عطر را از بهترین فروشگاه اینترنتی بخرید!

dell ghatar.com ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ دیدگاه ۴۹

برای همه‌ی افراد بسیار مهم است که تا حد ممکن جذاب به نظر برسند و بتوانند توجه دیگران را جلب کنند. عطر یکی از محصولات جذاب و محبوب انسان هاست که از گذشته در انواع جوامع مورد استفاده قرار می‌گرفته است. اگر قصد خرید عطر مردانه اورجینال و یا خرید عطر زنانه اورجینال را دارید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، در ادامه همراه ما باشید.

عطر را از بهترین فروشگاه اینترنتی بخرید

موضوعات مورد بحث در این مقاله عبارت اند از:

  • اهمیت استفاده از عطر و ادکلن
  • معیارهایی که باید در انتخاب عطر مد‌نظر داشته باشیم.
  • آشنایی با ۴ محصول با کیفیت که قیمت مناسب و ارزش خرید بالا دارند.
  • معرفی بهترین فروشگاه  برای خرید آنلاین عطر و ادکلن

چرا لازم است که از عطر و ادکلن استفاده کنیم؟

علاوه بر فوایدی که همه‌ی ما با آنها آشنا هستیم، استفاده از عطر و ادکلن حسن‌های زیاد دیگری نیز دارد که با آنها آشنا خواهیم شد.

مورد اول – رعایت کردن بهداشت فردی

عطر و ادکلن بوی ناخوشایند بدن را از بین می‌‌‌برد و آن را به رایحه‌ی دلپذیری تبدیل می‌کند که هرفردی از استشمام آن لذت می‌برد. بنابراین در نگاه اول، می‌توان آن را نشانه ای از اهمیت فرد به بهداشت شخصی و ارزش قائل شذن برای خود دانست.

مورد دوم – تاثیر آن در حافظه

در سال های اخیر برخی تحقیقات ثابت کرده است که استشمام بوی عطر می‎‌تواند حافظه و یادگیری را تقویت کند. علاوه بر آن، بوی ادکلن می‌تواند تداعی گر برخی خاطرات خوب یا بد برای ما باشد. مواردی از این دست، حاکی از تاثیر انکارناپذیر عطر در ذهن و بدن ماست.

مورد سوم- کمک به سلامت اشخاص

برخی از عطرهای خاص دارای اجزایی مانند عصاره‌های گیاهان مختلف و برخی ویتامین‌ها هستند که نقش عمده‌ای در سلامت ما ایفا می‌کند.

در انتخاب عطر و ادکلن چه نکاتی را مدنظر قرار دهیم؟

انتخاب عطر تجربه ی بسیار لذت بخشی است. اما برای انتخاب عطر مناسب خود که بیشترین سازگاری را با شخصیت ما دارد، بهتر است هنگام خرید به نکات زیر توجه کنیم:

۱) سلیقه‌ی شخصی

اولین و اساسی ترین معیار، سلیقه‌ی شخصی شماست. برای مثال، برخی افراد عطرهای با رایحه تلخ و تند و برخی دیگر عطرهای با رایحه شیرین را می‌پسندند.

۲) ماندگاری و پخش بو

بعضی عطرها ماندگاری و پخش بوی طولانی دارند و اثر آنها تا مدت ها باقی است. درحالیکه بوی برخی از ادکلن‌ها پایداری زیادی ندارد و تنها مدت کوتاهی بوی آنها به مشام می‌رسد. باید بررسی کنیم که عطری شما دارای پخش بو و ماندگاری مطلوبی باشد.

۳) توجه به نوع عطر

عطرها انواع مختلفی دارند که هنگام خرید باید به نوع آن نیز توجه کنیم. برای مثال، تعدادی از ادکلن ها مناسب فصول گرم سال مثل تابستان هستند و مناسب استفاده در فصلی مانند زمستان نیستند و بالعکس. این موضوع به طور مستقیم بر روی کیفیت عطر تاثیر می‌گذارید که باید به آن توجه داشته باشید.

۴) توجه به قیمت

قیمت عطرها با توجه به کیفیت آن‌، برند تولید کننده، اصالت، حجم و … می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال قیمت عطرهای تقلبی و بی کیفیت که ممکن است به شما ضرر برسانند از ده‌ها هزار تومان شروع شده و عطرهای اورجینال از برندهای مشهور تا ده‌ها میلیون تومان نیز قیمت دارند. این که شما چه توقعی از عطرتان دارید و آن را برای چه موقعیتی می‌خواهید، بر روی این موضوع و انتخاب شما تاثیر گذار است.

معرفی بهترین عطرهای موجود در بازار ایران!

اگر قصد خرید عطر و ادکلن مردانه و یا زنانه اورجینال و با کیفیت مناسب را دارید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید عطرهای برند و با قیمت گزاف کنید، در این بخش قصد داریم ۲ عطر زنانه و ۲ عطر مردانه پرطرفدار در بازار ایران را به شما معرفی نماییم:

محصول اول – ادکلن کلاب د نایت اینتنس مردانه

کلاب د نایت اینتنس - عطر را از بهترین فروشگاه اینترنتی بخرید

عطر کلاب د نایت اینتنس مردانه برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ توسط کمپانی اماراتی آرماف عرضه شد. محصولات این شرکت برخلاف اکثر شرکت های اماراتی کیفیت بالایی دارند. دلیل اصلی آن این است که این کمپانی و تولیداتش تحت نظارت کشور فرانسه هستند. این محصول دارای رایحه‌ای تلخ و طبعی خنک و معتدل است و به جز فصل زمستان شما می‌توانید از حداکثر بازدهی این عطر بهره‌مند شوید.

  • نت‌های اولیه: ترنج – سیب – لیموترش
  • نت‌های میانی: رز – یاسمن
  • نت‌های پایانی: مشک – نعنا هندی – وانیل

محصول دوم – عطر ساکریفایس اجمل زنانه

عطر ساکریفایس زنانه - عطر را از بهترین فروشگاه اینترنتی بخرید

عطر ساکریفایس اجمل زنانه که در زمره‌ی عطرهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد، ساخته ی سال ۲۰۰۷ توسط برند اماراتی اجمل است که از محبوب ترین عطرهای این برند نیز به شمار می‌رود. این عطر زنانه دارای رایحه‌ای گلی و طبعی گرم و معتدل است که مناسب فصول سرد سال است. نت‌های بویایی تشکیل دهنده عطر Sacrifice Ajmal عبارتند از:

  • نت‌های اولیه: آب – یاسمن
  • نت‌های میانی: شکوفه‌ی پرتقال ماندارین – وانیل
  • نت‌های پایانی: عنبر – مشک

محصول سوم – ادکلن اپیک ادونچر مردانه

عطر اپیک ادونچر مردانه در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی اماراتی امپر به بازار عرضه شد. این عطر مردانه دارای ظاهری جذاب و شیک و همچنین کیفیت خوبی است و در مقابل قیمت مناسبی نیز دارد. اگر به دنبال یک عطر مناسب برای استفاده روزمره و یا حتی هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود هستید، عطر اپیک ادونچر انتخاب بسیار خوبی است.

  • نت‌های اولیه: پرتقال ماندارین – لیمو – گریپ فروت – درمنه
  • نت‌های میانی: سدر – ریحان – اسطوخودوس – نعنا هندی
  • نت‌های پایانی: خزه بلوط – عنبر – چرم

محصول چهارم – عطر ایفوریا زنانه

عطر ایفوریا زنانه در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی آمریکایی کالوین کلاین طراحی و به بازار جذاب عطر و ادکلن‌های زنانه وارد شد. این عطر با وجود گذشت حدود ۲۰ سال از تولیدش و طراحی صدها عطر جدید توسط کمپانی Calvin Klein اما همچنان طرفداران خودش را دارد و روز به روز به طرفدارانش افزوده می‌شود. عطر ایفوریا زنانه یکی از پرفروش‌ترین عطرهای زنانه در بازار ایران است که با توجه به کیفیت و قیمتش از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

  • نت‌های اولیه: انار – هلو – تمشک
  • نت‌های میانی: گل ارکیده – گل نیلوفر
  • نت‌های پایانی: مشک سفید – چوب ماهون – گل بنفشه – کهربا

بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید عطر و ادکلن اصل!

اگر شما تمایل دارید از عطرهای برندهای مشهور استفاده کنید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی را پرداخت کنید، راهکار دیگری برای شما فراهم است! خرید عطرهای سمپل و دستریز یکی از بهترین راهکارها برای خرید عطرهای اورجینال از برندهای معتبر و مشهور است. عطرهای سمپل توسط شرکت سازنده برای پایین آوردن قیمت و در حجم کم تولید می‌شود. عطرهای دستریز هم به همین منظور، اما توسط خود فروشگاه ها ساخته می‌شوند. اما باید مراقب باشید که عطر اصلی را به شما بدهند.

با افزایش قیمت عطر شاهد تولید عطرهای تقلبی بوده ایم. یکی از روش های کلاهبرداری در خرید و فروش عطر، جا زدن عطر تقلبی به جای عطر اصلی است و چون این دو مورد در ظاهر بسیار مشابه یکدیگرند، شناسایی این موضوع برای افراد غیر متخصص سخت است. پس با این اوصاف، لزوم شناسایی یک فروشگاه مطمئن که تمام عطرهای آن با قیمت مناسب عرضه شوند و تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب داشته باشد بیش از پیش خودنمایی می‌کند.

عطر را از بهترین فروشگاه اینترنتی با گارانتی مادام العمر بخرید!

فروشگاه درین عطر یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی عطر و ادکلن برای خرید عطر مردانه و زنانه اورجینال است. قیمت عطرها در درین عطر مناسب است و تمامی کالاها تضمین بازگشت وجه دارند؛ به این صورت که اگر کالایی را خریداری کردید و متوجه عدم اصالت عطر خود شدید، می‌توانید این موضوع را اطلاع دهید و در صورت درستی این موضوع، تمام وجه دریافت شده بازگردانده می‌شود.

از دیگر خدمات درین عطر رایگان بودن ارسال برای سفارش های بالای یک میلیون تومان است. همچنین اگر در یکی از استان های تهران و یا البرز سکونت داشته باشید، این قابلیت برای شما مهیاست که مبلغ محصول را درب منزل و پس از مشاهده و دریافت محصول پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید عطر و ادکلن با قیمت مناسب و گارانتی مادام العمر اصالت می‌توانید وبسایت درین عطر به نشانی https://dorinatr.com را مشاهده فرمایید.

نتیجه گیری

در این مطلب به دلایل استفاده از عطر و ادکلن‌ها و نکاتی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید، پرداختیم. همچنین بهترین عطرهای موجود در بازار ایران را که قیمت مناسبی دارند، به شما معرفی نمودیم. در پایان نیز شما را با بهترین فروشگاه عطر و ادکلن اینترنتی در ایران آشنا کردیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و موارد کاربردی را آموخته باشید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx