چگونه در سرچ گوگل اول باشیم

dell ghatar.com ۲۶ آبان ۱۴۰۱ دیدگاه ۱۸

چگونه در سرچ گوگل صفحه اول باشیم، سوال اغل افراد در سال های اخیر است. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مانند سکو پرشی می باشد که می تواند شما را سریعتر به اهداف مالی در کسب و کارتان برساند. چگونه در سرچ گوگل اول باشیم مبحثی است که در این صفحه می خواهیم راز های نهان آن را به شما بگوییم.

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم

اگر میخواهید سایت تان در کوتاهترین زمان ممکن در صفحه اول و رتبه های برتر گوگل حضور داشته باشد و درآمدتان چند برابر گذشته شود می توانید با شرکت سئو آریا تهران با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید و یا به سایت آموزشگاه آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و اطلاعات لازم را برای شرکت در دوره های آموزش سئو کسب کنید.

پیشنهاد ویژه: برای یادگیری و آموزش سئو، بهترین دوره سئو را در بهترین آموزشگاه طراحی سایت و سئو تهران تجربه کنید.

چگونه در سرچ گوگل اول باشیم

بعد از ساخت سایت اولین سوالی که افراد می پرسند این است که چگونه در سرچ گوگل اول باشیم و بتوانیم کسب و کار خود را به کاربران گوگل معرفی کنیم. در واقع وقتی شما سایتی میسازید به این معنا نیست که با سرچ میتوانید در صفحات برتر گوگل حضور داشته باشید بلکه شما تنها زیرساختی را ایجاد کرده اید که با پیاده سازی اصول و تکنیک های سئو در آن می توانید در صفحه اول  گوگل حضور داشته باشید.

در واقع سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد و شما برای آن که سایت در صفحه اول گوگل حضور پیدا کند باید اصول سئو را در بخش های مختلف سئو داخلی، خارجی و تکنیکال رعایت کنید.

اگر نمی دانید سئو چیست و چه کاربرد هایی دارد و چطور می توانید اصول سئو را در سایت تان پیاده سازی کنید حتما مقاله سئو چیست را مطالعه کنید.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل نیازمند پیاده سازی اصول سئو به صورت کامل در بخش بخش سایت می باشد. سئو دارای انواع مختلفی می باشد و برای بهینه سازی سایت باید سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال را در سایت تان رعایت فرمایید.

بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل کاری نیست که امروز و فردا جواب دهد و شما باید تکنیک های سئو را به صورت مستمر و حرفه ای انجام دهید تا بتوانید با گذشت مدت زمان طولانی نتیجه آن را مشاهده کنید.

یکی از کارهایی که شما از ابتدای ساخت سایت تان به آن دقت داشته باشید پیاده سازی اصول سئو تکنیکال یا سئو فنی برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل می باشد.

سئو تکنیکال شامل اموری است که به بهینه سازی سرعت سایت، ایندکس شدن صفحات سایت، ریسپانسیو بودن سایت، بهبود امنیت سایت و فعال سازی ssl سایت، ایجاد سایت مپ یا نقشه سایت، فعال سازی AMP سایت، ثبت سایت در سرچ کنسول و ده ها تکنیک دیگر.

اگر میخواهید بیشتر با تکنیک های سئو فنی یا تکنیکال آشنا شوید می توانید به صفحه سئو تکنیکال مراجعه کنید و حرفه ای ترین تکنیک های سئو فنی را یاد بگیرید.

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل

یکی از مواردی که باید برای سئو سایت خود در نظر داشته باشید این است که بالا آمدن سایت در گوگل در همه کلمات چندان اهمیت ندارد و شما باید کلمات کلیدی پرورودی را پیدا کنید که به بیشتر شدن مشتریان شما و کسب درآمد شما و یا برندینگ سازی خدمات سایت تان کمک کند.

جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل اولین قدم در سئو داخلی سایت می باشد و شما باید کلماتی که کاربران سرچ میکنند و می توانند برای شما درآمدزایی داشته باشند را پیدا کنید و به دنبال سئو کردن این کلمات باشید.

بعد از آن که کلمات و جملات کلیدی برای رسیدن به رتبه اول گوگل را پیدا کردید و تکنیک های سئو داخلی را در سایت تان پیاده سازی کردید نوبت به اجرای سئو خارجی در سایت میرسد.

پیاده سازی سئو خارجی به بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل کمک زیادی میکند و می تواند به اعتبار سایت شما بیفزاید. در سئو خارجی شما تلاش می کنید از سایت هایی که اعتبار بالایی در موتور های جستجو دارند برای سایت تان لینک دریافت کنید و این لینک به موتور های جستجو این نکته را یادآور  می شود که سایت شما هم ارزش و اعتبار بالایی دارد که از این سایت ها لینک دریافت کرده اند.

اگر می خواهید بیشتر با تکنیک های سئو خارجی آشنا شوید و سریع تر در صفحه اول گوگل حضور پیدا کنید و از خدمات سایت تان برندینگ سازی انجام دهید می توانید تکنیک های حرفه ای گفته شده در صفحه سئو خارجی را مطالعه کنید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

تا اینجای مقاله جواب چگونه در سرچ گوگل اول باشیم را دریافت کرده اید و می دانید برای آن که بتوانید در رتبه های برتر گوگل حضور داشته باشید باید تکنیک ها و اصول سئو را پیاده سازی کنید اما مسئله ای که برای افراد مطرح است هزینه آمدن به صفحه اول گوگل می باشد.

با توجه به فعالیت هایی که روی سایت انجام می شود و حرفه ای بودن تیمی که سئو سایت را انجام میدهند هزینه سئو متفاوت می باشد و نمیتوان یک نرخ ثابت به عنوان هزینه آمدن به صفحه اول گوگل را اعلام نمود.

یکی از عواملی که بر هزینه آمدن به صفحه اول گوگل تاثیر مستقیم دارد سختی کلمه می باشد. هر چه کلمه سخت تر باشد هزینه سئو بیشتر می شود و در نهایت باید بدانید این کلمات سخت هم که به صفحه اول گوگل می آیند می توانند درآمد بسیار بالایی هم برای شما داشته باشند.

در شرکت سئو آریا تهران خدمات سئو سایت به صورت تضمینی ارائه می شود و شما می توانید سایت تان را در هر کلمه ای در زمان کوتاهی به رتبه های برتر گوگل برسانید و کسب درآمد بسیار بالایی داشته باشید. برای اطلاع از هزینه سئو و بالا آمدن سایت در گوگل و دریافت مشاوره رایگان سئو می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

چگونه در گوگل صفحه داشته باشیم

برای آن که بتوانید در موتور جستجو گوگل صفحه ای داشته باشید هم می توانید از خدمات گوگل برای ساخت سایت رایگان بهره ببرید و هم می توانید با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای خود سایت بسازید.

با ساخت سایت و معرفی آن به گوگل می توانید به راحتی خدمات کسب و کارتان را به کاربران ارائه دهید و از این راه کسب و کارتان را رونق بخشید. در صورتی هم که تمایل به بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل داشته باشید می توانید اصول سئو را در سایت تان پیاده سازی کنید.

دلایل عدم قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل

گاهی ممکن است شما اقداماتی روی سایت تان انجام داده باشید اما برخلاف انتظار سایت تان به صفحه اول گوگل راه نیافته باشد. در این بخش می خواهیم دلایل عدم قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل را برشماریم.

  • پایین بودن سرعت سایت
  • باکیفیت نبودن محتوا و عدم رعایت اصول سئو
  • درست انتخاب نکردن کلمات کلیدی برای عنوان و تیتر ها و متن
  • سختی کلمه
  • عدم پیاده سازی تکنیک های سئو داخلی و خارجی و تکنیکال
  • بالا بودن رقابت در حوزه کاری سایت شما
  • ایندکس نشدن سایت
  • عدم گذشت زمان لازم

در این مقاله به صورت جامع به سوال چگونه در سرچ گوگل اول باشیم توضیح دادیم. اگر سوالی در مورد سئو سایت و روش های بالا آمدن سایت دارید و یا می خواهید سئو سایت خود را به بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان سئو تهران بسپارید می توانید با همکاران ما با شماره های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۷ تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نماید. همچنین در صورت تمایل برای یادگیری سئو سایت می توانید به سایت آریا تهران به نشانی www.aryatehran.com مراجعه کنید و در کلاس های آموزش سئو با امکان دریافت مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx