استوری جنجالی نکونام: بیچاره استقلال!

suzan ghatar.com ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ دیدگاه ۷۸

جواد نکونام که به نظر می‌رسد بابت جدایی قایدی و عدم جذب حسین‌زاده به شدت عصبانی و نگران است، تصویری از هوادار ناراحت استقلال را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

هواداران استقلال مرداد ماه خوبی را آغاز نکردند در ابتدای امروز بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به صورت رسمی از شکست در مذاکرات با باشگاه شباب الاهلی جهت به خدمت گرفتن مهدی قایدی خبر داد.
آبی پوشان در این اطلاعیه اعلام کردند که تیم اماراتی جهت حضور وینگر بوشهری در این تیم مخالفت کرده است تنها دقایقی پس از آن بود که خود قایدی پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و با هواداران استقلال خداحافظی کرد.
اما این پایان روز بد آبی‌ها نبود چرا که امیرحسین حسین‌زاده که از او به عنوان جانشین قایدی در استقلال یاد می‌شود، یک استوری را در صفحه شخصی خود منتشر و اعلام کرد که مذاکرات استقلال و شارلوا بی نتیجه بوده و او فصل بعد را در تیم بلژیکی توپ خواهد زد.
این موضوع نگرانی هواداران استقلال بابت فصل جدید را افزایش داد چرا که آبی‌ها تاکنون در بازار نقل و انتقالات عملکرد چندان درخشانی نداشته‌اند و این موضوع را می‌توان در استوری سرمربی این تیم مشاهده کرد.
استوری نکونام نشان می‌دهد که نکونام به شدت نسبت به آینده تیمش و عملکرد آبی‌ها در فصل جدید نگران است. او بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که بازیکنان مورد نظرش جذب نشده‌اند و او حالا باید بدون دو ستاره اصلی استقلال در فصل قبل یعنی قایدی و محبی به مصاف حریفان قدرتمندش برود.

  کنایه‌های جنجالی بازیکن استقلالی به دولت و تلویزیون +فیلم

استوری نکونام

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: بهارنیوز

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx