نحوه نگهداری از کیف دوشی چرمی

dell ghatar.com ۱۰ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۷

خرید یک کیف دوشی چرمی باکیفیت ممکن است یک سرمایه گذاری باشد. این نه تنها یک قطعه همه کاره است که همیشه در کمد لباس شما جایی خواهد داشت.

نحوه نگهداری از کیف دوشی چرمی

خرید یک کیف دوشی چرمی باکیفیت ممکن است یک سرمایه گذاری باشد. این نه تنها یک قطعه همه کاره است که همیشه در کمد لباس شما جایی خواهد داشت، بلکه جاودانه است. با مراقبت مناسب، کیف شما شکل و کیفیت خود را حفظ می کند و طرح زیبایی ایجاد می کند و آن را تبدیل به اکسسوری می کند که بارها و بارها به آن دسترسی خواهید داشت.

کیف دوشی

برای مراقبت و نگهداری ایمن از کیف دوشی چرمی باید چند نکته را بدانید. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید این یک قانون خوب است که بعد از هر بار استفاده، کیف خود را با یک پارچه پاک کنید؟ این مرحله ساده به حفظ ظاهر چرم کمک می کند.

نکته مهم دیگری که مردم اغلب از آن آگاه نیستند: حواستان باشد که کیف دوشی خود را کجا قرار می دهید. مطمئن شوید که چرم را روی سطوح خیس قرار ندهید، به خصوص برای مدت طولانی. از آنجایی که چرم رطوبت را جذب می کند، قرار گرفتن در معرض یک سطح مرطوب باعث تجمع باکتری ها می شود که ممکن است منجر به کپک زدن شود. و اگر چرم خیس شد، بگذارید به طور طبیعی خشک شود – از سشوار روی آن استفاده نکنید زیرا می تواند مواد را خشک کند. چرم خیس را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید تا خشک شود، زیرا باعث از بین رفتن رنگ می شود.

به عنوان یک قاعده، کیف های چرمی باید دور از نور شدید یا نور خورشید نگهداری شوند و در صورت امکان در یک کیف یا پوشش محافظ نگهداری شوند.

اینها تنها چند ترفند سریع و ساده برای حفظ کیف شما هستند. با این حال، اگر واقعاً می‌خواهید عمر محصولات چرمی را افزایش دهید، می‌توانید روال دقیق‌تری را دنبال کنید که شامل استفاده از پاک‌کننده چرم، واکس‌ها یا حالت‌دهنده و نگهداری مناسب است.

برای گام های اضافی که ظاهر چرم را کاملاً جدید نگه می دارد، به خواندن ادامه دهید.
 
فورا لکه ها را پاک کنید
به محض مشاهده رد یا لکه، حتما آن را پاک کنید. هر چه مدت زمان طولانی تری لکه روی پارچه یا ماده بماند، پاک کردن آن سخت تر می شود. لکه های خاصی مانند لکه های غذا یا خون را معمولا می توان با پودر گچ پاک کرد. برای انجام این کار، گچ سفید را خرد کرده و روی لکه بپاشید. بگذارید یک شب بماند قبل از اینکه گرد و غبار آن را پاک کنید.
 
همیشه از دست های تمیز و پارچه تمیز استفاده کنید
از آنجایی که چرم یک ماده طبیعی است، می توان آن را به روش های مختلفی تمیز کرد اما باید با دقت انجام شود. استفاده بیش از حد از محلول تمیز کننده باعث خیس شدن چرم و چین و چروک شدن آن می شود. در عوض، از یک پارچه مرطوب و نرم با دستان تمیز برای پاک کردن یا مالش دادن سطح استفاده کنید. وقتی صحبت از چرم می شود، رویکردی محافظه کارانه داشته باشید! بهتر است از یک پارچه خشک شروع کنید و در صورت نیاز از آب تمیزتر یا گرم بیشتری استفاده کنید.
 
از پاک کننده مخصوص چرم استفاده کنید
از آنجایی که همه مواد متفاوت هستند، استفاده از پاک کننده ای که برای چرم طبیعی ساخته شده است، مهم است. پاک کننده های DIY می توانند چرم را خراب کنند. برای تمیز کردن سطح، پاک کننده چرم را با حرکات دایره ای بمالید و از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن محلول اضافی استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از اسپری محافظ مخصوص چرم برای جلوگیری از ایجاد لکه و افزایش طول عمر کیف استفاده کنید. قبل از استفاده از اسپری روی کل کیف دوشی چرمی، اسپری را در یک ناحیه نامشخص آزمایش کنید تا تأثیر آن را بر روی رنگ یا پوشش اندازه گیری کنید. از استفاده از محصولات پاک کننده حاوی الکل، سقز یا سایر مواد معدنی که باعث تغییر رنگ و خشکی چرم می شوند، خودداری کنید.
 
با نرم کننده چرمی مرطوب کنید
همانطور که پوست برای جوان ماندن نیاز به مرطوب شدن دارد، در مورد چرم نیز همینطور است. استفاده از یک نرم کننده چرم با کیفیت ظاهر و احساس کالاهای چرمی را حفظ می کند. مطمئن شوید که نرم‌کننده‌ای را انتخاب کنید که برای چرم در نظر گرفته شده است و برای حداکثر نتیجه آن را با یک پد نرم یا پارچه میکروفیبر استفاده کنید.

کیف دوشی چرمی

ملاحظات اضافی برای مراقبت از چرم

  • جامع ترین راه برای محافظت از کیف چرمی خود پیروی از مراحل بالا است. بهترین راه برای مراقبت از کیف‌های چرمی این است که به مکان و نحوه استفاده از آن‌ها توجه کنید، اما متأسفانه حوادثی اتفاق می‌افتد و گاهی لکه یا خراش اجتناب‌ناپذیر است. اگر نکات زیر را در نظر داشته باشید، می‌توانید کیف‌های چرمی خود را حفظ کنید، حتی اگر با چند خش مواجه شوند!
  • استفاده مکرر چرم را از بین می برد. با دادن زمان استراحت به کیف خود از آن مراقبت کنید.
  • لوازم آرایشی به راحتی می توانند مواد را لکه دار کنند. لوازم آرایشی را تا حد امکان از چرم دور نگه دارید و سعی کنید از آرایش در نزدیکی کیف های چرمی خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از لکه جوهر، مراقب باشید که از خودکارها در نزدیکی کیف خود استفاده کنید یا آنها را در داخل کیف خود نگهداری کنید. اگر از چرمی برای محل کار یا مدرسه استفاده می‌کنید، در نظر داشته باشید که خودکارهای خود را داخل کیف یا کیف نگه دارید.
  • سایر محصولات، مانند اسپری مو، می توانند بر روی چرم تأثیر منفی بگذارند. هنگام استفاده از چنین محصولاتی یا بازدید از سالن مراقب باشید.

 
برای خرید کیف دوشی چرم به کجا مراجعه کنیم ؟
برای خرید کیف دوشی چرم میتوانید به فروشگاه اینترنتی فرهاد چرم تبریز به نشانی farhad-leather.com مراجعه کرده و از محصولات و خدمات چرمی این فروشگاه بهره مند شوید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx