اقدام جنجالی داور عصر جدید برای تیغ زدن مردم در موزه سینما +واکنش موزه

baran ghatar.com ۲۲ مهر ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۷۷۸

اگر اخیرا به موزه سینما (به مدیرعاملی مجید اسماعیلی، داور عصر جدید) رفته باشید با کار گذاشتن گیت‌هایی در ورودی محوطه مواجه شده‌اید که برای عبور از آن باید صد هزار تومان بپردازید!

موزه سینما

دریافت این مبلغ درحالی است که اگر بازدید کننده‌ای قصد تماشای تالار موزه را داشته باشد، بلیت موزه را می‌خرد، اگر مراجعه کننده مخاطب سینما باشد، بلیت فیلم‌های روی پرده را می‌خرد و اگر مشتری کتاب‌فروشی‌ها یا کافه‌های داخل محوطه موزه سینما باشد، بر اساس خرید خود هزینه لازم را می‌پردازد، اما این صد هزار تومان ورودی محوطه نوبر است!

مانند اینکه شهرداری تهران همزمان بودجه عمومی داشته باشد اما بابت ورود به پارک‌ها هم از مردم پول دریافت کند!
در دولت اعتدال هم که به انواع انتقادها اعم از حاکم شدن نظام سرمایه‌داری در سینما و کاخ نشینی و… مزین شده بود، بابت ورود به محوطه موزه سینما از مردم پول زور نمی‌گرفتند!

مجید اسماعیلی داور برنامه عصر جدید و مدیرعامل موزه سینما
مجید اسماعیلی مدیرعامل موزه سینما

بعد از انتشار این خبر در رسانه‌ها روابط عمومی موزه سینمای ایران خبر دریافت ورودی ۱۰۰ هزار تومانی برای بازدید از این موزه را تکذیب کرد.
روابط عمومی موزه سینما ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌کند که بلیت ورودی برای بازدید از موزه سینما ۱۰ هزار تومان است ضمن آنکه بازدید کنندگان برای ورود به تالارها دیگر مبلغی پرداخت نمی‌کنند و تماشاگران سینما که بلیت‌های فیلم‌های سینماهای موزه را از سامانه‌های بلیت فروشی تهیه کرده‌ و یا از گیشه بلیت خریده‌اند و مهمانان مراسم‌، نشست‌ها و اعضای باشگاه مخاطبان موزه سینما نیازی به تهیه بلیت ورودی ندارند.

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
  وحید موسوی ستاره «عصر جدید» با قرار وثیقه آزاد شد
منبع: پیج اینستاگرام ستاره سینما

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx