ویزای تجاری یونان چطور قابل اخذ است؟

dell ghatar.com ۱۹ آبان ۱۴۰۲ دیدگاه ۲۳

بسیاری از مردم از سراسر ایران و حتی از کشور ما به یونان عزیمت می‌کنند تا بتوانند در این کشور تجارت و کسب و کار ویژه خود را راه اندازی کنند و کسب درآمد کنند.

این افراد می‌توانند به دریافت ویزای تجاری یونان اقدام کنند تا از این طریق در این کشور کارهای مثمر ثمری را در عرصه تجارت انجام دهند. اخذ ویزای تجاری یونان این امکان را برای این دسته از افراد فراهم می‌کند تا بتوانند کسب و کارهای خود را در این منطقه رونق دهند و تجارت خود را در این کشور گسترش دهند.

ویزای تجاری یونان

چگونگی اخذ ویزای تجاری یونان

برای این که بتوانید ویزای تجاری کشور یونان را کسب کنید لازم است که مرحله‌های زیر را به دقت سپری کنید:

  • باید وارد سایت سفارت رسمی این کشور شوید و به صورت آنلاین به تکمیل فرم مربوط به اخذ دریافت این ویزا اقدام کنید.
  • در این مرحله باید وقت سفارت را تعیین کنید.
  • مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت را آماده کنید.
  • در جلسه مصاحبه در سفارت یونان شرکت کنید.

شرایط لازم برای دریافت ویزای تجاری کشور یونان

افرادی که قصد دارند که ویزای تجاری یونان را دریافت کنند باید واجد شرایط باشند. این شرایط به قرار زیر هستند:

  • باید دارای بیزینس پلن باشند و از این طریق انگیزه خود را به مسئولان برای راه اندازی تجارت در این کشور نشان دهند.
  • تمکن مالی هم برای اخذ ویزای تجاری کشور یونان اهمیت زیادی دارد.
  • یکی دیگر از این شرایط هم داشتن گذرنامه معتبر برای وارد شدن به یونان است.
  • از قبیل شرایط دیگر برای افرادی به شمار می‌رود که قصد اخذ ویزای تجاری یونان را دارند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری کشور یونان چیست؟

کسانی که قصد دارند به کشور یونان سفر کنند تا در این منطقه به راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ اقدام کنند باید برای انجام این کار مدارک مهمی را آماده سازی کنند:

  • فرم تکمیل شده برای درخواست صدور ویزا که با توجه به اطلاعات دقیق و درست پر شده است.
  • اصل شناسنامه و همینطور کارت ملی
  • گذرنامه معتبر که دارای اعتبار کافی برای مهاجرت به یونان است.
  • دو قطعه عکس
  • دارا بودن بیمه سلامت
  • ارائه مدارک مبنی بر تمکن مالی
  • گواهی پزشکی جسمانی و روحی
  • داشتن دعوت‌نامه برای ورود به کشور یونان

هزینه اخذ ویزای یونان

برای این که نسبت به قیمت و هزینه اخذ ویزای تجاری یونان اطلاعات خوبی را به دست آورید بهتر است که با مشاوران مالی مشورت کنید. اما در کل باید بدانید که سه نوع ویزای تجاری را می‌توانید برای اقامت در این کشور انتخاب کنید که هزینه اخذ ویزا بر اساس مدت زمانی که در این منطقه اقامت می‌کنید تا تجارت خود را انجام دهید مشخص می‌شود. باید توجه داشته باشید که هزینه‌های مربوط به ویزای ۱ و ۳ و ۶ ماهه برای دریافت ویزای تجاری این کشور با یکدیگر متفاوت هستند و قطعاً هزینه‌های ویزاهای ۱ و ۳ ماهه از هزینه‌های ویزای ۶ ماهه کمتر هستند.

داشتن یک طرح تجاری خوب

برای این که بتوانید وارد کشور یونان شوید و تجارت خود را در این منطقه به راه اندازید بهتر است که ابتدا یک طرح تجاری خوب و منحصر به فرد را برای خود تهیه کنید. قطعاً بر اساس این بیزینس پلن می‌توانید در این کشور تجارت خود را راه اندازی کنید و در انجام این کار موفق شوید. چند نکته بسیار مهم را باید در ارائه طرح تجاری به سفارت مورد توجه قرار دهید:

این طرح باید به گونه‌ای باشد که به بهبود شرایط اقتصادی یونان کمک کند و حداقل یکی از احتیاجات اقتصادی این کشور را رفع کند.

بهتر است که طرح تجاری خود را در حیطه تخصصی که دارید تهیه کنید تا بتوانید رزومه کاری خوبی را به سفارت ارائه دهید و سپس به اخذ ویزای تجاری یونان به طور بهینه اقدام کنید.

باید طرح تجاری خود را منطبق بر میزان سرمایه‌ای که به انجام این کار اختصاص می‌دهید به سفارت ارائه کنید.

از افراد با تجربه برای طراحی بیزینس پلن معتبر و مورد نیاز خود کمک بگیرید.

مزایای دریافت ویزای تجاری کشور یونان

زمانی که ویزای تجاری کشور یونان را اخذ می‌کنید می‌توانید از مزیت‌های مختلف این ویزا به نحو احسن استفاده کنید. برخی از مزیت‌های مربوط به این ویزا را در این صفحه بیان می‌کنیم:

  • با استفاده از این ویزا به راحتی می‌توانید به سایر کشورهای اروپایی سفر کنید.
  • با اخذ ویزای تجاری یونان می‌توانید تجارت خود را به آسانی در این منطقه راه اندازی کنید.
  • با استفاده از این ویزا می‌توانید در این کشور به عنوان یک کارآفرین اقامت داشته باشید.

خدمات مشاوره برای مهاجرت به یونان

دریافت خدمات مشاوره برای مهاجرت به یونان

زمانی که به کشور یونان برای راه اندازی تجارت خود سفر می‌کنید لازم است که از خدمات مشاوره نیز استفاده کنید. با انجام این کار می‌توانید نوع تجارتی که قصد راه اندازی آن را دارید را مشخص کنید. افراد مشاور و متخصص به شما کمک می‌کنند تا بتوانید یک کسب و کار مناسب با تخصصی که دارید را به راه اندازید.

در واقع با انجام مشاوره‌های رایگان می‌توانید به اخذ ویزای تجاری یونان به طور بهینه اقدام کنید. مشاوران شما را راهنمایی می‌کنند که چه نوع شغلی را برای خود در نظر بگیرید و چه میزان هزینه‌هایی را باید برای راه اندازی این شغل در نظر بگیرید. در واقع به شما کمک می‌کنند که میزان سرمایه لازم برای راه اندازی تجارت خود را به خوبی تعیین کنید و با تمکن مالی مناسب به این کشور مهاجرت کنید.

باید توجه داشته باشید که دریافت خدمات مشاوره را می‌توانید به صورت رایگان انجام دهید. مشاوران همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند تا کمک کنند که با دید باز و با دریافت بهترین نوع اطلاعات وارد یونان شوید و کسب و کار خود را در این منطقه راه اندازی کنید. شما از طریق مشاوره با افراد کارشناس می‌توانید تجارت بسیار خوبی را در این کشور داشته باشید و مطابق با تخصص کاری خود این روند را به پیش ببرید.

در صورت ریجکتی ویزای یونان چه باید کرد؟

ممکن است برای شما عزیزان اتفاق بیفتد که ویزای تجاری یونان ریجکت شود. در این صورت لازم است که به رفع مشکلات مربوطه اقدام کنید و سپس به طور مجدد درخواست خود را برای اخذ این ویزان به سفارت مربوط به این کشور ارائه بدهید. نداشتن تمکن مالی و داشتن سوء سابقه کیفری از قبیل مواردی هستند که باعث می‌شوند درخواست شما برای دریافت این ویزا از سوی سفارت کشور یونان رد شود.

شما عزیزان پس از برطرف کردن این مشکلات می‌توانید به طور مجدد به ارائه درخواست خود اقدام کنید. مسئولان نیز به بررسی درخواست مجدد شما اقدام می‌کنند و این موضوع موجب می‌شود که در صورت نبودن هیچ مشکلی بتوانند ویزای این کشور را به شما ارائه دهند. از این رو پس از ریجکت شدن ویزا لازم است که دوباره شرایط خود را مورد بررسی قرار دهید تا به این صورت بتوانید به رفع ریجکتی خود اقدام کنید.

موسسه مهاجرتی گلدن اینوستمنت را بیشتر بشناسید

شما عزیزان از طریق مؤسسه مهاجرتی گلدن اینوستمنت، می‌توانید به دریافت ویزای تجاری یونان اقدام کنید. مجموعه گلدن اینوستمنت به عنوان شناخته شده‌ترین مؤسسه مهاجرتی به ارائه ویزای مورد نظر به شما اقدام می‌کند. این مرکز دارای برترین نوع خدمات و سرویس‌ها در زمینه دریافت اقامت و مهاجرت به سراسر اروپا از جمله کشور یونان است که دارای وکلای حرفه‌ای است. شما می‌توانید با وکلای کارکشته‌ای که در این مرکز کار می‌کنند تماس بگیرید تا به این واسطه راه برای مهاجرت شما به یونان به خوبی هموار شود و بتوانید به راحتی به این کشور برای انجام کارها و امورات تجاری خود مهاجرت کنید.

رپورتاژ آگهی

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب

جدیدترین مطالب قطار وبگردی را از دست ندهید!

شاید این مطالب را هم بپسندید

دیدگاه ها

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم، لطفا دیدگاهی بنویسیدx