عکس دیده‌نشده از داریوش مهرجویی و خسرو شکیبایی

noora ghatar.com ۲۴ مهر ۱۴۰۲ دیدگاه ۱۸۴

خط افق، در میانه تصویر قرار گرفته و آرامشِ خواب ابدی که در نهایت آدمیزاد را در آغوش می‌کشد یادآوری می‌کند. آن دو ایستاده، سر بر شانه یکدیگر تکیه داده‌ و به افق می‌نگرند؛ در این میان رفاقت و اطمینانی نهفته شده که نفس آمیزاد را حبس می‌کند.

داریوش مهرجویی و خسرو شکیبایی

مهرجویی دست بر گردن خسرو شکیبایی انداخته و شکیبایی دستش را به دور کمر مهرجویی حلقه کرده است. این تک تصویر، روایتی یک صدم ثانیه‌ای، از رفاقت است؛ رفاقتی که حالا در دنیای دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

سر صحنه فیلمبرداری «دختر دایی گم شده» از مجموعه «قصه‌های کیش» ایستادند رو به دریا و گویی قصه‌های ناگفته و حرف‌های مگو را با یکدیگر زمزمه می‌کنند.

تصویر، نفسِ آدمی را در سینه حبس می‌کند. «هامون» را به این دنیا باز می‌آورد و به حرف می‌افتد. «آدمیزاد همواره به یاد می‌آورد اما می‌خواهد فراموش کند.» مانند همین روزها که همیشه به یاد خواهد ماند اما آدمیزاد عمیقا می‌خواهد آن را فراموش کند.

«قصه‌های کیش» فیلمی اپیزودیک که قرار بود توسط هفت کارگردان ساخته شود. «در» ساخته محسن مخملباف، «سفارش» ساخته ابوالفضل جلیلی، «کشتی یونانی» ساخته ناصر تقوایی، «دختر دایی گمشده» ساخته داریوش مهرجویی، «باران و بومی» ساخته رخشان بنی‌اعتماد و «گفتگو با باد» ساخته بهرام بیضایی؛ البته در نهایت پروژه آنطور که انتظار داشتند جلو نرفت همه این فیلم‌ها ساخته نشد.

  کشف جزییات جدید از قتل هولناک داریوش مهرجویی و همسرش +ویدیو

جمشید بایرامی که این عکس را برای اولین بار منتشر کرده در کپشن تصویر نوشته است «خالقان هامون از بین ما چچه غریبانه رفتند. پشت صحنه فیلم دختر دایی گم شده/ جزیره کیش/ از مجموعه قصه‌های کیش/ تهیه‌کننده جمشید بایرامی»

رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
منبع: آخرین خبر

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx