ماندگاری تزریق چربی به سینه

dell ghatar.com ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ دیدگاه ۴۱

ماندگاری تزریق چربی به سینه برای اکثر افرادی که این روش را برای بزرگ کردن سینه انتخاب می کنند، یک روش دائمی است. با این حال، حفظ این نتایج مستلزم کمی تلاش از جانب بیمار است. در ادامه، نتایجی را که می توانید از بزرگ کردن سینه با تزریق چربی انتظار داشته باشید و کارهایی که می توانید برای حفظ آن انجام دهید، مورد بحث قرار خواهیم داد.

ماندگاری تزریق چربی به سینه

نتایج پس از بزرگ کردن سینه با تزریق چربی

بلافاصله پس از جراحی، سینه ‌های شما ممکن است بزرگ ‌تر از حد انتظار به نظر برسند، زیرا جراح چربی اضافی تزریق می‌کند تا ۳۰ تا ۵۰ درصد چربی در نهایت جذب بدن شما شود. حدود ۳ تا ۶ ماه طول می کشد تا نتیجه کامل عمل خود را مشاهده کنید.

بزرگ کردن سینه با تزریق چربی به لیپوساکشن برای برداشت گرافت چربی نیاز دارد. در نتیجه، جراحی می‌تواند با لیپوساکشن نواحی که چربی زیادی دارد، تزریق چربی به سینه را انجام دهد. به طور معمول، حدود ۶ تا ۱۲ هفته طول می کشد تا نتایج لیپوساکشن به طورکامل مشخص شود.

چرا بدن مقداری از چربی را جذب می کند؟

بدن شما سلول های چربی مرده منتقل شده را جذب می کند و معمولاً شامل ۳۰ تا ۵۰ درصد از پیوندهای چربی تشکیل شده است. این سلول های چربی به دلیل آسیب دیدن در حین لیپوساکشن می میرند.

از آن جایی که جراحان نمی توانند بین سلول های چربی زنده و مرده تفاوت قائل شوند، پس از پردازش و تصفیه، چربی استخراج شده را منتقل می کنند. پس از آن، بدن چربی مرده را دور می اندازد و سلول های زنده را در ناحیه تزریق شده می پذیرد.

عوامل موثر بر ماندگاری تزریق چربی به سینه

عوا مل مختلفی در ماندگاری تزریق چربی به سینه موثر هستند که عبارت اند از:

  • وزن

از آن جایی که حجم تزریق چربی توسط بافت چربی زنده تامین می شود، نوسانات وزن پس از جراحی بر نتایج شما تأثیر می گذارد. کاهش وزن با کوچک شدن سلول ‌های چربی، حجم آن را کاهش می‌ دهد، در حالی که افزایش وزن با بزرگ شدن سلول‌ های چربی، حجم آن را افزایش می‌دهد.

  • سن

با افزایش سن، پوست ما ضعیف تر می شود و به تدریج دچار افتادگی می شود. سینه‌ ها ناحیه ‌ای از بدن هستند که با افزایش سن می‌توان انتظار افتادگی را برای آن داشت. در نتیجه، شکل و اثرات بزرگ کردن سینه با تزریق چربی ممکن است با افزایش سن کاهش یابد. با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، لیفت سینه می ‌تواند آویزان بودن سینه ‌ها را برای طولانی ‌تر کردن نتایج درست کند.

اگر شما هم دچار شک و تردید که هستید که برای بزرگ کردن سینه بین دو روزش تزریق چربی به سینه یا پروتز کدام یک را انتخاب کنید. میتوانید به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری درمورد تفاوت های این دو روش بدست بیاورید.

چگونگی ماندگاری تزریق چربی به سینه

رعایت برخی از نکات می تواند به ماندگاری تزریق چربی به سینه کمک کند:

  • ورزش

برای حفظ پیوندهای چربی، قبل از از سرگیری ورزش های شدید، باید صبر کنید تا پس از عمل بزرگ کردن سینه به طور کامل بهبود پیدا کنید. پس از آن، توصیه می کنیم حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید تا به حفظ اندام خود و سینه های جدید کمک کنید. علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که ورزش کردن شما خیلی زیاد نباشد تا گرافت های چربی کوچک نشود.

  • از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید

یک رژیم غذایی متعادل و سالم برای جلوگیری از نوسانات وزن حیاتی است. اگر برای حفظ وزن خود تلاش می کنید، ممکن است لازم باشد از برنامه های کاهش وزن شخصی که توسط متخصصان تغذیه ارائه می شود بهره مند شوید. یافتن یک رژیم غذایی که نیازهای منحصر به فرد بدن شما را برآورده کند و بتوانید آن را حفظ کنید، کلید ماندگاری تزریق چربی به سینه است.

  • به اندازه کافی خوابیدن

خواب عامل کلیدی است که بر وزن ما تأثیر می گذارد. کمبود خواب با افزایش اشتها، میل به غذا، کاهش متابولیسم و اختلال در سایر عملکردهای بدن مرتبط است. بنابراین، باید سعی کنید هر شب ۷ تا ۹ ساعت بخوابید تا به شما کمک کند وزن خود را حفظ کنید و در نتیجه ماندگاری تزریق چربی به سینه بیشتر شود.

  • آب زیاد بنوشید

نوشیدن زیاد آب عامل دیگری است که می تواند بر افزایش وزن تأثیر بگذارد و شما باید حداقل ۶ تا ۸ لیوان آب در روز بنوشید. تحقیقات نشان داده شده است که آب کالری سوزی را افزایش می دهد و می تواند اشتهای شما را سرکوب کند تا از پرخوری جلوگیری کنید. علاوه بر این، نقش کلیدی در تنظیم تمام عملکردهای بدن ما ایفا می کند.

کاندیدای ایده آل برای تزریق چربی به سینه

برای تایید صلاحیت خود برای این عمل، می توانید یک نوبت مشاوره با دکتر کامبیز ایزد پناه رزرو کنید تا خیالتان از بابت مناسب بودن عمل برای شما راحت باشد. به طور کلی، زنانی که از سلامت خوبی برخوردار هستند و BMI زیر ۳۵ دارند، معمولا واجد شرایط این عمل هستند. همچنین توصیه می کنیم که پس از رسیدن به وزن ایده آل، دستورالعمل های جراحی را دنبال کنید تا بتوانید نتایج خود را حفظ کنید.

تزریق چربی به سینه چه میزان سایز سینه را افزایش می دهد؟

به طور متوسط، تزریق چربی حجم سینه ها را تا حد متوسط افزایش می دهد. بنابراین، این یک روش ایده آل برای زنانی است که به دنبال بزرگ کردن سینه در حد متوسط هستند.

با این حال، بسته به میزان چربی اضافی که بیمار دارد، می توان این روش را تکرار کرد تا حجم بیشتری اضافه شود. از طرف دیگر، زنانی که به دنبال افزایش بیشتر حجم سینه هستند و در عین تزریق چربی به سینه را هم دوست دارند، می‌توانند این روش را با کاشت سینه ترکیب کنند.

آیا تزریق چربی به سینه ها ارزش انجام دادن را دارد؟

تزریق چربی به سینه ‌ها می‌ تواند برای بسیاری از خانم ‌هایی که می ‌خواهند سینه‌ های خود را بزرگ کنند و چربی اضافی نواحی دیگر بدن را بردارند، یک روش ارزشمند باشد، به خصوص که نتایج دائمی و طبیعی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این روش می‌تواند سینه‌ های ناهموار را اصلاح کند و در عین حال کمترین جای زخم را از خود به جای بگذارد.

یکی از مشکلات احتمالی بعد از این عمل عوارض تزریق چربی به سینه است. بنابراین باید اطلاعات کافی برای جلوگیری از این عوارض داشته باشید. پیشنهاد میکنیم برای خواندن این مقاله به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه نمایید.

تزریق طبیعی چربی سینه برای بزرگ کردن سینه چیست؟

تزریق چربی به سینه یک روش بسیار سودمند پیوند چربی برای زنانی است که امیدوارند اندازه سینه خود را افزایش دهند و/یا شکل سینه خود را بدون استفاده از پروتزهای مصنوعی سینه بهبود دهند. به طور کلی، تزریق چربی به سینه شامل برداشت چربی از یک ناحیه از بدن بیمار – مانند شکم، پهلوها یا باسن – و تزریق آن به سینه است. این امر نه تنها خطر واکنش نامطلوب یا آلرژیک به ایمپلنت سینه را از بین می ‌برد، بلکه باعث می ‌شود سینه‌ هایی با احساس طبیعی ‌تر در مقایسه با بزرگ کردن سینه‌ ها با ایمپلنت ‌ها داشته باشد.

آیا واجد شرایط تزریق چربی به سینه هستم؟

بهترین راه برای تعیین دقیق اینکه آیا عمل بزرگ کردن سینه با تزریق چربی برای شما مناسب است یا خیر، مراجعه به یک جراح پلاستیک واجد شرایط و دارای بورد تخصصی و با تجربه در پیوند چربی سینه است. به طور کلی، کاندیدای ایده آل برای انتقال چربی به سینه باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • در سلامتی خوب
  • با وزن ثابت و سالم
  • از نتایج خود انتظارات واقع بینانه داشته باشند
  • چربی اضافی کافی برای انتقال در دسترس داشته باشند

در طول مشاوره اولیه شما برای تزریق چربی به سینه، دکتر کامبیز ایزد پناه، سینه های شما را به دقت معاینه می کند، نگرانی ها و اهداف شما را مورد بحث قرار می دهد و تعیین می کند که آیا چربی کافی برای انتقال دارید یا خیر. علاوه بر این، دکتر ایزد پناه از نظر افتادگی سینه یا شلی پوست، سینه شما را ارزیابی خواهد کرد. در برخی موارد، بیماران ممکن است برای جراحی لیفت سینه یا ترکیبی از لیفت سینه به همراه انتقال چربی مناسب تر باشند.

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

سخن پایانی

جلب اعتماد شما عزیزان یکی از اهداف دکتر ایزدپناه است. شما می‌توانید با خیالی آسوده و با کم‌ترین عوارض عمل جراحی مدنظر خود را به ایشان بسپارید.  برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت دکتر ایزد پناه به نشانی drkambiz-izadpnah.com  مراجعه کنید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای دکتر پیج اینستاگرام دکتر ایزدپناه را دنبال نمایید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx