعیتی را دارید نیز در این زمینه تاثیرگذار است. برای مثال نصب سایبان برای پنجره­های طبقه دوم به بالا، به تجهیزات اضافی نیاز خواهد بود تا نصبی محکم و قابل اطمینان صورت گیرد. پس طبیعی است که هزینه­­ها نیز بیشتر از حالت عادی باشد.

۴٫ برقی یا موتوری بودن سایبان

برخی سایبان­ها به صورت موتوری و برخی نیز به صورت الکتریکی کار می­کنند. قطعاً هزینه سایبان پنجره برقی بیشتر از نمونه­های معمولی است.

۵٫ لوازم جانبی سایبان پنجره

گاهی افراد مایلند به سایبان، لوازم جانبی از قبلی پرده یا پشه بند اضافه کنند. اضافه شدن هر یک از این موارد به معنای افزایش قیمت سایبان پنجره می­باشد.

 

محصولات مشابه و مرتبط

فروشگاه اینترنتی پارس در محصولات بسیار متنوعی ارائه می دهد ، یکی دیگر از محصولات این فروشگاه که همراه سایبان و پنجره دوجداره مورد استفاده قرار می گیرد ، حفاظ کرکره ای پنجره ویلا است. این حفاظ علاوه بر داشتن ایمنی بالا ، در هنگامی که بالا می رود جلوی دید شما را نمی گیرد و به خوبی بر درختان و استخر زیبای موجود در محوطه ویلا اشراف خواهید داشت.

معمولاً در انتخاب تیغه مناسب برای کرکره برقی پنجره عوامل بسیار تاثر گذار هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود

  • امنیت و ضد سرقت بودن تیغه کرکره برقی
  • شکل ظاهری و هماهنگی با نمای ساختمان
  • ورود و یا عدم ورود نور از پشت کرکره برقی
  • میزان صدای تولیدی تیغه های کرکره برقی
  • قیمت تمام شده تیغه های کرکره برقی

 

رپورتاژ آگهی 

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx