چه بیزنس هایی نیاز به مدیریت پیج اینستاگرام دارند؟

dell ghatar.com ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ دیدگاه ۸

تا به حال برای موفقیت، بهای سنگینی پرداخت کرده اید؟ هر کدام از ما در دوره ای خاص از زندگیمان احساسِ نیاز شدیدی به ایجاد تغییر و نو شدن داشته ایم.

چه بیزنس هایی نیاز به مدیریت پیج اینستاگرام دارند؟

انسان باید هر لحظه در تغییر باشد و کسی که حالِ امروزش با حالِ ۱۰ سال قبلش تفاوتی نکرده، احتمالا دیگر مدارِ انسانیتش سوخته است.
منظورمان از این تغییر رفتن به سمتِ هر چیزی نیست، بلکه عبور کردن از وضعِ موجود به وضعِ مطلوب است.
عبور کردنی که رشد را به همراه داشته باشد نه آن که ما را یک یا چند پله از نسخه قبلیمان دور تر کند.
مدیریت پیج اینستاگرام، از آن دست تحول هایی است که در عینِ پرداخت نکردنِ بهای سنگین، کاتالیزورِ موثری در رسیدن به موفقیت است.

مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟

اصلا مگر می شود دیگر کسی یک پیجِ اینستاگرامی نداشته باشد؟ این روز ها از عادی ترین سرگرمی های روزانه تا بخشی از مهم ترین فعالیت های حیاتی یک بیزنس یا فرد، در بستر اینستاگرام می گذرد.
اما ادمین پیج اینستاگرام یا کسی که مدیریت یک صفحه را بر عهده می گیرید، وظیفه ای متفاوت تر از سایرین دارد. البته حیطه وظایف این مدیر می تواند خیلی محدود یا خیلی وسیع باشد.
مثلا شما برای مدیریت پیج اینستاگرام خود یک ادمین اینستا استخدام می کنید که صرفا وظیفه پاسخگویی به دایرکت و ثبت سفارشات را دارد. اما ممکن است یه روز احساس کنید نیاز به مدیریت گسترده تر و تمام وقت تری دارید و دیگر فرصتِ تولید محتوا برای پیج خود، حفظِ امنیت پیج، افزایش فالوور و … را ندارید.
در این شرایط است که کارِ اصلی یک ادمین آغاز می شود. به تمامِ این ها و مواردی که در ادامه اشاره می کنیم، مدیریت پیج می گویند.

ادمین پیج اینستاگرام

ادمین پیج اینستاگرام چه تفاوتی با بقیه دارد؟

این بستگی دارد که شما از کدام مجموعه و شرکت ادمین استخدام می کنید. بعضی از شرکت ها هیچ گونه فیلتری برای سنجش مهارت و تخصصِ ادمین های خود ندارند و هرگز به آن ها آموزش نداده اند. اما تمامِ شرکت های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ این چنین نیستند.
اگر شما قصدِ بالا بردنِ فالوور به صورتِ ارگانیک دارید، از کار با برنامه ها و نرم افزار های ساخت و ادیت فیلم و عکس سر در نمی آورید، اصول تعامل با مشتری یا دنبال کننده را نمی دانید، از هشتگذاری فقط هشتگ گذاشتنش را بلدید و نمی دانید بعدش چه چیزی اتفاق می افتاد و هزاران چیز دیگر، پس قطعا نیاز به یک ادمین اینستاگرام خبره و آموزش دیده دارید.

چرا باید برای مدیریت پیج اینستاگرام پول خرج کرد؟!

اگر این سوال پنج سال پیش در ذهنتان بود، خرده ای به شما نمی گرفتیم چون تا آن زمان هنوز قابلیت های اینستا به این اندازه نبود.
حالا اما درگیری با این پرسش بیشتر نوعی لجبازی با خودتان و کسب و کارتان است. دیگر چه کسی هست که از تاثیرِ بازاریابی اینترنتی و قدرتِ فضایِ مجازی در افزایش فروش بی اطلاع باشد؟
شما در هر حالِ حاضر برای انجامِ هر کاری و کانکت شدن به هر شبکه و مجموعه بزرگتری، نیاز به دیده شدن در فضای مجازی دارید و این کار به جز با کمکِ ادمین پیج اینستاگرام ممکن نیست.

  • ادمین یک هدف بیشتر ندارد و آن هم رساندنِ اصولیِ صفحه و اسمِ برند شما به شهرت است. قطعا خوب می دانید که پروسه مارکتینگ و برندسازی در فضای مجازی، در میانِ امواجی از رقبا، کارِ راحتی نیست و اگر با چم و خمش آشنایی نداشته باشیم، صفحه مان در آرزوی راهیابی پست هایش به اکسپلور، زیرِ مهلکه ی شلاقِ پیج های قدرتمندِ رقبا از حال می رود و تمام.
  • ادمین اینستاگرام می تواند یک فرد باشد یا یک تیمِ متشکل از چند ادمینِ اختصاصی. مثلا برای بخشِ دایرکت مدیریتِ جداگانه داشته باشیم، برای تولید محتوا هم چند فرد دیگر را مسئول کنیم. این پکیج ها دقیقا همان چیزی ایست که از یک ادمین و افسونِ شغلش انتظارش دارید؛ یعنی اگر واقعا دوست دارید طعمِ رشد و دیده شدن را بچشید، این انتخاب عاقلانه ترین گزینه روی میز است.
  • ادمین، کار با اپِ هزار چهره و هزار رنگِ اینستاگرام را خوب بلد است و می داند چطور محتوا تولید کند تا پیچ های رقیبتان را آچمز کند. دقیقا مثلِ ادمین های ایران مایند.

حالا اگر همچنان برای مدیریت پیج اینستاگرام خود مردد هستید و اطمنیان ندارید، بهتر است ادامه گزارش را هم بخوانید.

وظایفِ دقیقِ ادمین پیج اینستاگرام

ایران مایند مدیریت اینستاگرام

پروفایل شما اولین قلاب برای جذب است
شخصیت و ظاهرِ شما در فضای مجازی، حکمِ همان اعتبار و آبرو در حجره های بازار های قدیمی را دارد. کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده گرفته، وظیفه ساختِ یک پروفایلِ حرفه ای، یک bio جذب کننده و خلقِ یک محیطِ هارمونیک برای سر و سامان دادن به کاورِ هر پست و هایلات را دارد.

آنالیز تمامِ پیج های رقیب

هدف گذاری هوشمندانه، اولین وظیفه یک ادمین است.
او از همان ثانیه استارت خوردنِ کارش، در حالِ تحلیلِ جایگاهِ پیج ما در میانِ صفحاتِ رقیب است. شاید فکر کنید که ادمین یعنی غولی که در لحظه تمامِ حریفتان را قلع و قمع می کند؛ اما او سیاست مدار تر از این حرفاست که دشمن تراشی کند.
ادمین اینستا در کنارِ آن که در حالِ رقابتِ سالم است، با حریفانِ شما ارتباط دوستانه می گیرد تا بیشتر تعامل برقرار کند. همین هم باعثِ دیده شدنِ صفحه شما می شود.

همه چیز را می داند حتی اگر به او نگفته باشید!

ادمین اینستاگرام یعنی راه بلدی که نقشه گنج را به دست دارد و می تواند جلو بیوفتد و مسیر را به شما نشان بدهد. او از قدرتِ هشتگذاری اصولی آگاه است.
خوب می داند که دقیقا چه ساعاتی از روز یا شب باید پست های انتشاری را با اعجازِ هشتگ ها، پر بازدید کند. اما این علمِ غیب را از کجا آورده؟ جواب ساده است؛ از راهِ تجربه و تسلطی که بر روی ابزارِ تحلیلی اینستاگرام دارد.
او می داند که بیشترین فالوور های شما در چه ساعاتی از روز و شب آنلاین هستند برای همین نهایتِ تعامل را در همان ساعات ایجاد می کند.

مدیریت پیج اینستاگرام، نیاز به صبر و هوش دارد. شما نباید انتظار داشته باشید یک پیجِ از پایه دچارِ مشکل، بعد از یک روز مدیریت اینستاگرام، ۲ هزار فالوور جدید جذب کند.
البته این حقیقتی نیست که تمامِ شرکت ها به شما بگویند و گاهی کار را روی همان خانه از پای بست ویران آغاز می کنند و هیچ نتیجه مثبتی به بار نمی آورند.
پس برای انتخاب ادمین اینستاگرامتان ریسک نکنید و اول نمونه کار های هر شرکت را بررسی کنید و پس از اطمینان از کاردرستی شان تصمیم بگیرید. آماده این با هم نمونه کار های یکی از همین شرکت های خلاق و کار درست را مشاهده کنیم؟ اینجا کلیک کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx