به دنبال بهترین جراح بینی هستید؟ از اینجا شروع کنید

dell ghatar.com ۰۳ دی ۱۴۰۱ دیدگاه ۲۶

بهترین جراح بینی استخوانی روی بینی هایی که پوست نازک، استخوان و غضروف ضعیف دارند کار می کند. از طرفی بهترین جراح بینی گوشتی مهارت خاصی در جراحی بینی هایی با پوست بسیار ضخیم دارد. 

بهترین جراح بینی طبیعی به زیبایی چهره شما به صورت نچرال کمک می کند. برای درک بهتر تفاوت میان این جراحان، این مقاله را از دست ندهید.

آنچه در این مقاله در مورد بهترین جراحان بینی با هم خواهیم خواند:

  • ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی کدام است؟
  • انواع مختلف جراحی بینی استخوانی را می آموزیم.
  • چرا انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی حائز اهمیت است؟
  • خدماتی که بهترین جراح بینی ارائه می دهد را بررسی می کنیم.

 
بهترین جراح بینی استخوانی چه مشخصاتی باید داشته باشد؟
بهترین جراح بینی استخوانی به پزشکی اطلاق می‌ شود که مهارت کافی برای تغییر شکل ظاهری بینی بیمار را دارد و جراح بینی استخوانی باید علاوه بر ظاهر زیبا، مانع عوارض جراحی بینی استخوانی برای بیمار شود. یکی از عوارضی که بعد از جراحی بینی استخوانی رخ می‌ دهد، مشکلات تنفسی است که این مشکل با انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی تا حدود زیادی برطرف می شود. از طرفی بهترین جراح بینی استخوانی باید سلامت بیمار برایش از درجه اهمیت بالایی برخوردار باشد و اگر بینی بیمار نیاز به جراحی نداشت، از انجام جراحی صرفه نظر کند و فقط به فکر منافع مالی خودش نباشد.
 
عوارض جراحی بینی استخوانی چیست؟
عمل جراحی بینی هم مانند تمام جراحی ها عوارض خاص خود را دارد اما عوارض این عمل با گذشت مدت زمان کوتاهی از بین می رود. این عوارض عبارت اند از خونریزی بینی، زخم داخلی، ورم و آسیب شدید به عصب های داخل بینی که برای به حداقل رساندن این عوارض انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی از مهم ترین اقدامات قبل عمل است.

جراح بینی

انواع جراحی بینی استخوانی را بیشتر بشناسید
بهترین جراح بینی استخوانی، مهارت لازم برای جراحی به صورت فانتزی و طبیعی را دارد. انتخاب مدل جراحی در نهایت بنا به نظر بیمار است اما بهترین جراح بینی استخوانی می تواند در انتخاب مدل، کمک بسیار زیادی به بیمار کند.
 
جراحی بینی استخوانی فانتزی
جراحی بینی استخوانی عروسکی (فانتزی) نوعی از جراحی بینی است که بهترین جراح بینی سعی دارد علاوه بر رفع نواقص و ایرادات، نوک بینی را بالاتر از حالت طبیعی بیاورد و در این مدل فاصله لب و نوک بینی از هم بیشتر می شود.
 
جراحی بینی استخوانی طبیعی
بهترین جراح بینی استخوانی در این مدل عمل از کوچک کردن بینی خودداری می کند و فقط به رفع نواقص و ایرادات می پردازد. در عمل بینی طبیعی استخوانی نوک بینی بالا نمی رود و تیغه بینی فاقد قوس است.
 
انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی
برای بیمارانی که بینی گوشتی دارند، انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی بسیار سخت تر از کسانی است که بینی استخوانی دارند. از این رو اگر بینی گوشتی دارید و خواهان جراحی هستید اولین و مهمترین قدم انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی است چون این قدم در نتیجه جراحی بینی شما نقش بسیار مهمی دارد. امروزه انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی برای عمل های زیبایی بینی رو به افزایش است چون این جراحی نه تنها به ظاهر زیبا و اعتماد به نفس افراد کمک می کند بلکه با انجام این عمل میتوان مشکلات تنفسی را هم برطرف کرد.

عمل بینی

عوارض عمل بینی گوشتی
همانطور که پیش تر در این مقاله صحبت کردیم جراحی بینی عوارض خاص خودش را دارد اما در بینی گوشتی عوارض شدید تر است. برای مثال تورم در هر دو مدل بینی استخوانی و گوشتی وجود دارد اما مدت زمان لازم برای از بین رفتن ورم بینی گوشتی خیلی بیشتر از بینی استخوانی است.

یکی دیگر از نگرانی هایی که اغلب افراد دارند برگشتن بینی گوشتی به حالت اولیه است. لازم به ذکر است امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و با وجود بهترین جراحان بینی گوشتی در تهران، این نگرانی تا حد زیادی از بین رفته است. در سال های اخیر عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ هم با موفقیت انجام شدند. نکته قابل توجه مراقبت های بعد از عمل بینی گوشتی است که باید به طور کامل رعایت شود و این دستورات توسط بهترین جراح بینی گوشتی بعد از عمل به شما داده می شود.
 
تفاوت بهترین جراح بینی گوشتی و بهترین جراح بینی استخوانی چیست؟
به دلیل اینکه تشخیص نوع بینی در روند جراحی شما بسیار مهم است و جراحی بینی کلا به دو دسته کلی برای بینی های گوشتی و بینی های استخوانی تقسیم می شود انتخاب بهترین پزشک با توجه به فرم بینی شما هم حائز اهمیت است. عامل تعیین کننده در تشخیص نوع بینی، ضخامت پوست بینی است.

بینی های استخوانی دارای پوست نازک یا متوسط می باشند در حالی که بینی گوشتی پوست ضخیم تری دارد. برای هر کدام از این جراحی ها باید با توجه به نوع بینی خود بهترین پزشک را انتخاب کنید اما بینی گوشتی به دلیل حساس تر بودن عمل و عوارض ناشی از آن باید در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی وسواس بیشتری به خرج داد.

بهترین جراحی بینی

بهترین جراح بینی طبیعی چه کاری برای شما انجام می دهد؟
بهترین جراح بینی طبیعی در تلاش است که شکل و فرم بینی تغییری نکند و فقط ایرادات بینی رفع شود. بهترین جراح بینی طبیعی اجازه نمی دهد صورت بیمارش غیر طبیعی یا عروسکی شود. بهترین جراح بینی طبیعی اصلا به اندازه بینی دست نمی زند و فقط قوز بینی را از بین می برد و مهم تر از همه سر بینی در این عمل بالا نمی رود و فقط مشکلات اصلی برطرف می شود.
 
فواید عمل بینی طبیعی
مدل بینی طبیعی عمل شده یکی از زیباترین مدل های جراحی بینی، هم برای آقایان و هم برای بانوان است. از مزایای جراحی بینی طبیعی می توان به حفظ طولانی مدت ظاهر بینی، تناسب ظاهر کلی صورت با بینی، عدم ایجاد مشکلات تنفسی و بهبود تنفس اشاره کرد.
 
جمع بندی
آن چه در این مقاله از جراحان بینی خواندیم:

  • ویژگی‌های بهترین جراح بینی استخوانی را متوجه شدیم.
  • چند مورد از عوارض جراحی بینی استخوانی را برشمردیم.
  • دسته بندی جراحی بینی استخوانی را آموختیم.
  • دلایل اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی را با هم بررسی کردیم.
  • تفاوت میان بهترین جراح بینی استخوانی و بهترین جراح بینی گوشتی را متوجه شدیم.
  • با کار‌هایی که بهترین جراح بینی طبیعی انجام می‌دهد آشنا شدیم.

برای مشاهده لیست کاملی از بهترین جراحان بینی استخوانی، گوشتی و طبیعی می توانید به سایت ویکی درمان به آدرس (https://wikidarman.com/) مراجعه کنید. 

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx