مقایسه تریدینگ ویو در صرافی بایننس و بینگ ایکس

dell ghatar.com ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۶۸

ترید و معامله در پلتفرم‌های معاملاتی ارز دیجیتال و صرافی بینگ ایکس bingx، مانند بسیاری از معاملات دیگر همچون فارکس و غیره، نیازمند دانش است. مطمئن باشید بدون داشتن دانش تحلیل و بررسی، هرگز در این مسیر موفق نخواهید شد. تریدینگ ویو یکی از پلتفرم‌هایی است که ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل را در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا با استفاده از آنها بتوان برای خرید و فروش و ثبت سفارش، اقدام کرد.

بینگ ایکس

افرادی که دانش بالای مالی و توانایی تجزیه و تحلیل نمودارها را دارند، همیشه در پی فرصتی هستند تا با استفاده از ابزارهای تحلیل نمودار، بهتر تصمیم گیری کنند.

صرافی بینگ ایکس و بایننس، هر دو امکان اتصال به تریدینگ ویو را دارند. با اتصال این دو صرافی به پلتفرم تریدینگ ویو، می‌توان از ابزارهای قدرتمند تجزیه و تحلیل آن بهره‌مند شد. اما در برخی از جاها، این دو صرافی با هم تفاوت دارند که ما قصد داریم در این مطلب، اگر هم تفاوتی بین این دو وجود دارد را بررسی کنیم.

بر همین اساس چند پرسش مهم مطرح کرده‌ایم که ممکن است پرسش شما هم باشد. اگر دوست دارید تا در مورد تریدینگ ویو و مقایسه نحوه انجام آن در صرافی بینگ ایکس و بایننس، بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

  1. تردینگ ویو چیست و چگونه می‌توان از طریق صرافی بینگ ایکس و بایننس، از خدمات آن استفاده کرد؟
  2. دیدگاه سایت تریدینگ ویو در مورد صرافی بینگ ایکس و بایننس، چیست؟
  3. آیا برای انجام تریدینگ ویو در صرافی بایننس و بینگ ایکس باید کارمزد جداگانه پرداخت شود؟

اتصال صرافی به تریدینگ ویو، نیاز اصلی کاربران بایننس و بینگ ایکس bingx

برخی از کاربران در صرافی‌های مختلف، بدون دانش و مهارت، وارد معاملات ارز دیجیتال می‌شوند. خیلی راحت سفارش باز می‌کنند و خیلی راحت هم سرمایه خود را از دست می‌دهند. این افراد کم نیستند و نمونه‌های بسیار زیادی از آنها در صرافی bingx بینگ ایکس و بایننس هم وجود دارند.

در بهترین حالت، کاربران تازه وارد در بینگ ایکس می‌توانند از ربات گرید و کپی تریدینگ استفاده کنند تا سود کنند. اما جریان اصلی معاملات و کسب سودهای بسیار خوب، مختص افرادی است که دانش و مهارت تجزیه و تحلیل را بلد باشند.

اتصال صرافی به تریدینگ ویو می‌تواند یکی از بهترین امکانات برای کاربران حرفه‌ای باشد. افراد حرفه‌ای در صرافی بینگ ایکس و بایننس به دنبال فرصتی هستند تا از طریق اتصال پلتفرم خود به تریدینگ ویو، شروع به تجزیه و تحلیل اطلاعات کنند.

برای اتصال صرافی bingx و یا صرافی binance نیاز است تا کاربران ابتدا در سایت تریدینگ ویو ثبت نام کنند. سپس از طریق سایت تریدینگ ویو وارد حساب کاربری خود در صرافی شوند. و بعد از این طریق ثبت سفارش کنند. در واقع نیازی به وارد شدن به طور مستقیم به صرافی نیست. زیرا هر دو صرافی جزء بروکرها ثبت شده در سایت تریدینگ ویو هستند.

کاربرانی که از طریق صرافی bingx به تریدینگ ویو متصل می‌شوند، برای ثبت سفارش و خرید ارز، باید دارایی خود را از کیف پول صرافی به standard contract منتقل کنند که از طریق یک فرم در بخش مربوطه می‌توانند این ترانسفر را به راحتی انجام دهند.

صرافی بینگ ایکس، بهترین صرافی از دیدگاه تریدینگ ویو

صرافی بینگ ایکس

سایت تریدینگ ویو هر ساله بهترین و پر بازده‌ترین صرافی را معرفی می‌کند. روزگاری در بین تعداد اندکی صرافی ارز دیجیتال، بایننس می‌درخشید. زیرا اولین و معتبرترین سایت صرافی ارز دیجیتال در دنیا بود. اما رفته رفته این جایگاه ار باینس گرفته شد و صرافی‌های خیلی خوبی توانستند پا به پای بایننس پیش بیایند. در این بین، صرافی بینگ ایکس توانسته است از هر نظر، صرافی بایننس را پشت سر بگذارد.

کاربران صرافی بینگ ایکس، بیشترین تعامل و استفاده را از ابزارهای تریدینگ ویو داشته‌اند. این صرافی توانسته است در سال ۲۰۲۱ و در سال ۲۰۲۲ به عنان بهترین صرافی از دیدگاه پلتفرم تریدینگ ویو باشد.

کاربران صرافی بینگ ایکس در مقایسه با کاربران صرافی بایننس، توانسته‌اند با استفاده درست از تریدینگ ویو و کسب سودهای بسیار، گردش مالی این صرافی را به شدت بالا ببرند. تا جایی که تفاوت بین گردش مالی این دو صرافی از میلیون در بایننس تا میلیارد در بینگ ایکس باشد.

کارشناسان تریدینگ ویو اعلام کرده‌اند که در سال ۲۰۲۲، صرافی بینگ ایکس شاهد رشد ثابت ۲۸۰ درصدی در حجم معاملات خود بوده است. همچنین تعداد کاربران آن روز به روز بیشتر شده و یک رقم رشد ثابت ۳۵۰ درصد را تجربه کرده‌ است.

وقتی صرافی بایننس را از این نظر با بینگ ایکس مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که از دیدگاه تریدینگ ویو، جایگاهی به مراتب پایین‌تر از صرافی بینگ ایکس دارد.

صرافی بینگ ایکس bingx از دیدگاه تریدینگ ویو حدود ۸۰۰۰ معامله‌گر حرفه‌ای دارد که بیش از ۴ میلیون طرفدار دارند و ۱۳۰ میلیون کپی ترید را اجرا کرده‌اند. بدون شک این اعداد و ارقام ارائه شده توسط تریدینگ ویو نشان از قوی بودن این صرافی در امکانات ارائه شده دارد. یکی از این امکانات نیز، اتصال راحت و بی دردسر صرافی بینگ ایکس به پلتفرم تریدینگ ویو است.

پس از بررسی عملکرد صرافی بینگ ایکس از دیدگاه تریدینگ ویو و مقایسه آن با خدمات و گردش مالی بایننس، می‌توان به این نتیجه دست پیدا کرد که صرافی بینگ ایکس در مقایسه با پلتفرم بایننس در تریدینگ ویو موفق‌تر عمل کرده است. طبیعی است که انتخاب اول خیلی از کاربران، صرافی bingx باشد نه binance.

مقایسه کارمزد تریدینگ ویو در بایننس و بینگ ایکس

کاربران صرافی‌ها به دنبال صرافی هستند که بیشترین امکانات  خدمات را در قبال پایین‌ترین کارمزد ارائه کند. در این بین، صرافی بایننس و بینگ ایکس دو صرافی کم کارمزد هستند. بین این دو نیز صرافی بینگ ایکس، کارمزد پایین‌تری در معاملات از کاربران اخذ می‌کند.

کاربران این دو صرافی برای تجزیه و تحلیل نمودارها و اطلاعات، نیازمند اتصال صرافی به تریدینگ ویو هستند. اما بایت این اتصال، هیچ کارمزدی را پرداخت نمی‌کنند. استفاده از تریدینگ ویو در هر دو صرافی کاملا رایگان است. البته برای بهره‌مندی از تمام امکانات و ابزارها و اندیکاتورهای تریدینگ ویو، می‌توان نسخه‌های متعددی از آن را با اشتراک ماهانه خرید کرد.

نسخه basic کاملا رایگان است اما نسخه‌های pro و +pro و پریویوم، باید با خرید اشتراک ماهیانه، تهیه شوند. طبیعی است که هر چقدر هزینه پرداختی و نسخه مورد نظر کامل‌تر باشد، امکانات و ابزار آن نیز بیشتر است. کاربران نیمه حرفه‌ای یا تازه وارد در صرافی بینگ ایکس یا بایننس می‌توانند با همان نسخه basic کار خود را پیش ببرند. اما کاربران بسیار حرفه‌ای می‌توانند اشتراک تهیه کنند. برای دیدن اطلاعات بیشتر و کامل تر آموزش صرافی بینگ ایکس bingx را در سایت بینگ ایکس فارسی مشاهده کنید.

به هر حال کاربران بابت اتصال صرافی بینگ ایکس یا بایننس، هیچ گونه کارمزدی پرداخت نمی‌کنند. تنا کارمزدی که از حساب کاربران اخذ می‌شود، همان کارمزد معاملات است. این کارمزدها نیز در صرافی bingx به مراتب کمتر از بایننس است.

صرافی bingx

و کلام آخر

مقایسه تریدینگ ویو در صرافی bingx بینگ ایکس و بایننس نشان می‌دهد که صرافی بینگ ایکس از هر نظر برای انجام این کار، راحت‌تر است. همین که این صرافی نیازی به انجام احراز هویت ندارد و برای اتصال به تریدینگ ویو نیاز به پرداخت هزینه اضافه ای ندارید، خود دلیلی بر استقبال بی نظیر کاربران از bingx و تریدینگ ویو با آن است.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx