ستایش منتقدین از فیلم «موجودات بیچاره» و بازی اما استون در جشنواره ونیز +تصاویر

baran ghatar.com ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ دیدگاه ۹۰

فیلم «Poor Things» به کارگردانی یورگوس لانتیموس جمعه شب گذشته در دومین روز جشنواره ونیز هشتادم اکران شد و واکنش‌های مثبت بسیاری دریافت کرد.

فیلم Poor Things

منتقدین نشریاتی چون اسکرین، گاردین، تلگراف، بی‌بی‌سی، هالیوود ریپورتر و ورایتی تازه‌ترین ساخته فیلمساز یونانی را «شاهکار» نامیده‌اند و جایزه بازیگری این دوره از جشنواره را برای «اما استون» کنار گذاشته‌اند.

اما استون در فیلم موجودات بیچاره

موجودات بیچاره تا این لحظه از راتن تومیتوز امتیاز شاهکار ۱۰۰ درصد دریافت کرده است. این فیلم با ده دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد.
منتقد گاردین می‌نویسد: «هر چیزی در این فیلم، هر قاب، هر تصویر، هر شوخی، هر بازی دمی از شور و شوق می‌بخشد.» این منتقد در بخش دیگری از نقد خود از بازی «اما استون» ستایش می‌کند: «‌او بازیگری کارنامه‌اش را به سطح تازه‌ای می‌رساند، یا سطحی فراتر از سطحی تازه.»

فیلم سینمایی موجودات بیچاره

در این فیلم، زن جوانی که توسط یک دانشمند غیرمتعارف به زندگی بازگردانده شده است، با یک وکیل در یک ماجراجویی طوفانی در سراسر قاره‌ها فرار می‌کند. او فارغ از تعصبات زمانه خود، می‌خواهد برای دفاع از برابری و رهایی تلاش کند.

  تصاویر/اختتامیه جشنواره ونیز ۲۰۲۲ با حضور لیلا حاتمی

«موجودات بیچاره» ۸ سپتامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

فیلم موجودات بیچاره

فیلم موجودات بیچاره

استون فیلم موجودات بیچاره

اما استون در poor things

poor things

منتقد هالیوود ریپورتر می‌نویسد: «موجودات بیچاره» عجیب است، اما درخشش جنون‌آمیز آن توقف‌ناپذیر. او اضافه می‌کند: «این فیلم یک داستان افسانه‌ای به‌شدت لذت‌بخش است که نه فقط یک دنیا، بلکه چندین عالم متفاوت را بنا می‌کند. هر یک از آن‌ها اثر هنری فریبنده‌ای است، با شخصیت‌هایی به‌یادماندنی و بازیگرانی درجه یک.

منتقد «ورایتی» می‌نویسد این فیلم به شکل عجیبی تکان‌دهنده است و استون کمدی فیزیکی را با اشتیاق به چالش می‌کشد: از جمله سکانس رقص میان او و مارک رافلو که در سطح تالار مشاهیر است.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx