لاغری سریع با دستگاه بدون درد

dell ghatar.com ۲۶ مهر ۱۴۰۱ دیدگاه ۵۱

لاغری با دستگاه بهترین روش برای رسیدن به تناسب اندام ایده آل، بدون رعایت رژیم های غذایی سخت و انجام تمرینات ورزشی فشرده و سنگین می باشد. برخی افراد دارای وزن متعادل می باشند اما در برخی از قسمت های بدن خود دارای بافت چربی اضافی هستند. بافت چربی اضافی موجب از بین رفتن تناسب اندام آنها شده است.

لاغری با دستگاه

سلولیت جزو چربی های اضافی رسوب کرده می باشد که با رعایت رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی سخت هم با از بین نمی رود. لاغری با دستگاه کمک می کند تا از شر چربی های اضافی موجود در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلوها، ران و بازوها رهایی یابید. درمان سلولیت ران پا توسط دکتر سارا بهروان انجام خواهد شد به طوری که شاهد تغییرات مثبت از همان ابتدا خواهید بود.

مزایا لاغری با دستگاه

لاغری با دستگاه یک روش ایمن و مطمئن برای رسیدن به کاهش سایز و تناسب اندام دلخواه می باشد.

  • موثر در رفع چاقی موضعی
  • در صورت رعایت مراقبت های صحیح بعد از لاغری موضعی، نتایج ماندگار خواهد بود.
  • کاهش تعداد سلول های چربی
  • بدون درد و غیر تهاجمی
  • لاغری سریع
  • سفت شدن پوست

دستگاه های لاغری موضعی در کدام نقاط بدن قابل استفاده هستند؟

از روش لاغری با دستگاه می توان برای کاهش سایز موضعی ناحیه بالای بازو، شکم و پهلوها، ران، باسن، زانوها، سینه مردان، ساق پا ، لگن و برطرف کردن چربی صورت و گردن استفاده کرد.

کاندیدای مناسب برای استفاده از دستگاه های لاغری موضعی

لاغری با دستگاه یک روش ایمن و غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن می باشد. کسانی که از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن خود ناراحت هستند و با انجام تمرینات ورزشی و رعایت رژیم غذایی نتوانسته اند، این چربی ها را حذف کنند، کاندیدای مناسب برای استفاده از روش های لاغری با دستگاه هستند.  پزشک متخصص بعد از معاینه و انجام آزمایشات لازم تصمیم می گیرد که فرد کاندید مناسب برای لاغری با دستگاه می باشد یا خیر.

انواع دستگاه های لاغری موضعی

روش های مختلف لاغری با دستگاه کمک می کنند تا افراد دچار چاقی موضعی، در کمترین زمان به اندام دلخواه خود  برسند.

شاک ویو

لاغری با دستگاه شاک ویو  از طریق امواج صوتی با انرژی بالا انجام می شود. امواج صوتی در خارج از بدن تولید می شود و سپس برای حذف سلول های چربی برای موضع مورد نظر استفاده می شود. امواج صوتی با فشارهای مثبت تا صد برابر فشار اتمسفر و فشار منفی حدود ۵ الی ۱۰ مگاپاسکال تولید می شوند. این امواج بعد از ورود به بدن از محیط های مایع و نرم گذشته و بین دو بافت قرار می گیرند. انحراف شاک ویوها به دو شکل انکسار و انعکاس از مسیر خود، باعث تولید انرژی جنبشی و ایجاد تغییرات بافتی می گردد.

از شاک ویو برای درمان سلولیت، کاهش سایز، افتادگی پوست، درمان اسکار، جوانسازی پوست و اصلاح دفورمیتی های پوست استفاده می شود.

 لاغری با دستگاه ریداستیم

 لاغری با دستگاه ریداستیم

ریداستیم یک دستگاه لاغری موضعی است که باعث از بین رفتن چربی های اضافی ناحیه شکم می شود. این روش لاغری با دستگاه کاملا غیر تهاجمی و بدون درد است. این دستگاه به شکل تن پوش است و با تولید میدان مغناطیسی با طول موج پایین، موجب از بین رفتن چربی های احشایی اطراف اعضاء حیاتی بدن و چربی های زیر جلدی می گردد. چربی ها از طریق سیستم لنفاوی از بدن خارج می شوند.  با انجام این روش از بروز سکته مغزی، ابتلا به بیماری دیابت، سرطان، ناباروری آقایان و خانم ها و کبد چرب جلوگیری می شود.

کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی چربی های موضعی از بدن حذف می شوند. در این روش گاز دی اکسید کربن به محل مورد نظر تزریق می شود. در نتیجه افزایش گاز CO2  در این محل،  بدن به طور طبیعی خونرسانی را به محل را افزایش داده تا اکسیژن بیشتری به موضع برسد. در نتیجه سوخت و ساز بیشتر شده و چربی ها از بین می روند. این روش با حذف سلول های چربی اضافی، سلولیت درمان و پوست، سفت می شود.

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

در روش لاغری با دستگاه کرایولیپولیز، سلول های چربی خیلی سرد شده و در هم شکسته و دفع می شوند. بافت چربی اضافی در دماهای پایین از بین می روند بدون اینکه به بافت های مجاور آسیب برساند. با انجام روش کرایولیپولیز سلول های چربی سرد شده و نابود شده در مدت چند هفته از طریق سیستم لنفاوی و یا ادرار، از بدن خارج می شوند. کاهش تعداد سلول های چربی موجب تناسب اندام می شود.

 مزوتراپی

در روش مزوتراپی چربی سوز از محلولی که دارای ترکیباتی مانند هورمون ها، عصاره های گیاهی، آنزیم ها، املاح معدنی، ویتامین ها و مواد شیمیایی مثل آمینوفیلین می باشد، برای لاغری استفاده می شود.  در روش مزوتراپی مقداری از محلول به موضع دارای چربی اضافی، تزریق می شود و موجب تجزیه سلول های چربی سخت، بهبود  گردش خون ، تنظیم لنف و درمان سلولیت می شود.

مزوتراپی علاوه بر حذف چربی های رسوب کرده، باعث جوانسازی پوست در نواحی مختلف بدن مانند گردن و دست می شود.  مزوتراپی برای کاهش سایز و درمان ریزش مو بسیار موثر است. انجام روش مزوتراپی به تنهایی تاثیر زیادی برای لاغری موضعی ندارد و باید همراه با سایر دستگاه های لاغری استفاده شود.

کویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن با استفاده از  تکنیک شبیه به تکنیک سونوگرافی انجام می شود. در این روش امواج اولتراسوند باعث شکسته شدن سلول های چربی توسط مولکول های آب می شوند. امواج اولتراسوند موجب شکل گیری حباب های ریز در پیرامون سلول های چربی می شوند. در نتیجه سلول های چربی در هم شکسته شده و از طریق سیستم لنفاوی و یا ادرار از بدن خارج می شوند. از روش کویتیشن می توان برای لاغری موضعی زانوهای داخلی، بالای بازو، سینه مردان، باسن، پهلوها و شکم استفاده کرد.

لاغری به روش RF

لاغری با دستگاه به روش RF موجب گرم شدن سلول های چربی می گردد. دستگاه لاغری رادیو فرکانسی با گرم کردن چربی های اضافی، آنها را می سوزاند. گرمای تولید شده موجب رهایی اسیدهای چرب می گردد که به سیستم لنفاوی منتقل می شوند. در نتیجه از بین رفتن سلول های چربی، محل مورد نظر کوچکتر می شود. استفاده از این روش لاغری، موجب سفت شدن پوست هم می گردد. به دلیل بالا رفتن متابولیسم فیبروبلاست ها، تحریک کلاژن سازی در پوست انجام شده و با افزایش سطح کلاژن،  خاصیت کشسانی پوست افزایش می یابد.

در روش لاغری با دستگاه RF لایه های سطحی پوست آسیب نمی بیند و فقط امواج رادیو فرکانسی بر لایه های عمیق پوست اثر می گذارد.

مراقبت های بعد از لاغری با دستگاه

مراقبت های بعد از لاغری با دستگاه

انجام مراقبت های قبل از انجام لاغری با دستگاه هم به اندازه مراقبت های بعد از لاغری اهمیت دارد.

  • حتما ۲ الی ۳ ساعت قبل از جلسه لاغری با دستگاه ۲ تا ۳ لیوان آب بنوشید.
  • از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و یا داروهای ضد التهاب و یا مکمل های غذایی قبل از جلسه لاغری استفاده نکنید.
  • از مصرف لوسیون و کرم ها بر روی پوست ناحیه مورد نظر خودداری کنید.
  • پوست خود را قبل از انجام جلسه لاغری تمیز کنید.

بعد از لاغری با دستگاه توسط یک پزشک متخصص با تجربه و کاربلد، باید مراقبت ها را به درستی انجام دهید تا نتیجه خوبی حاصل شود.

  • برای مدت ۳ الی ۴ روز قبل و بعد از استفاده از روش لاغری با دستگاه از نوشیدن مشروبات الکلی و کشیدن سیگار پرهیز کنید.
  • انجام فعالیت های سنگین بدنی و انجام تمرینات ورزشی سخت در طول دوره درمان ممنوع است.
  • انجام پیاده روی سبک
  • نوشیدن آب زیاد جهت سم زدایی از بدن
  • داشتن رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزیجات تازه
  • اجتناب از مصرف نمک
  • پرهیز از مصرف الکل و کشیدن سیگار
  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون برای مدت یک هفته بعد از جلسه درمانی
  • استفاده درست از گن های مخصوص در صورت تجویز توسط پزشک
  • استفاده منظم از داروهای تجویز شده

جمع بندی

امروزه روش های مختلف لاغری با دستگاه کمک می کند تا افراد دچار چاقی موضعی، خیلی راحت و سریع به تناسب اندام دلخواه خود برسند. این روش ها بدون درد و غیر تهاجمی بوده و می توانند سلولیت را درمان کنند. دکتر سارا بهروان خدمات مختلف لاغری با دستگاه را ارائه میدهد. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر سارا بهروان به آدرس www.drsarabehravan.com  مطرح کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx