elham mag.charkh.io ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۲۹۱۲

استایل اولد مانی، ترند روزهای اخیر تیک‌تاک و اینستاگرام است و برای همین است که اسمش برای شما آشناست! شاید برایتان جالب باشد که هشتگ oldmoney# تا به امروز بیش از ۵۶۶ میلیون بازدید در تیک‌تاک داشته است!

اصطلاح اولدمانی در دنیای فشن چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم به این پرسش جواب بدهیم باید بگوییم که این عبارت بیشتر به سبک زندگی افراد معطوف می‌شود. Old money بیشتر به افرادی گفته می‌شود که در خانواده‌هایی با طبقه اجتماعی بالاتری به دنیا آمده‌اند و در اصل وارثان ثروت زیادی از آبا و اجدادان هستند.

ویژگی استایل اولد مانی

نمایش لوگو برندها تقریباً در این استایل وجود ندارد و ممکن است لباس‌ها ساده به نظر برسند در حالی که خطوط تمیز، رنگ‌های تیره، خنثی و خیاطی منظم و مطبوع در مرکز توجه قرار می‌گیرند. لباس‌های کلاسیک و خوش دوختی که هرگز از مد نمی‌افتند. کمد لباسی که می‌تواند همیشه پوشیده شود و به هوس ترندها گم نشود.

داشتن استایل Old money فقط مربوط به لباس نمی‌شود بلکه آراستگی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند؛ نگهداری از موها، حداقل آرایش و تمیز و صیقلی بودن ناخن‌ها نیز تشکیل دهنده این استایل می‌باشد. برندهایی مانند هرمس، شنل، لویی‌ویتون و پتک‌فیلیپ در این سبک کار می‌کنند.

ما چگونه می‌توانیم لباسمان و استایلمان را بر این اساس بسازیم؟

شاید بسیاری از ما، دارای قدرت خرید آنچنانی نباشیم، اما حدقل می‌توانیم کمد لباسمان را به سبک old money بچینیم! رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده طیف گسترده لباس یک فرد اولد مانی را تشکیل می‌دهند. طراحی‌های خاص و بسیار شلوغ، آیتم‌هایی که توجه بسیار زیاد را به خود جلب می‌کنند و یا رنگ‌های جیغ و پر رنگ در کمدلباس این افراد به ندت دیده می‌شود.

  عکس‌هایی از خلاقیت در تولید لباس با ته سیگار!
5 1 رای
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx