با این ترفندها تور مشهد هوایی را ارزانتر رزرو کنید

dell ghatar.com ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۲۸

شاید عجیب به نظر برسد. اما غیر ممکن نیست که تور مشهد هوایی را با قیمتی کمتر، حتی ارزانتر از تور مشهد با قطار رزرو کنید. به شرطی که به این نکات توجه کنید.

تور مشهد هوایی

۱- تور مشهد هوایی ارزان را در این زمان‌ها می‌توان رزرو کرد

قیمت بلیت هواپیما در طول سال چندان تغییر نمی‌کند. اما در زمان افزایش تقاضا، شرکت‌های هوایی با ترفندهایی آن را گران‌تر به شما می‌فروشند. برای همین تلاش کنید در زمان‌های خلوتی به مشهد سفر کنید. با این کار مجبور نیستید برای بلیت هواپیما هزینه بیشتری پرداخت کنید. همین موضوع در مورد هتل‌های مشهد هم صادق است. هر چه هتل‌ها خلوت‌تر باشند. احتمال رزرو واحد اقامتی با تخفیف بیشتر است. پاییز و زمستان و روزهای بعد از تعطیلات نوروز تا اواسط اردیبهشت، مشهد شلوغ نیست و بهترین زمان برای رزرو تور مشهد هوایی با قیمت ارزان است.

۲- خودتان گزینه‌های اقامتی را بررسی کنید

هتل‌های مشهد بنا به سیاست کاری در ایامی از سال رزرو خود را با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهند این موارد ممکن است حتی در سایت‌های رزرو هتل هم درج نشود. اما مشاوران سفر به واسطه ارتباط تنگاتنگ با واحد رزرواسیون اقامتگاه‌های مشهد، معمولاً سریعتر از این تغییرات قیمتی مطلع می‌شوند. اگر رزرو هتل با قیمت ارزان مهمترین اولویت شما در رزرو تور مشهد هوایی است. حتماً از مشاور سفرتان بخواهید که هتل‌های تخفیف خورده به شما معرفی کند.

۳- کدام ایرلاین‌ها قیمت ارزان‌تری دارند

در مسیر مشهد، هستند خطوط هوایی نظیر فلای پرشیا، قشم ایر و ایران ایرتور که معمولاً قیمت بلیت پایین‌تری دارند.

تور مشهد

آنقدر پایین که در برخی اوقات قیمتشان در یک روز از هزینه سفر با قطار ۵ ستاره‌ای مانند فدک کمتر باشد. پس غیر ممکن نیست تا تور مشهد هوایی را با قیمتی ارزانتر از تور زمینی رزرو کنید.

۴- اول هفته به مشهد سفر کنید

روزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه، یعنی روزهای قبل از تعطیلات آخر هر هفته پروازها به مقصد مشهد شلوغ‌تر و قیمت بلیتشان گرانتر است. البته پروازهای خروجی از مشهد خلوت‌تر هستند. روزهای اول هفته قضیه برعکس است. یعنی پروازهای رفت به مشهد خلوت‌تر شده و قیمت بلیت ارزانتری دارند، در عوض پروازهای برگشت از مشهد متقاضی بیشتری دارند. بهتر است برنامه خود را طوری تنظیم کنید که پرواز رفتتان در اواخر روز جمعه یا شنبه باشد و پرواز برگشتتان در روزهای میانی هفته انجام شود.

۵- پروازهای صبح را رزرو نکنید

پروازهای صبح به مشهد شلوغ‌تر و گرانتر است. بیشتر مسافران تور مشهد را با پرواز صبح رزرو می‌کنند تا برای تحویل اتاق به موقع خود را به هتل برسانند. اما پروازهای نیمه شب یا بامدادی مشهد اقبال زیادی ندارند و ارزانترند که با رزرو آن‌ها می‌توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید.

۶- در هتل آپارتمان‌ها اقامت کنید

هتل آپارتمان‌های مشهد معمولاً قیمت رزرو مناسبی دارند. مخصوصاً وقتی که خانوادگی در آن‌ها اقامت می‌کنید. اما مهمترین مزیت آن‌ها نسبت به هتل‌های معمولی این است که امکانات پخت‌وپز در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. یعنی می‌توانید با هزینه کمتر از رستوران هتل یا داخل شهر، در داخل واحد اقامتی خود، غذای را تهیه کنید. طبخ غذا، زمانی که گروهی سفر کرده‌اید بیشتر به کارتان می‌آید و هزینه‌های سفر را به نحو چشمگیری کاهش می‌دهد.

هتل آپارتمان مشهد

این هم یکی از مواردی است که قبل از رزرو تور باید آن را از مشاور سفرتان کسب اطلاع کنید. چون برخی از هتل آپارتمان‌ها این امکان را در اختیار میهمانان قرار نمی‌دهند و ممکن است با یک انتخاب اشتباه خود را در معرض عمل انجام شده قرار دهید.

۷- مراقب باشید هر ارزانی بی علت نیست

هیچگاه در خرید تور مشهد ارزان با قطار یا هواپیما عجله نکنید، دقت کنید برخی از تورهای ارزان، هزینه‌های جانبی زیادی دارند. به طور مثال برای زائری که قصد دارد در طول روز چند بار به حرم امام رضا برود بهترین حالت این است که در هتل‌های نزدیک حرم یا آن‌هایی که ترانسفر رایگان حرم دارند اقامت کند حتی اگر قیمت رزروشان اندکی بالاتر از اقامتگاه‌های همرده دور از حرم باشد.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx