ماجرای آگهی‌های چندمیلیونی سکه ۲۵ تومانی

baran ghatar.com ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۰۱

عده‌ای سکه‌های ۲۵ تومانی‌ خود را با قیمت‌های عجیب و غریب و خنده‌دار آگهی می‌کنند.

سکه 25 تومانی

بعد از چرخ خیاطی‌های قدیمی که با قیمت‌های چندصد میلیونی در فضای مجازی خودنمایی کرد، حالا نوبت به ۲۵تومانی‌های دو رنگی است که به سوژه خوبی برای بازارگرمی کاذب عده‌ای قرار گرفته و برخی هم در تب و تاب این بازارگرمی افتاده و «سنگ مفت گنجشک هم مفت» ۲۵تومانی‌های خود را با قیمت‌های عجیب و غریب و چه‌بسا خنده‌دار آگهی می‌کنند.

در همین خصوص با یک مجموعه‌دار اسکناس و سکه گفت‌وگو کردیم. سیدحسین موسوی یکتا مدیر موزه تمبر، اسکناس و سکه یکتا در البرز، بازاری که اکنون در مورد خرید و فروش سکه‌های ۲۵ تومانی ایجاد شده را دروغ محض و نوعی کلاهبرداری توسط سودجویان عنوان کرد.

موسوی یکتا افزود: ماجرا از این قرار است که در سال ۱۳۸۰ تعداد کمی از این سکه‌ها ضرب شد و به دلیل کم بودن تعداد آن‌ها، افراد خاصی این سکه‌ها را خریداری کرده و اکنون بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال این سکه‌ها را به عنوان سکه‌هایی قیمتی معرفی می‌کنند در حالی که این‌طور نیست.

  چگونه از مرکز مبادله ارز و طلا، ارز دریافت کنیم؟

این مجموعه‌دار افزود: این سکه‌ها تنها می‌تواند ارزش کلکسیونی داشته باشد. آن هم سکه‌هایی که پلمب بوده و دست‌نخورده باشد و بین کلکسیونرها بین ۵۰ تا ۶۰هزار تومان خریداری می‌شود.

وی ادامه داد: سکه‌ای که اکنون با قیمت‌های بالا و میلیونی در برخی شبکه‌های مجازی آگهی می‌شود نوعی کلاهبرداری است که مورد سوءاستفاده برخی افراد سودجو قرار گرفته است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: خبر ورزشی

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx