دکترتو مرجع دریافت نوبت دکترهای شیراز

dell ghatar.com ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ دیدگاه ۴۵

شما می‌توانید برای دریافت نوبت دکترهای شیراز از طریق سایت دکترتو اقدام کنید و به‌صورت آنلاین وقت بگیرید. این روزها برای گرفتن نوبت دیگر لازم نیست که به درمانگاه­ها، بیمارستان‌ها و مطب‌ها بروید، چراکه می‌توانید با تلفن همراه خود از سایت دکترتو، متخصص مد نظر خود را انتخاب کرده و مشاوره آنلاین بگیرید.

همچنین شما می‌توانید برای دریافت نوبت از بهترین دکترهای متخصص ارتوپد، نفرولوژی و غدد در شیراز به وب‌سایت دکترتو بروید و با یک جستجوی ساده، در مدت­زمانی بسیار کوتاه به لیستی از بهترین پزشکان دسترسی پیدا کنید.

دریافت نوبت دکترهای شیراز

مزایای دریافت نوبت دکترهای شیراز

روش نوبت­گیری آنلاین بیشتر برای راحتی بیماران است که در ادامه به چند ویژگی از آن اشاره کرده­ایم. خیلی از افراد به­دلیل مشکلات و عوارض بیماری یا به­علت سن بالا، توانایی مراجعه مکرر به مطب را ندارند. از همین‌رو روش نوبت‌گیری آنلاین می‌تواند بهترین گزینه برای این دسته از افراد باشد.

یکی دیگر از ویژگی­های نوبت‌گیری آنلاین یا دریافت نوبت دکترهای شیراز این است که دیگر هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. همچنین در صرف زمان صرفه‌جویی می‌شود. چون دیگر نیاز نیست که سختی رفت‌وآمد، تحمل ترافیک و احوال ناخوشایند را صرفا برای گرفتن نوبت از دکتر، تحمل کرد.

علاوه­بر این­ها برای افرادی که مسیر زیادی تا مطب دکتر مورد نظر خود دارند، یا افرادی که ساکن مناطق محروم هستند نیز، استفاده از این امکان می­تواند بسیار مفید باشد. باید اضافه کرد که با نوبت­دهی آنلاین از شیوع بیماری‌های واگیردار نیز جلوگیری خواهد شد.

نوبت بهترین دکترهای متخصص ارتوپد شیراز

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت دکترتو بهترین دکترهای متخصص ارتوپد در شیراز را پیدا کنید و از آنها نوبت مشاوره آنلاین، تلفنی، تصویری و حضوری بگیرید. اکنون۳ نمونه از بهترین دکتر‌های ارتوپد به­همراه آدرس و مشخصات را به شما معرفی خواهیم کرد:

  • دکتر حمید پردیس: دکتر حمید پردیس دارای بورد تخصصی ارتوپدی هستند و درمان انواع دردها مانند دردهای عضلانی و مفصلی، کمردرد، پا درد و دردهای استخوانی را انجام می‌دهند. همچنین جراح استخوان و شکستگی­ها، دیسک و ستون فقرات و تعویض مفاصل، اوزون­تراپی، درمان خار پاشنه پا، تزریق ژل هیالگان، پارگی رباط صلیبی، تعویض مفصل زانو از دیگر کارهایی است که دکتر حمید پردیس در آن تخصص دارند. آدرس مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، روبه­روی بیمارستان سعدی، بین پوستچی و صورتگر، ساختمان پزشکان هانیه و طبقه ی چهارم است.
  • دکتر محمدعلی قاسمی: دکتر محمدعلی قاسمی تخصص فلوشیپ جراحی لگن و ران، فلوشیپ جراحی زانو، تخصص ارتوپدی و تعویض مفاصل و بازسازی رباط را دارند. دکتر محمدعلی قاسمی شاگرد ممتاز دوره پزشک عمومی و تخصص دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستند و بورد تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز دریافت کرده‌اند. آدرس ایشان مرکز فوق تخصصی جراحی زانو و لگن ژیوان در شیراز، خیابان قصرالدشت، روبه­روی کوچه ۹۷ و پلاک۱۳۱۱ است.
  • دکتر سعید غلامی نژاد: دکتر سعید غلامی نژاد از بهترین دکترهای متخصص ارتوپد شیراز هستند که افتخارات بسیاری را کسب کرده­اند. آدرس مطب ایشان در شیراز، خیابان زند، روبه­روی هتل پارس و ساختمان شایان قرار دارد.

نوبت بهترین دکترهای متخصص نفرولوژی شیراز

حال که با دریافت نوبت دکترهای شیراز از طریق وب‌سایت دکترتو آشنا شدید، بهتر است به شما چند نمونه از بهترین متخصصان نفرولوژی در شیراز را معرفی کنیم. باید اضافه کنیم متخصصان نفرولوژی به ۲ دسته بزرگسالان و کودکان تقسیم می‌شوند که قصد داریم متخصصان نفرولوژی بزرگسالان را به شما معرفی کنیم:

  • دکتر علی‌اصغر ذوالقدر: دکتر علی‌اصغر ذوالقدر فوق تخصص کلیه بزرگسالان و تخصص داخلی دارند. ایشان در زمینه‌های مشاوره تلفنی، مشاوره متنی ونوبت­دهی مطب مراجعه‌کنندگان را ویزیت می‌کنند. آدرس این دکتر در شیراز ،خیابان قدوسی شرقی نبش کوچه۶ قرار دارد.
  • دکتر بهرام شهریاری: دکتر بهرام شهریاری تخصص داخلی دارند و متخصص کلیه بزرگسالان (نفرولوژی بزرگسالان) هستند. همچنین دکتر شهریاری بیماری‌های کلیه، فشار خون، دیالیز و پیوند را انجام می­دهند. با استفاده از وب‌سایت دکترتو می‌توانید از دکتر بهرام شهریاری نوبت اینترنتی بگیرید. نوبت اینترنتی در دکترتو به روش‌های نوبت‌دهی حضوری، مشاوره آنلاین (تلفنی، متنی و ویدیویی) قابل انجام است. آدرس ایشان در شیراز خیابان زند، نرسیده به هتل پارس، جنب دفتر هواپیمایی آسمان، ساختمان ولیعصر و طبقه سوم واقع شده است.
  • دکتر قنبرعلی رئیس جلالی: دکتر قنبرعلی رئیس جلالی دارای تخصص داخلی و فوق تخصص کلیه بزرگسالان هستند. در صورت نیاز به ویزیت حضوری پزشک می‌توانید از امکان مسیریابی روی نقشه استفاده کنید. البته باید گفت همیشه نیازی به ویزیت حضوری توسط پزشک وجود ندارد و در بسیاری از موارد، مشاوره تلفنی پزشک و آنلاین می‌توانند راه‌حل مناسبی قبل از مراجعه حضوری به پزشک باشند. آدرس این دکتر در شیراز، خیابان زند، روبه­روی بیمارستان شهید فقیهی، کوچه ۴۳، ساختمان مرمر و طبقه اول واقع است.

دریافت نوبت دکترهای شیراز برای تخصص غدد

برای نوبت‌دهی اینترنتی بهترین دکترهای ایران می‌توانید به وب‌سایت دکترتو مراجعه کنید و با چشم باز و با توجه به نوع بیماری خود، نوبت دکتر بگیرید. اگر به­دنبال دریافت نوبت دکترهای شیراز برای بیماری‌های غددی می‌گردید، اما نمی‌دانید که چه دکتری را برای خود انتخاب کنید، در ادامه چند نمونه از آنها را به شما معرفی کرده‌ایم:

  • دکتر جواد تولایی: دکتر جوادی تولایی دارای تخصص داخلی و فوق تخصص غدد درون­ریز (اندوکرینولوژی) و متابولیسم هستند. با استفاده از وب‌سایت دکترتو می‌توانید از دکتر جواد تولایی نوبت اینترنتی بگیرید. آدرس ایشان در شیراز، خیابان باغشاه یا فلسطین، ۴ راه معدل، روبه­روی مرکز پزشکی تابا، ساختمان نسیم و طبقه دوم قرار دارد.
  • دکتر جواد همت یار: دکتر جواد همت یار دارای تخصص داخلی و فوق تخصص غدد درون­ریز (اندوکرینولوژی) و متابولیسم هستند. آدرس این دکتر به­شرح خیابان زند، روبه­روی ۲۰ متری سینما سعدی، کوچه شهید عباییان، سمت چپ و بالای داروخانه دکتر پزشکی ساختمان سیب است.
  • دکتر علیرضا خرمن دار: دکتر علیرضا خرمن دار دارای تخصص داخلی و فوق تخصص غدد درون ریز (اندوکرینولوژی) و متابولیسم هستند. شما می‌توانید برای دریافت نوبت حضوری از این دکتر به شیراز، خیابان زند، روبه­روی بیمارستان شهید فقیهی (سعدی)، مرکز پزشکی شهر، طبقه ۶ و واحد ۲۲ مراجعه کنید.

دریافت نوبت دکترهای شیراز با دکترتو

جمع‌بندی

برای دریافت نوبت دکترهای شیراز می‌توانید به وب‌سایت دکترتو رفته و هر دکتری که مد نظرتان است را انتخاب کنید و نوبت آنلاین بگیرید.

یکی از مزایای گرفتن نوبت به‌صورت آنلاین این است، افرادی که از دکتر مورد نظر خود دور هستند، می‌توانند به‌صورت آنلاین و بی ­دردسر نوبت خود را از دکتر بگیرند.

همچنین می‌توانند با کمک وب‌سایت دکترتو ، از بهترین دکترهای ارتوپد، نفرولوژی و غدد شیراز نیز مشاوره­های آنلاین و حضوری دریافت کنند.

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx